Vaikka kuinka laittautuisin niin mieheni ei huomaa minua?
Kommentit (16)
Eipä tuo ulkonäkö välttämättä ole pitkissä suhteissa enää mitenkään merkittävä, joten ei siihen liittyviä muutoksia huomaa. Minusta se on vain hieno asia, että riippumatta kuoresta näkee siinä sen rakastamansa ihmisen vaan :)
Laittaudu oikein hienoksi, ykköset päälle, meikki ja hiukset tip top ja lähde viettämään tyttöjen iltaa! Eiköhän se mies huomaa sut sillon kun ilmoitat että lähdet nyt!!
Vierailija kirjoitti:
Laittaudu oikein hienoksi, ykköset päälle, meikki ja hiukset tip top ja lähde viettämään tyttöjen iltaa! Eiköhän se mies huomaa sut sillon kun ilmoitat että lähdet nyt!!
Kyllä varmaan huomaa. Ja suuttuu. Sitten mököttää.
Jos sukupuolet vaihdettaisiin tuo saattaisi toimia, mutta ei se mieheen toimi. Ei ainakaan perheelliselle, pelurille kylläkin, mutta silloin et ole ainoa nainen hänelle.
Muut naiset todellakin huomaa, vain minä olen hänelle näkymätön.
Ei välitä jos laittaudun ja menen baariin, aivan sama mitä teen, ei huomaa.
ap
Kysy siltä mieheltä, missä on vika.
Vierailija kirjoitti:
Muut naiset todellakin huomaa, vain minä olen hänelle näkymätön.
Ei välitä jos laittaudun ja menen baariin, aivan sama mitä teen, ei huomaa.
ap
Ja olet hänen kanssaan, koska...?
Itse ostin uudet alusvaatteet ja stay-upit joulun kunniaksi. Mies sanoi että yritätkö leikkiä seksikästä. Yritä tässä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin uudet alusvaatteet ja stay-upit joulun kunniaksi. Mies sanoi että yritätkö leikkiä seksikästä. Yritä tässä sitten.
Voi ei, otan osaa.
Muut miehet pitävät minua seksikkäänä, ehkä sinuakin?
Vallankäyttöä ja henkistä väkivaltaa tuo omien miehiemme käytös.
ap
Meillä huomaa vain negatiivisessa mielessä, eli jos menen kesällä pihatöihin rönttävaatteissa, niin mies kyselee, että enkö löytänyt karmeampia vaatteita. Kun lähden kivasti pukeutuneena ja laittautuneena tyttöporukalla vaikka teatteriin, niin ei sano sanaakaan. Seksikkäillä alusvaatteilla en viitsi enää edes yrittää häneen vaikutusta tehdä kun viimeksikin mies sammutteli kiireellä vain tunnelmavalaistuksen ja valitteli väsymystä. Niinpä pukeudun juuri niin kuin itsestä kivalle tuntuu ja otan ne hyväksyvät katseet ja sanomiset vaikka työkavereilta.
Mies oli aikaa ennen lapsiamme hyvin mustasukkainen tyyppi, mutta ne ajat ovat takana. Itse koen taas muuttuneeni näiden yhdessä oltujen lähes 20 vuoden aikana Naiseksi. Silloin kaksikymppisenä olin vain ujo ja vaatimaton tyttönen, nyt itsetuntoni on hyvä ja kuljen selkä suorassa. Elämämme on muuten ihan hyvää, joten en anna tämän asian häiritä vaikka tottakai se olisi mukava jos mies joskus sanoisi vaikka kampaajalla käynnin jälkeen jotain mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän sinua paremmin kuin hyvin. Olen siis tuo 13. vastaaja, joka on yrittänyt vietellä miehensä sexyillä alusvaatteilla, mutta pieleen meni ja pahasti. Lapset olivat silloin mummolassa, olin ostanut ja tehnyt hyvää ruokaa, oli viiniä ja tunnelma leppoisa. Olin myös käynyt edellisellä viikolla kampaajalla, hoitanut karvat kuriin alapäästäkin, laittanut naamani mielestäni kivan näköiseksi ja huolehtinut siitä, että minua olisi kiva katsoa ja koskettaa uudessa asussani. Mutta miestä väsytti. Laittamani tunnelmavalaistus oli nopeasti sammutettu ja mies meni peiton alle pakoon hyvin hyvin väsyneenä ja minä jäin juomaan sitä viiniä yksikseni asussani. Yön mies nukkui niin omalla reunallaan kuin pystyi ja aamulla loikkasi ennen heräämistäni sängystä pois. Nyt juttu jo naurattaa minua, mutta silloin se kirpaisi ja pahasti. Miehen kanssa en ole viitsinyt asiasta keskustella, mitä sitä vanhoista asioista enää. :-l
Vierailija kirjoitti:
Onko vähän fläsää vatsassa?
Eiköhän tuo ole aika selvää ettei mies ole enää kiinnostunut jos ei edes huomaa kun toinen on nättinä tai seksikkäänä. Me ollaan miehen kanssa vielä vuosien jälkeenkin rakastuneita ja jos toinen laittautuu tai pukeutuu hieman hienommin niin kyllä siinä toinen katselee melkein lumoutuneena. Jos ei muisteta ääneen kehua niin kyllä sen toisen katseesta näkee. Olisin aika huolestunut jos mieheni mielestä laittautumiseni olisi yhdentekevää tai ehkä jopa jotenkin noloa. Sehän tarkoittaisi että hän häpeää minua. :(
Se neuvoksi, että otsikkoosi ei kuulu kysymysmerkki vaan piste tai huutomerkki.