Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä ilman tunteita

Vierailija
13.03.2006 |

Kertokaa miten seksiä voi harrastaa ilman tunteita??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene avioon ja kyllä karisee kaikki huumat siitä touhusta.

Vierailija
2/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no helposti mut tunteiden kanssa tuntuu paremmalta..ainaki mulla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mene avioon ja kyllä karisee kaikki huumat siitä touhusta.

Ilman tunteita sekstaaminen on hiukan hmm hankalaa... hmm, jos kun ei ota eteen..

Mutta sen sijaan mun mielestä kaikkein villeintä seksiä on ollut sellaisten ihmisten kanssa joita ei palavasti rakasta.. vaan jopa inhoaa tai vihaa hieman. Silloin tulee kokeiltua ja ehdotettua kaikkea ronskia ja " arveluttavaakin" ... vietyä asiat äärirajoille, puolin ja toisin..

Kun taas sellaisen ihmisen kanssa jota rakastaa ja kunnioittaa syvästi, voi homma mennä " hissutteluksi" ja turhien riskien ottamisen välttelyksi.. ja kohtapa ollaan yllä mainitussa tilanteessa. Surullista mutta niiiiin totta.

Että siitäs saitte tätä lukevat hurskastelijat. Harrastakaa vain oikeaoppista seksiä " ainoan ja oikean kanssa" , kerran kuussa, lähetyssaarnaaja-asennossa peiton alla pimeessä. Olette ihmiskunnan aatelia.

;D

Vierailija
4/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviossa tunteiden kanssa sitä juuri uskaltaa kokeilla mitä vaan, jos kumpikin haluaa. Tietty vaatii hyvää suhdetta, että voi avoimesti puhua toiveistaan. Kyllä sitä voi rajunkin pikapanon hoitaa 15 vuoden yhdessä olon jälkeen ;O)

Vierailija
5/8 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa tunne mikä mulla on rakastajaani on seksinnälkä ja että hänen kanssa on hauskaa - se vaan kiihottaa tosi paljon - en kyllä ole mitenkään ihastunut ihmiseen muuten

miehen kanssa on enemmän sellasta hellää hommaa, mutta onneksi joskus rajumpaakin

kyllä oon siis huomannut, että en tarvi niitä " rakkauden" tunteita kun sekstaan

Vierailija
6/8 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes myyminen ainakaan minulta. Siis joko inhoo tai tykkää.

Vierailija
7/8 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylmästi toteaa toi yksi , mitä tekee rakastajansa ja mitä miehensä kanssa... Tähän on tultu, voi meitä miehiä.

No onneksi miehelläsikin varmasti on toisia/ se ei rakasta sinua.

Vierailija
8/8 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kai parempi niin kuin ihan ilman

mutta kyllä rakkaus on niin ihana asia että silloin rakastelu on uskomatonta.

-mici-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi