Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei halua minuata lääkäriä, koska koskettelisin muita miehiä?

Vierailija
27.12.2016 |

Olen aina haaveillut lääkärin ammatista. Mieheni ensin väitti että koulutus kestää liian kauan ja meillä on lapsi ja pitää saada rahaa juu sen ymmärrän. Sitten sanoin että no entäs sairaanhoitaja et senhän koulus ei ole niin pitkä (3vuotta?) mies tähän totes et ei susta mitään hoitsua tule. Ja kysy et miks haluan ammattiin missä kosken miehiä.
Hän haluaa minusta kotiäidin. Ja niinhän mä tavallaan nyt olenkin.
Oon ihan murtunu :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten koskettelu viittaa provoon tai johonkin uskontoon joka rajoittaa miesten ja naisten välisiä suhteita rankalla kädellä.

Mutta sille "äipälle" joka sanoi että 4 vuotta ja sitten tienaa jo hyvin...tuo 4 vuotta on pieni ikuisuus ruuhkavuosien aikana jos miehen pitää vastata perheen elatuksesta yksin sillä aikaa kun "nainen jahtaa unelmaansa". Minä olen tuon kokenut ja se oli vmäinen tilanne...kyllästyin kun meinasi tulla burnout ja tie johti eroon. Ei se eksä koskaan mihinkään valmistunut ilman mun tukea. Mielummin siis reilusti ero ja ap jvoi sitten lähivanhempana kokeilla sitä lääkiksessä opiskelua ja opiskelijabileissä juoksemista...

Tosissasiko vertaat tilannettasi ap:n elämään?Käytäpäs järkeä vähän.

Ap:n kohdalla puoliso toteaa,että hän ei voi opiskella.Koska hän ei saa koskettaa muita miehiä,niin hän ei voi olla kampaaja,sairaanhoitaja,lääkäri,vaatemyyjä tai tuskin muutakaan missä voi nähdä jonkun ihmisen.Hänelle on annettu yksi vaihtoehto:olla kotiäiti.Tuo mieshän on joku pahasti persoonallisuushäiriöinen joka tulee tuhoamaan myös lapsen elämän jos hänen hovissaan jatketaan alamaisina.Sun kohdalla kyse on ollut vain rahasta.

Kannustan kaikkia käyttämään kunnolla aivojaan,myös sua ap.Haluat lääkäriksi,mutta oletko valmis vaihtamaan sen alistetun kotiäidin elämään?

Provo tai ei,voi olla hyvin tottakin.

Vierailija
22/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupeat gyneksi.

Tai jos miestäsi ei haittaa kuolleiden koskettelu niin patologi on toinen hyvä.

Röntgenlääkäri olisi myös hyvä. Siinä hommassa ei kosketella ketään. Vai loukkaako miestäsi myös se, jos katsot kuvia miesten sisukaluista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin ap ja älliä olisi niin, että lääkärikoulutukseen pääsisin, ryhtyisin urologiksi. Ja jättäisin sen sian. Lääkärinpalkalla pärjäät hyvin ihan itseksesi.

Vierailija
24/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi hieroja tai fysioterapeutti?

Vierailija
25/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
26/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi taitaa olla tyyppiä sairaalloisen mustasukkainen. Se ei siitä parane, pahenee vaan. Harkitse eroa ennen kuin suurempia ongelmia syntyy. Tuo mies tulee kaikin keinoin pyrkimään siihen, että olet hänestä täysin riippuvainen. Sitten ero onkin jo varsin vaikeaa.

Vierailija
27/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeat gyneksi.

Röntgenlääkäri olisi myös hyvä. Siinä hommassa ei kosketella ketään. Vai loukkaako miestäsi myös se, jos katsot kuvia miesten sisukaluista?

Mies loukkaantuu jos edes vilkaisen miespuolista ruokakaupassa :(

En ole tyhmä, en pidä tätä suhdetta mitenkään terveenä ja haluan erota. Olen erosta ja onnettomuudestani puhunut hänelle monet kerrat. Olen myös sanonut pari kertaa hänelle että jätän hänet. Mies uhkaa itsemurhalla. On kerran työntäny veitsen vatsaansa (onneksi oli tylppä) ja on ollut meinaamassa hypätä parvekkeelta (asutaan 7. Kerroksessa). En halua kenenkään kuolevan minun takiani, varsinkaan lapseni isän.

Ap

Vierailija
28/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, eiköhän mieskin ole onnellisempi ilman kuuta taivaalta haaveilevaa riippakiveä.

t. nro 21

Vierailija
29/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luulee, että naiset on kuin miehet että kiihotutte kaikista miehistä joiden lähelle pääsette :D

Onnellinen mies kuvitelmissaan, mutta ehkä hänelle voisi valottaa asian todellista laitaa. Pyydä vaikka jotakuta miehen keskivertoa sinkkukaveria tekemään tinder-profiili ja kokeilemaan paljonko saa pillua. Kun tulokset on selvillä, mies uskonee, että voi olla levollisin mielin, vaikka vaimo olisikin lääkäri ja vastaanotolla kävisi miehiä.

Vierailija
30/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeat gyneksi.

En ole tyhmä, en pidä tätä suhdetta mitenkään terveenä ja haluan erota. Olen erosta ja onnettomuudestani puhunut hänelle monet kerrat. Olen myös sanonut pari kertaa hänelle että jätän hänet. Mies uhkaa itsemurhalla. On kerran työntäny veitsen vatsaansa (onneksi oli tylppä) ja on ollut meinaamassa hypätä parvekkeelta (asutaan 7. Kerroksessa). En halua kenenkään kuolevan minun takiani, varsinkaan lapseni isän.

Ap

No eihän se sun vikas ole jos se ittensä tappaa. Tuo on se iät ajat käytössä ollut kiristyskeino millä ei ole enää mitään tekemistä rakkauden kanssa. Mutta tuossa tilanteessa on sitten syytä olla uus kämppä valmiina ja osoitetiedot salaiset, kun päätät lähteä. Ei se äijä pelkästään itteään yritä tappaa vaan kyllä siinä vaihtaa ex-vaimo ja mukula samalla kertaa hiippakuntaa... Mutta useimmitenhan tuo "tapan itseni jos jätät mut" on vaan semmosta turhanpäiväistä lätinää eikä tarkotus tappaa yhtään ketään, kunhan vain hakee huomiota. Ja voithan aina ottaa yhteyttä terveydenhuollon ammattilaisiin, jos pelkäät miehes oikeesti tappavan itsensä. Tekevät riskiarvion ja tarvittaessa pääsee sisään M1 tapauksena jos katsovat että on vaaraksi itselleen tai muille...

Vierailija
31/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupeat gyneksi.

Ap

Kuulostaa aina vaan pahemmalta. Et voi kuitenkaan omaa elämääsi uhrata miehen takia. Mitäpä jos juttelisit asiasta vaikka neuvolassa, jotta saisit tukea?

Vierailija
32/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin tuollaisesta miehestä ihan heti,ihan sairasta!

Vierailija
33/33 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ryhtyisit gynekogiksi. Miesasiakkaita ei näissä hommissa kovin usein kosketella.

Tuohan nyt on joku 1900-lukuinen näkemys asiasta. Nykypäivänä kun saat valita oman sukupuolesi ihan itse.