Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa ei ole köyhiä!!!

Vierailija
26.12.2016 |

Elämme itse tuilla, perheen koko on 2 aikuista ja kaksi alle kouluikäistä lasta.
Saamme Molemmat työttömyyspäivä rahaa, yleistä asumistukea, lapsilisät ja toimeentulotuen.
Eli yht noin 2100e.
Vuokra 680e, vesi kuuluu vuokraan, samoin lämpö. Sähkön maksaa sossu.
Lisäksi puhelinlaskut ja netti yht 50e/k, auto vakuutus kahden kk välein 150e, ja trafi kolemen kk välein 183e.
Maksun kanavat 30e/kk.
Ja silloin kun on kuukausi jolloin kaikki noi maksut osuu kohdalle, niihin menee rahaa 1093e.

Eli käteen jää reilu tonni, ruokaan menee 400e/kk ja bensaan 150e/kk (koska emme asu keskutassa).
Eli ylimäärästä jää 450e, jotka yleensä laitamme sukan varteen tai jos tarvii uusia vaatteita, yms..

Elämme herroiksi...

Jotenki naurattaa nää jutut köyhistä ja nää avustusjutut ja ruoka jonot. VARSINKIN LAPSIPERHEISTÄ.

Tottakai yksin asuvat niin niillä voi ollakin tiukkaa, mutta lapsi perheillä ei!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä. Suomessa elän yksikseni. Penniäkään en saa tukia.

Vierailija
2/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, mutta vikisijöitä täällä riittää. Mulle, lisää, aina, koska mä haluun, velvollisuus täh, ilmaista rahaa jee, pennuille kanssa, miksi, siksi koska mä oon ihku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole absoluuttisesti köyhyiä. Mutta sellaisia perheitä esim. joiden lapset eivät voi valita kalliita harraatuksia tai jotka eivät pysty matkustelemaan ainakaan joka vuosi. Tai ei pystytä ostelemaan esim. kalliita puhelimia tai merkkivaatteita. Onhan sekin jonkinlaista köyhyyttä.

Vierailija
4/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jää vain 2800€ vuokran jälkeen, ollaan tosi köyhiä, ei voida matkustella malediiveille koko ajan, niin kuin muut voi.

Vierailija
5/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki taas minkä takia noita tukia pitäisi oikeasti leikata ja rajulla kädellä. Tommoset kympin kahden leikkaukset auta yhtään. Puolet pois niin on kannustinta hakea niitä töitä ja ottaa sitä työtä vastaan. Tällä hallituksella on jo vähän parempi suunta, mutta munattomiksi näyttää jäävän nämäkin uudistukset.

Vierailija
6/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämme itse tuilla, perheen koko on 2 aikuista ja kaksi alle kouluikäistä lasta.

Saamme Molemmat työttömyyspäivä rahaa, yleistä asumistukea, lapsilisät ja toimeentulotuen.

Eli yht noin 2100e.

Vuokra 680e, vesi kuuluu vuokraan, samoin lämpö. Sähkön maksaa sossu.

Lisäksi puhelinlaskut ja netti yht 50e/k, auto vakuutus kahden kk välein 150e, ja trafi kolemen kk välein 183e.

Maksun kanavat 30e/kk.

Ja silloin kun on kuukausi jolloin kaikki noi maksut osuu kohdalle, niihin menee rahaa 1093e.

Eli käteen jää reilu tonni, ruokaan menee 400e/kk ja bensaan 150e/kk (koska emme asu keskutassa).

Eli ylimäärästä jää 450e, jotka yleensä laitamme sukan varteen tai jos tarvii uusia vaatteita, yms..

Elämme herroiksi...

Jotenki naurattaa nää jutut köyhistä ja nää avustusjutut ja ruoka jonot. VARSINKIN LAPSIPERHEISTÄ.

Tottakai yksin asuvat niin niillä voi ollakin tiukkaa, mutta lapsi perheillä ei!

Trololloolloooo.

Faktat eivät täsmää, yritä paremmin.

Vierailija
7/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko tosiaan tuota ap:n provoa?

Miten tyhmiä ihmisiä täällä oikeasti palstailee?

Vierailija
8/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihmiset jotka vailla minkäänlaista itsekunnioitusta ja omaatuntoa pystyvät elämään mukavaa elämää tekemättä mitään ja ennenkaikkea tavoittelematta mitään. Kun ei tarvitse pyrkiä mihinkään ja tyytyy vain muiden elätettävänä olemiseen.

Köyhimpiä ovat lapsiperheet joiden toinen vanhemmista duunari ja toinen lastensa kanssa työssä. Nämä rehelliset roskatyöntekijät. Tai yritähän katsoa perheellisen pienyrittäjän saappaisiin jolla asuntovelkaa.

Mutta tähänhän hallitus tätä yhä enemmän vie, työssäkäynti ei kannata, lapsiperheiltä ja duunareilta leikataan ja toimeentulotukia / sosiaalietuuksia korotetaan.

Vierailija
9/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota laskin käteen!

Työttömyystuki verojen jälkeen 646e, kertaat sen kahdella (2) on 1292e.

Yleinen asumistuki 380e.

Lapsilisät yht 202e.

Toimeentulotuki 218e.

Laske noi yhteen ja sit laske ne meidän menot..

Autan sua vähän se on noin 2100e, hieman alle.

Voit toki mennä vielä kelan sivuille ja laskee sieltä laskureilla :)

Ps: Lapsemme saivat tänä jouluna yht reilulla 500e lahjoja. Ja sukan varressa on vuosien aikana kertynyt tonneja aika monta, autokaan ei ole mikään arvoton tai yli 8 vuotta vanha..

Terv, AP

Vierailija
10/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli tarkoitettu vastauksiksi numeroille 6 ja 7!

Vierailija
11/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko tosiaan tuota ap:n provoa?

Miten tyhmiä ihmisiä täällä oikeasti palstailee?

No miten tyhmiä nyt seksuaalista tyydytystä köyhien haukkumisesta saavat kokoomuslaiset voivat olla?

Aivan helvetin tyhmiä.

Vierailija
12/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä asunnottomia!

Vierailija
13/37 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksipä juuri aina sanonkin, että lapsiperheet eivät ole köyhiä. Sinkut ja aikuiset pariskunnat voivat olla työssä käymisestä huolimatta köyhiä, saati sitten työttöminä ja sairaina. Jouluna en koskaan tue lapsiperheitä vaan aina yksinäisiä ihmisiä.

Vierailija
14/37 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, totta puhut AP.

Vierailija
15/37 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trafille 732 vuodessa ja autovakuutukseen 900.... toimeentulotuesta?? Kiva taas muistaa miksi maksan veroja.

Hankkikaa halvempi auto!

Vierailija
16/37 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys suomessa on seurausta päihdeongelmasta tai hallitsemattomasta rahankäytöstä. APlla on asiat hallinnassa.

Vierailija
17/37 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen joutunut mm. ottamaan lainaa sairaudenhoitokustannuksiin... Ja sairausajalta on muutenkin velkaa tullut.

Vierailija
18/37 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota laskin käteen!

Työttömyystuki verojen jälkeen 646e, kertaat sen kahdella (2) on 1292e.

Yleinen asumistuki 380e.

Lapsilisät yht 202e.

Toimeentulotuki 218e.

Laske noi yhteen ja sit laske ne meidän menot..

Autan sua vähän se on noin 2100e, hieman alle.

Voit toki mennä vielä kelan sivuille ja laskee sieltä laskureilla :)

Ps: Lapsemme saivat tänä jouluna yht reilulla 500e lahjoja. Ja sukan varressa on vuosien aikana kertynyt tonneja aika monta, autokaan ei ole mikään arvoton tai yli 8 vuotta vanha..

Terv, AP

Eli saatte toimeentulotukea VAIKKA teillä on säästössä rahaa??? Olkoonkin sukanvarressa käteisenä, niin kusettajia olette!

Juuri tuollaisten kusettajien takia moni OIKEA köyhä joutuu kärsimään kun tukia lasketaan.

Että kiitti vaan vitusti, paskahousut!

Vierailija
19/37 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko perheenne ahtautunut yksiöön, vai miten ihmeessä voi vuokra olla 680 euroa kuussa?

Vierailija
20/37 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että joku uskaltaa ääneen myöntään, että rahat riittävät mainiosti. Meillä on myös lähipiirissä yh, joka on optimoinut asunnon koon täydelliseksi asumislisän maksimia ajatellen sekä saa tietysti yh-lisät ja työttömyyskorvauksen. Yleensä aina kun hänet näen, on ostanut jotain uusia vaatteita jne.

Löytyisiköhän vielä joku 65-vuotias eläkeläinen, joka myöntäisi yli 3000 euron eläkkeensä olevan korkea + myöntäisi ettei ole sitä itse maksanut..... Sitä odotellessa, joulun olen taas kuunnellut juttuja, miten eläke on kokonaan itse maksettu ja sitä on "niin paljon" leikattu, todellista vääryyttä on kärsitty....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi