Mitä ostitte miehellenne joululahjaksi?
Mitä ostitte miehellenne joululahjaksi tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette ostaisi itse mitään lahjaa miehellenne?
Kommentit (6)
Ostin painonnostovyön, hintavamman deodorantin, tekniset alushousut ja urheilusukat sekä suklaarasian. En varmaan osaisi olla ostamatta yhtään mitään, koska kiva ilahduttaa toista.
En ostanut mitään mutta ompelin pellavavohvelisen kylpytakin.
15 vuotiasta skottilaista single maltia. Ei nyt niin mielikuvituksellista, mutta kelpaa aina.
Vierailija kirjoitti:
15 vuotiasta skottilaista single maltia. Ei nyt niin mielikuvituksellista, mutta kelpaa aina.
Pitäähän nyt miehen kerran vuodessa saada 15-vuotiasta.
Annoin Apple Time Machinen, liput Hans Zimmerin keikalle, nahkahanskat ja rasian lempparisuklaitaan.
Olisihan se outoa jos en hankkisi hälle lahjaa, ei meillä ole juuri muitakaan joita lahjoa. Ja lahjojen paketointi ja antaminen kuitenkin kuuluu mun jouluun!
Kirjan ja kalvosinnapit ja solmioneulan. Lisäksi meillä on hauskuutuksena, että koira muka ostaa lahjan hänelle ja myös mulle ni koiralta sai hiekkasäkin pihatreeneihin mökille.
Pitäisin outona jos ei ois mitään sovittu, tapanamme on antaa jotain, mut jos yhdessä sopii joku pariskunta, ettei osta niin se on sit heille hyvä päätös eikä outoa 😊