Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein niin huonoa kakkua, etten kehtaa mennä kahvipöytään :O

Vierailija
26.12.2016 |

Olen ihan ok ruuanlaittaja, mutta huono leipuri.
Tein kakkupohjan ja ostin siihen tuoreita mansikoita.
Sain idean levittää pohjan päälle valmista vaniljakiisseliä. Tein sen kakun eilen.
Tajusin palasia leikatessani, että se kiisseli oli ihan löysää...

Tekeydyin päänsärkyiseksi ja poden nyt sitä kamalaa särkyä makkarissa kääre otsalla, mies kestitsee kahvivieraitamme (appivanhempia!) ja voi kamalaa, se valuva kakku siinä keskellä pöytää...

Kertokaa lohdukseni jotain omia mokianne tärkeiden vieraiden aikana!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kerran järkyttävän pahaa kakkua miniän luona. En ajattele miniästä pahaa. Miniä on hyvä leipuri. Kaikille sattuu.

Vierailija
2/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jos vaikka reseptiä noudattaen seuraavan kerran leipoisit ja koristelisit? Jos tiedostaa olevansa kehno leipoja, ei kannta alkaa soveltamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa, jos vaniljakastike valuu? Sellaiset valuvat kakuthan ovat muotia. Ainekset kuulostavat hyvän makuisilta, joten ei se kakku ole varmasti huonon makuinen. Pokkana vain pöytään, sano että päänsärky hellitti.

Vierailija
4/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirakkapohjasta tuli niin kova, että kun kahvivieraat yrittivät saada siitä lusikalla palasia, yksi palanen pompahti lautaselta pöydälle sen sahaamisen tuloksena.

Vierailija
5/5 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä leipuri, mutta aina ei mene kaikki putkeen.Leivoin kinuskitäytekakun ja näytti tosi hyvältä ja kauniilta.Kun sitä alkoi leikkaamaan niin kinuskikuorrutus oli ihan kovaa, kakun päällä oli ikäänkuin kansi joka leikatessa kallistui .Sahateräveitsellä joutui leikkaamaan sitten palasia.Helpoin tapa olisi ollut nostaa koko kinuskikansi pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi