Mitä mieltä olette isästäni? Kerron mitä kaikkea teki, kun olin lapsi...
Kävi käsiksi meihin kaikkiin. Tätä tapahtui etenkin, kun olin pieni. Väkivalta katosi, kun olin vanhempi. Jo lähempänä täysi-ikää.
Isä kontrolloi äitiäniä ja meitä. Jos joku ei mennyt niin, kuin hän halusi niin siitä nousi meteli ja lopulta saattoi tulla väkivaltaakin.
Hän aina ylisti kuinka viisas ja hyvä ihminen hän on ja joutuu elää meidän tyhmien keskellä.
Etenkin äitiä haukkui tyhmäksi niin paljon, ettei sitä voisi ikinä unohtaa.
Heillä oli usein pelottavia riitoja, kun olin pieni ja uhkailivat erolla. Muistan, kun oli ihan pieni niin he olivat taas "eroamassa" puhuivat meidän huoltajuudesta niin isä sanoi, että äiti on niin tyhmä, ettei kykene huolehtimaan meistä ja eikä hän aio ottaa, että joudumme johonkin huostaan.
No sitä käynyt, mutta elämä vanhempien kanssa jatkui. Isällä oli useampi naissuhde lapsuuteni aikana, että olivat muka ystäviä, kunnes jossain kohtaa riitatilanteessa paljasti asian todellisuuden.
Aina jos jtn ongelmia tuli meillä lapsilla niin isä pesi kätensä pois kaikesta eikä asia kuulemma kuulunut hänelle mitenkään.
Kerran jopa eroaminen lopulta kävi. Vanhempani ottivat avioeron, koska isä väitti, että on ollut niin hirveä ihminen, ettei tästä enää tule mitään. Asian todellinen laita selvisi parin päivän päästä.
Hänellä oli ollut pitkään toinen nainen jonka luokse pääsi muuttamaan heti.
Hän otti avioeron äidistä ja luoviutti huoktajuutensa meistä.
Tässä taas ristiriita meidän oli kuulemma parempi elää ilman häntä nyt hänen mukaansa, mutta aijemmin sanoi ihan tosissaan, että äiti on niin tyhmä, ettei voi huolehtia meistä (uskoi siihen siis ihan oikeasti)
Nyt hän jätti meidät äitimme kanssa keskenään.
Ei mennyt kuitenkaan pitkää, kun isä ilmoitti muuttaneensa pois tämän naisen luonta olivat siis riitaantuneet.
Pian hän alkoi vaatia takasin pääsyä, koska hän ei halunnutkaan jättää meitä ja kuulemma jätti naisen koska halusi olla meidän kanssa. Taas ristiritaa lisää. Äiti sitten meni ja otti hänet takaisin.
Tällainen lapsuuteni oli mitä mieltä oikein olette?
Kommentit (4)
Kurjaa joo, mutta ei mitenkään erityisen harvinaista.
Narsistihan tuo. Äitisi ei olisi kannattanut ottaa häntä takaisin.