Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko Sinä joka toinen...?

uskomaton
26.12.2016 |

Lähes kolme neljästä ei kuulu enää kirkkoon ja ja joka toinen suomalainen ei usko jumalaan, eikä sen olemassaoloon.
-Oletko Sinä joka toinen...?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eroa on jumalaan uskomisella ja jumalan olemassaoloon uskomisella?

Vierailija
2/8 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Tulipa kirjoittua siihen toinenkin lapsus-nimittäin enemmän kuin joka neljäs ei kuulu enää kirkkoon.

-Ja hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että uskooko Jumalaan tai Hänen olemassaoloonsa ei liity paljoakaan siihen kuuluuko kirkkoon (seurakuntaan) vai ei.

Usko on jokaisen henkilökohtainen asia, ja se ei kuulu kellekään. Ja seurakunnan toiminta taas on hyvää toimintaa kaikkineen, uskoi tai ei.

Vierailija
4/8 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomaton kirjoitti:

Lähes kolme neljästä ei kuulu enää kirkkoon ja ja joka toinen suomalainen ei usko jumalaan, eikä sen olemassaoloon.

-Oletko Sinä joka toinen...?

Vieläkö ehtisi saada KIRKOLLISVEROHELPOTUKSEN jo ensi vuoden verotukseen, jos toimisi nopeasti?

Sillä verohelpotuksella kuittaisi sopivasti esim. paljon hyödyllisemmän Yle-veron?

Vierailija
5/8 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kirkkoon, uskon jumalaan enkä ole koskaan pettänyt puoliosani tai eronnut avioliitosta.

Olen siis todellinen harvinaisuus nyky-yhteiskunnassa.

Muita samanlaisia?

Vierailija
6/8 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun kirkkoon, uskon jumalaan enkä ole koskaan pettänyt puoliosani tai eronnut avioliitosta.

Muita samanlaisia?

Uskovaiset ja muut "moraaliset kireäpipoiset" jarruttivat nuorukaisen vapauttani, joten oli pakko ottaa vapauksia vielä avioliitonkin aikoina, mikä nyt jo Vigravaiheessa tuntuu pelkästään oikealta ja järkevältä ratkaisulta. -Erotiikkakin on parasta silloin kun pelittää luonnostaan ja eniten haluttaa...ehkä näin on ajatellut ja elänyt vaimokin?

-Onnelliset 60-lukulaiset, vanhat hipit.

Miksiköhän muuten kireäpipoisia uskovaisia on iät ja ajat kiinnostanut kanssaihmisten petipuuhat ja jopa lisääntyminen? -Räsästä, Niikkoa ja kumpppaneita jopa eduskuntatyön ohessa!

Vierailija
7/8 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita samanlaisia?

En kuulu kirkkoon, en usko jumalaan enkä ole koskaan pettänyt puolisoani tai eronnut avioliitosta. 

Muita samanlaisia?

Vierailija
8/8 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks kaikki oo?