Psyykenlääke voimistaa raskauspahoinvointia?
Hei,
Onko muilla kokemusta samasta ilmiöstä?
Pahoinvointia on ollut jokaisessa raskaudessa, mutta tässä luonnottoman paljon,verrattuna aiempiin.
Olen surullinen ja voimaton, kun koko ajan niin huono olo!
Kommentit (6)
Ei kannattaisi syödä mielialalääkkeitä raskaana.
Eka asia, mitä tein kun tulin raskaaksi, Oli lääkkeiden lopettaminen. Ota lääkäriisi yhteys.
Asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Lopettaisin mielelläni, totuus kuitenkin on, että syön näitä lopun ikääni.
Psykiatrini kanssa aiheesta lääkitykseni sekä raskaus on puhuttu useita kertoja. Tapauksessani hyödyt ajavat mahdollisten haittojen edelle. Lääkitys ei kohdallani ole este raskaaksitulolleni eikä sitä tarvitse lopettaa.
Itse asiassa, kysyinkin vallan toista asiaa.
Voi olla, että lapsesikin syö niitä lopyn elämääsi. Lääkeaineet kulkeutuvat istukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Asiat eivät ole niin mustavalkoisia. Lopettaisin mielelläni, totuus kuitenkin on, että syön näitä lopun ikääni.
Psykiatrini kanssa aiheesta lääkitykseni sekä raskaus on puhuttu useita kertoja. Tapauksessani hyödyt ajavat mahdollisten haittojen edelle. Lääkitys ei kohdallani ole este raskaaksitulolleni eikä sitä tarvitse lopettaa.
Itse asiassa, kysyinkin vallan toista asiaa.
Puhut varmaankin hyödyistä itsellesi. Lapsellesi ne ovat kuitenkin haitta. Toivottavasti lapsen hankinta sitten auttaa mielenterveysongelmiisi, eikä pahenna niitä.
Pahoittelut asenteestani, mutta totuus sattuu joskus. Toivon silti kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi.
Olisiko muilla kokemusta asiasta?