Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jouluvalmisteluja teet jatkossa toisin?

Vierailija
26.12.2016 |

-Aloitan lahjojen hankkimisen viimeistään kesällä
- En tee jouluksi kuin torttuja
- ostan valmiit piparit
- vähennän reilusti siivoamista
- vältän ylikuormittamasta itseäni
-kuntoilen aaton aattonakin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan joulukuusen jo viikkoa ennen joulua

Oon oppinut tässä rennommaksi joulun valmistelijaksi. En jaksa enää stressata oikein mistään. Lahjoja hommaan pitkin vuotta, siivoan minkä ehdin, tunnelmiin jo koko joulukuun niin ei odotukset pakkaannu aattoon.

Vierailija
2/6 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Jätän perunalaatikon kokonaan tekemättä koska en siinä ole koskaan onnistunut. Ostan joko kaupasta valmiin tai korvaan jollain muulla laatikolla

- Valmistan salaatit vasta aattona, säilyvät pidempään. Ennen väkersin nekin jo aatonaattona

- En tukeudu enää liikaa perinteisiin "koska näin on aina tehty, tehdään niin tänäkin vuonna". Ihmiset kehittyy ja kasvaa ja muuttuu sitä mukaa, niin voi muuttua perinteetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden miehen kanssa kaksin Lappiin pieneen mökkiin ja käyn syömässä valmiissa pöydässä.

Vierailija
4/6 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ikinä osta eineskinkkua. Oli ihan hirveää klimppiä ja tunkkaisen makuista. Jatkossa meillä on vain itsepaistettu kinkku.

Vierailija
5/6 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmistan, että kinkkupussipakkauksessa on jäljellä myös kinkkupussi - ei vain sitä pientä bonuksena tulevaa broilerpussia - ennen puolta yötä aatonaattoyönä, jolloin kinkku menee uuniin.

Käyn ostamassa joulukukkia hyvissä ajoin.

Jo tänä vuonna pyysin miniää paistamaan joulutortut ja teki parempia kuin itse teen: laittoi luumuhilloa kolminkertaisen määrän, joten tortut ovat ihanan meheviä!

Vierailija
6/6 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kerran tehdä itse kortteja ja ylipäätään lähettää ne.

Kiva olisi kuntoilla myös joka päivä.