Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naurettavaa kysyä täällä,mutta antaa mennä:Jatkuvat alavasta/selkäkivut,Flagyl-kuuri ei auta.

Vierailija
26.12.2016 |

Siinäpä se,syksystä asti alavatsan -ja selän kipuilua,kävin gynellä (PAPA normaali),joka kirjoitti reseptin Flagyl-emätinpuikkoihin.Ne ovat vähentäneet kyllä epämieluisan tuoksuista valkovuotoa,mutta kiput ovat ennallaan. Erityisesti näitä kipuja tulee yöllä,liityykö makuuasentoon sitten. Vatsan toiminnassa on myös hieman outouksia,ei kuitenkaan merkittävästi -ja yksi outo asia on,että minulla on paino noussut 5 kiloa syksyn aikana ilman mitään ruokavalio-liikuntamuutoksia.
Olen tietty googlaillut (ei saisi),ja alan pelätä jo kohta gynekologista syöpää. Mutta epämääräisten vatsa-selkäkipuen vuoksi on kynnys lähteä aika korkea lääkäriinkään. Voisiko tämä olla vain jotain yleistulehdusta,jos noi Flagyylit (olen viikon käyttänyt) sitten kohta auttaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mutten sano, alkaa suoraan sanoen vituttaa nämä hoitajien haukkumiset. T: Gyn osaston sh

Vierailija
2/4 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi? Suolistosyöpä tms? Kannattaisi mennä takaisin lääkäriin, ultrattiinko viimeksi yhyään tai otettiinkko röntgen tai kasvainverikokeita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vatsa ultrattu?

Vierailija
4/4 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ultrattu,ajattelin josko kuitenkin vielä kävisin näytillä kun tuo kuuri loppuu kolmen päivän päästä, ja pyydän tuota ultraa kun sisätutkimus on kuitenkin juuri tehty.

Ja sinä gyne-hoitaja,älä nyt ajattelen noin.Pakko myöntää,että itse opiskelen sh:ksi ihan viime "metreillä" ja harmittaa nuo haukkumiset,mutta toisaalta,niin muitakin ammattiryhmiä arvostellaan.Itse olen saanut hyvää palautetta potilailta ja työkavereilta,ja ajattelen tekeväni työtäni hyvin.Olen myös saanut niin arvokasta oppia viisaammilta kollegoilta,jotka oivat oikeasti ihan uskomattomia tietopankkeja.Lääkäreiden kanssa yhteistyö on sujunut myös mutkattomasti,ja nyt kun olen tehnyt sh:n sijaisuuksia olen kierroillakin sanonut,jos on vieras lääkäri,että olen opiskelija,ja pyytänyt vielä tarkentamaan jos jokin on epäselvää.Aina on suhtauduttu ymmärtäväisesti ja painotettu tärkeitä asioita joita tulee huomioida. Tekemällä oppii tässä työssä eikä kaikkea varmasti ikinä hallitse täysin,mutta ollaan me hoitajat tässä voimavarana toisillemme.

Ja tiedättekö,sitä kynnystä nostaa oikeasti ihan hirveästi nykyään mennä mistään vaivasta näytille kun on alalla,mutta tämä alkaa olla jo niin epämukavaa että on ihan pakko.