Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tällaiset supistukset vaan kestää 10 päivää

Vierailija
26.12.2016 |

Menee välillä tunteja lievästi kipeissä supistuksissa ja niitä tulee noin viiden minuutin välein. Sitten ne lakkaavat hetkeksi ja alkavat taas. Eivät ylly kipeämmiksikään mutta pysyvät sen verran kivuliaina, ettei voi nukkua kuin pieniä pätkiä ja täytyy kyllä pysähtyä kun polttelee alavatsaa, reisiä ja välillä hiukan selkään asti. Minulla on kahden aikaisemman sektion vuoksi suunniteltu sektio kymmenen päivän päästä.

Soitin ja luulin, että kipeitä supistuksia ei saisi juuri tulla tilanteessani ja siinä vaiheessa niitä oli tullut jo tunteja, mutta kehoitettiin vaan ottamaan särkylääkettä ja odottelemaan jos laantuisi. Ne sitten loppuikin hetkeksi ja nyt sattuvat vain vähän.

Voiko siis olla tällaista koko tämä loppuaika vai miltä kuulostaa? Jos tämä jatkuu tällä kaavalla loppuun asti niin kuinka uupunut voi olla sektiopäivänä? Kokemuksia tai ajatuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla. Mulla tuollaisia tuli rv 36 lähtien niin että kesti usein 12h putkeen noita ja tuli päivän parin väli että "vain ajoittain supistelee" ja taas tuollaisia 12h pätkiä. Ja oksitosiinin avulla sitten 40+ tyttö syntyi 58h supistelujen päätteeksi. Kipeätkään pitkään jatkuvat supistukset eivät välttämättä tarkoita synnytyksen käynnistymistä, mutta yleensähän se toki on niin. Oma tilanteesi selviää ajan kanssa.

Vierailija
2/7 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla. Mulla tuollaisia tuli rv 36 lähtien niin että kesti usein 12h putkeen noita ja tuli päivän parin väli että "vain ajoittain supistelee" ja taas tuollaisia 12h pätkiä. Ja oksitosiinin avulla sitten 40+ tyttö syntyi 58h supistelujen päätteeksi. Kipeätkään pitkään jatkuvat supistukset eivät välttämättä tarkoita synnytyksen käynnistymistä, mutta yleensähän se toki on niin. Oma tilanteesi selviää ajan kanssa.

Ap:lla on repeämisvaaran takia sektio tulossa eli tilanne on ihan erilainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kesti kipeät supistukset neljä päivää, välillä laantui ja sitten alkoi uudestaan. Neljännen päivän iltana menin sairaalaan enkä suostunut lähtemään ennenkuin on tutkittu. Olin monta kertaa soittanut ja aina sanottiin vaan että "ota särkylääkettä ja lepäile, meillä on ruuhkaa".

Napanuora olikin sitten 3 kertaa vauvan ympäri ja solmussa. Sen takia pieni ei päässyt syntymään.

Sitten tulikin kiire leikkuriin.

Luojan kiitos kaikki meni lopulta hyvin ja pieni rakas poika tuhisee nytkin vieressä.

Vierailija
4/7 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nämä eivät vielä revi arpia vaikka niitä tulisi koko tämä aika? En halua että tuo asia selviää ajan kanssa :b

Pitääkö tässä tilanteessa siis antaa synnytyksen käynnistyä ihan räjähtävästi ennen kuin on riskiä siihen repeämiseen? Hirvittää vaan kun sanottiin että aika herkästi leikataan jos alkaa supistukset, mutta nyt ei sitten kuitenkaan? Ymmärsinköhän jotain väärin?

T. Pelokas ap :D

Vierailija
5/7 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään sektioon menevällä ole synnytys käynnistynyt? Kuulisin mielelläni missä vaiheessa on otettu sairaalaan ja missä vaiheessa on syytä huoleen? Oletko samassa tilanteessa joutunut kärvistelemään kauankin supistuksissa?

T.ap

Vierailija
6/7 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitat sinne synnärille ja sanoat että hlauat tulla tarkastukseen,kyllä he ottavat kun vaadit jos siis oikeasti epäilyttää.

Vierailija
7/7 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

soitat sinne synnärille ja sanoat että hlauat tulla tarkastukseen,kyllä he ottavat kun vaadit jos siis oikeasti epäilyttää.

Jos siis oikeasti epäilyttää? Vai leikisti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi