Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai joululahjan naapurin vaimolta

anjam
26.12.2016 |

Ihan jäätävän erikoista. Toki olemme läheisiä perheystäviä ja lapsemme leikkivät keskenään. Mieheni auttoi syksyllä autotallin korjauksessa, mutta palkattuna apuna koska niin tarjottiin. Lahja häneltä oli villahousut ja bossin partavesi/miesten dödö. Mitä te muut mammat ajattelusitte? Itse olen ollut hieman pölähtänyt ällistyksestä. Ei tulisi mieleenkään ostaa muitten miehille henk koht lahjoja, antamani ovat yleensä yhteisiä ja persoonattomia kutem esim retkikeitin, villainen torkkupeitto jne mutta nimetty esim perhe Virtanen jne.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villahousut on älytön lahja. Tuoksut  varmaan ihan ok. On varmaan raksahommien aikana haissut panohetkinä pahalle ja siksi yrittää ohjastaa parempaan hajuun.

Ei vaan! Ihan kelpo provo 4/5!

Vierailija
22/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,voihan sitä ihastua ja rakastuakin tässä elämässä,useastikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sinäkin lahja naapurin miehelle. Jotain henkilökohtaista vaikka Kaalimato.comista.

Vierailija
24/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta mustasukkaisuutta edes miettiä että villahousut ja dödö on jotenkin liian henkilökohtainen lahja kiitoksena ja perhetutulta. Miksi olisi koko perheelle pitänyt lahja laittaa jos mies on ollut apuna? Tuskin on uhrannut hirveästi aikaa lahjan pohtimiseen, että mitä rouva tai joku muu ajattelee, ja tuskinpa miehesikään ajatteli tuota sen kummemmin. Naisten höpöhommia analysoida jotain villahousujen merkitystä.

Vierailija
25/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin otsikon, niin tuli ajatus, että miehesi sai piparia naapurin rouvalta.

Vierailija
26/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouva jako pipariakin ennen joulua, ei ollu pelkkä partavesi lahjuksena

Vierailija
27/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai naapurin naiselta lahjaksi itse kudotut villasukat. Mitähän siitä olisi pitänyt ajatella kun minä en saanut mitään?

Mies kävi auttamassa naapuria syksyllä ruohonleikkuun muodossa. Oiskohan lahja johtunut siitä?

Vierailija
28/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas joulu tarinaa

Vierailija
29/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan normaalia antaa lahja sille, joka auttaa, eivätkä kaikki elä enää 50-luvun maailmassa, missä miesten ja naisten välillä ei voi olla normaaleja ihmissuhteita, vaan kaikki on väännettävä seksuaaliseksi.

Anna olla, mies sai lahjan, koska on ollut siellä hommissa, et sinä. Ja lastenne hoito on teidän perheen sisäinen järjestely, ei sinänsä kuulu naapurin rouvalle.

Vierailija
30/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sikamaista touhua. Anna sille naapurin miehelle piparia just ennen niiden kesälomaa. Itse ainakin haluisin kostaa villahousuhommailut. Ei kannata odottaa ensjouluun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän