Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sai joululahjan naapurin vaimolta

anjam
26.12.2016 |

Ihan jäätävän erikoista. Toki olemme läheisiä perheystäviä ja lapsemme leikkivät keskenään. Mieheni auttoi syksyllä autotallin korjauksessa, mutta palkattuna apuna koska niin tarjottiin. Lahja häneltä oli villahousut ja bossin partavesi/miesten dödö. Mitä te muut mammat ajattelusitte? Itse olen ollut hieman pölähtänyt ällistyksestä. Ei tulisi mieleenkään ostaa muitten miehille henk koht lahjoja, antamani ovat yleensä yhteisiä ja persoonattomia kutem esim retkikeitin, villainen torkkupeitto jne mutta nimetty esim perhe Virtanen jne.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan mustasukkainen.

Vierailija
2/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarviiko nyt tuostakin olla mustasukkainen. Varmasti juuri siksi, kun on auttamassa ollut, vaikka palkan siitä saikin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäsitkö koko syksyn verhon välistä?

Vierailija
4/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs tossa nyt?

Vierailija
5/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, aika henk.koht. lahja naapurin rouvalta, villahousut hyvä veto mutta tuksut jo vähän laittaisi miettimään.

Vierailija
6/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tosi typerästi tehty. Asiallinen lahja olisi ollut jotakin koko perheelle.Itse olisin varmaan tuollaisessa tilanteessa ostanut jonkinlaisen jouluherkkukorin tai vaikka led-joulukynttilöitä!

Vierailija
7/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian henkilökohtainen lahja. Sellaisia ne naapurin rouvat on joskus. Itse tapasin vuosia sitten mieheni ja naapurin rouva siihen aikaan leipoi ja kuskasi herkkuja miehelle ja kutsui kahville. Ei tykännyt kun mies tapasi minut ja aloimme seurustella. Kyseenalaisti kovin suhdettamme miehelle ja penäsi minun takaa-ajatuksia. Toinen vaan ihmetteli, että mikä on ongelma. Johan tuon näki sokeakin, että rouva oli ihastunut, mies vaan piti mukavana naapurina ja ei ollut kartalla ollenkaan.

Vierailija
8/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapurin rouva olisi ollut fiksu -siis jos- olisi ostanut teille yhteisen lahjan.Kaikilla vaan ei ole käytöstapoja.Mitä jos alkaisit huomioimaan vähän enemmän hänen miestään? Muista että imartelu tehoaa aina, myöhemmin sit pikku lahjoja yms.Katotaan miten sitten suu pannaan.

Vierailija
9/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt viemässä lahjat naapurin rouvalle henkilökohtaisesti takaisin ja sanot että tuollainen peli ei vetele.

Reviiri on merkittävä ja näytettävä tuollaisille luuskille paikkansa. Itsekseen märehtiminen ja palstoille itkeminen on ihan turhaa.

Vierailija
10/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
11/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen enkä kyttää, ja jos aviomieheni on pettäkseen niin pettää enkä sille mitään voi. Mietityttää joululahjavalinta, kun esim minulle tai meille perheenä tai pariskuntana ei ollut. Kun mieheni on suurinpiirtein joka ilta oman työnsä ohessa tehnyt lisähommana naapurin projektia, niin se aika on minulta ja pieniltä lapsilta pois vaikka kuinka arvostan työtä ja jokaista lisätuloa perheemme talouteen. Itse vastaavassa tilanteessa naapurin rouvana annoin pari vuotta sitten "perhe Virtaselle" kylpylälahjakortin ja toisena vuonna Sarpanevan padan lisäkiitoksena leikkimökin rakentamisesta, jossa naapurin isäntä oli apuna. Ei olisi tullut mieleenkään kalsareitten ja partavesien ostelu.

Vierailija
12/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

Kyllähän tämä on se ainoa järkevä vaihtoehto.

Vierailija
13/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoiko miehesi lisätyöstä verot?

Vierailija
14/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siis kyseinen rouva asu miehensä kanssa? Ovat ilmeisesti siis asumuserossa. Muutenhan miehesi sai lahjan naapurilta, eikä siinä nyt mitään outoa ole.

Vierailija
15/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on pannut ihan varmasti.

Vierailija
16/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin outoa! Kyllä olisi kuulunut antaa lahja koko perheelle. Tavallaanhan koko perhe on ollut mukana tässä naapurin auttamisessa. Myös aloittaja. Lapset ovat olleet erossa isästään ja aloittaja on hoitanut lapsia, jotta isä on voinut olla muualla.

Liian henkilökohtainen lahja. Mutta voihan olla, että naapurin rouva on vaan ajattelematon. Sellaisia on ihan liiaksikin täällä typerehtimässä 😂.

Minusta oli aikoinaan outoa, kun tuttavan rouva soitti minulle ja varmisti, että onhan minun mies nyt varmasti lähdössä radalle juuri sinä iltana (tiesi, että on), ja halusi mukaan siihen miesporukkaan. Minäkin jäin kotiin silloin ihan sen vuoksi, että saavat miehet lähteä miesporukalla. Toki baariin saa tulla kuka vaan, mutta alkuillasta ukkojen kanssa saunomaan 😂😂. Siis ööh... Mies totesi itsekin, että ei sovi tulla mukaan.

Ja toinen rouva halusi lähteä minun mieheni kanssa festareille, kun tiesi, että olin tukevasti raskaana kotona. Kaverina toki ookoo lähteäkin yhdessä , mutta kun oli aiemmin myöntänyt ihastuneensa minun mieheeni.

Että kaikenlaista!!

Vierailija
17/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lahja muijalle. Sanot että nyt tuli väärälle miehelle.

Vierailija
18/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan hänen pienimuotoisen rakennusliikkeensä kautta hoituu laskutus ja kirjanpitäjä hoitaa loput. Mieheni on raksainsinööri muussa firmassa, mutta sivutyönä hänellä siis tämä pienen pieni yritys. Pimeällä työllä poltat aika äkkiä maineesi jopa keskisuurella paikkakunnalla jossa kuitenkin pienet piirit. Itse olen ope ammaltinani, muutoinhan näin iso työpanostus ei onnistuisikaan jos olisin esim vuorotöissä. Kesälomakin pitkä, joten tässä vaiheessa uhraamme sovitusti kesäkuun miehen 24/7 projekteihin jolloin vastavuoroisesti hoidan lapset. Yhteistyö toimii ja pakko painaa kun eläminen on niin kallista. tämä taustaksi.

Vierailija
19/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö kaikesta nyt  harmistua.

Ehkä naapurin oli vaikea miettiä sopivaa lahjaa ja tuli ostaneeksi sitten tuoksut vielä housujen lisäksi.

Jos tuo apu on ollut hänelle tämän vuoden ainoa iloa tuottava asia, mistäs sen tietää. Jos muuten ei auta kukaan läheinen tms.

Aina ihmiset maalailee pienistäkin omituisuuksista maailmaa suurempia merkityksiä.

Mä olen omituinen ja saatan tehdä hetken päähänpistosta toisille ihmisille kivoja juttuja. Ehkä olen sitten toisten mielestä tosi kusipää kun näin olen toiminut. Mutten edes jaksa välittää.

Vierailija
20/30 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi vaan haisi hieltä ja halusi auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme