Olen nainen ja en saanut jouluna mieheltä
Niin turhauttavaa kerjätä mieheltä seksiä! Olen kauniiksi kehuttu 35v nainen joka joutuu puutteessa elämään kun miestä ei kiinnosta.. itse haluaisin kerran pari päivässä ja oma käsi ei vaan korvaa toisen kosketusta. Tiedän että on miehiä, jotka ovat samassa tilanteessa ja joutuvat puutteessa elämään, mitenhän tiemme kohtaisivat? Parille seuranhakusivustolle olen kirjautunut, mutta naimisissa kun olen en voi kuvaani niihin laittaa, eikä ketään kiinnosta kuvaton ilmoitus.. oikeasti miehet, miten jaksatte seksitöntä elämää vuodesta toiseen?
Kommentit (33)
Minä en ole saanut vaimoltani neljään kuukauteen. Ei tykkää koskettelemisesta eikä läheisyydestä ylipäänsä. Mitä tässä tekisi? En viitsi lähteä kokeilemaan seuranhakupalstoja, koska haluaisin tuntea ns. vanhanajan perinteistä rakkautta. Minua inhottaa yhdenyön jutut ja muutenkin nykyinen moraaliton meno, jossa päänupin toimivuudella ja yhteensopivuudella ei ole merkitystä.
Sama juttu, minulla on vain aikaa viimeisestä kosketuksesta vuosia.
M 59v
Lyhyt suomenkielen oppimäärä: "ja en" kirjoitetaan suomeksi "enkä".
Vinkkinä lisäksi, että jos haluat mieheltä niin mene homobaariin. Siellä on kaltaisiasi tupa täynnä.
Olisin saanut exältä. En huolinut, vaikka eron takia onkin ollut kuiva kausi piiiitkään. Jotain rajaa!
En minäkään saanut koko joulunaikaan 3 viikkoon mieheltäni.
Vierailija kirjoitti:
Niin turhauttavaa kerjätä mieheltä seksiä! Olen kauniiksi kehuttu 35v nainen joka joutuu puutteessa elämään kun miestä ei kiinnosta.. itse haluaisin kerran pari päivässä ja oma käsi ei vaan korvaa toisen kosketusta. Tiedän että on miehiä, jotka ovat samassa tilanteessa ja joutuvat puutteessa elämään, mitenhän tiemme kohtaisivat? Parille seuranhakusivustolle olen kirjautunut, mutta naimisissa kun olen en voi kuvaani niihin laittaa, eikä ketään kiinnosta kuvaton ilmoitus.. oikeasti miehet, miten jaksatte seksitöntä elämää vuodesta toiseen?
Onko tuo joku erikoinen syy ja huomionhakuidea vai suora feministin idea oikein otsikkoon laittaa että olet "NAINEN" ja et saa seksiä. Ikäänkuin se olisi jotenkin tärkeämpi ja pahempi ja tärkeämpi asia kuin puutteessa olevat miehet? Ne joiden NAISET pihtaavat. Tiesitkö että on muitakin olemassa jotka ei seksiä saa myös MIEHIÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tunne vaik en nainen olekkaan. Sitä kun on lapsia niin kuitenkin toivoo tilanteen muuttuvan....saa nähdä tapahtuuko niin ja kauan jaksaa odottaa...mut toisen kosketus ja se että tuntee itsensä halutuksi olis kyllä kovaa valuuttaa.
no, täällä mies, 50v. Lapset on niin isoja ettei ne enää parisuhdetta haittaa. Silti meilläkin on hiljaista. Ehkä olis pitänyt hakea ammattiapu jo 15 vuotta sitten - nyt uskon että se on myöhäistä. uskon että tunteeseen olevansa haluttu on vain yksi tie - vaimon vaihto. Valitettavasti.
Tossa tilanteessa olisin hankkinut jo kauan aikaa sitten rakastajanaisen joka antaa ja jolta saa muutakin kenen kanssa on kivaa :). Niinhän ne naisetkin tekee ketkä ei saa tarpeeksi. Rakastajamies vaan kuvioissa
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo joku erikoinen syy ja huomionhakuidea vai suora feministin idea oikein otsikkoon laittaa että olet "NAINEN"...
Syy on se, että kirjoittaja oli poika. Täällä tarvitaan pientä rivien välistä lukemista, niin ymmärtää asioita paremmin. Näillä, jotka eivät ole vielä tulleet kaapista tai joilla on peniskompleksi on oltava joku kanava purkaa oloaan ja ikävä kyllä se on tämä vauvapalsta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap,
Ei seksittömyyttä montaa vuotta jaksa tai sitten siihen vain turtuu, eikä sitä enää kaipaa. Puhumalla puolison kanssa voi etsiä oikeita yhteisiä ratkaisuja ja herättää toisenkin haluja. Jos puhuminen ja tilanteen kehittäminen ei auta, niin kuten mainitsitkin, seksisuhde voisi olla yksi ratkaisu tilanteeseesi ilman eroa. Seksisuhteeseen halukkaita täältä löytynee ...
Vierailija kirjoitti:
Vai ei seuranhakusivustoilta löydy naimisissa olevalle naiselle seuraa, nyt syötät vähintäinkin vaihtoehtoista totuutta tai sitten jätät paljon kertomatta. Aikanaan itse naimisissa ollessani huomasin että varatut naiset ovat hukkua kiinnostuneisiin. He joiden kanssa onnistuin pääsemään keskustelemaan, kertoivat saavansa paljon yhteydenottoja. Ettei vaan ole kyse siitä ettet ole vielä löytänyt riittävän yhteensopivaa nautiskelukumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vai ei seuranhakusivustoilta löydy naimisissa olevalle naiselle seuraa, nyt syötät vähintäinkin vaihtoehtoista totuutta tai sitten jätät paljon kertomatta. Aikanaan itse naimisissa ollessani huomasin että varatut naiset ovat hukkua kiinnostuneisiin. He joiden kanssa onnistuin pääsemään keskustelemaan, kertoivat saavansa paljon yhteydenottoja.
Tämä on täysin totta. VM:ssakin on miehiä jonoksi yhtä naista kohti. Siellä pitää miehen olla erottuva ja sinnikäs, tai vähintään erittäin onnekas, jos haluaa parempaan kontaktiin naisen kanssa päästä. Nainen sen sijaan voi valita kenet rivistä poimii ja kuvaa ei todellakaan tarvitse olla. Toki siellä on niin miehissä kuin naisissakin paljon tyyppejä joita ei voi penaalin terävimmiksi kyniksi kutsua, mutta on seassa laatuyksilöitäkin.
En minäkään saanut.