RIP George Michael
Kommentit (51)
Englanninkielisessä uutisoinnissa kuolinsyyksi ilmoitettiin heart failure = sydämen vajaatoiminta, se selittäisi turvotuksenkin. Suomalaisissa uutisissa taas puhuttiin sydänkohtauksesta, mahtoiko olla tietämättömän kääntäjän moka?
Vierailija kirjoitti:
Englanninkielisessä uutisoinnissa kuolinsyyksi ilmoitettiin heart failure = sydämen vajaatoiminta, se selittäisi turvotuksenkin. Suomalaisissa uutisissa taas puhuttiin sydänkohtauksesta, mahtoiko olla tietämättömän kääntäjän moka?
Eiköhän heart failure ole laajemmin mikä tahansa sydänongelma nimenomaan? Vai miksi Guns N' Rosesinkinkin biisissä laulettaisiin nimenomaan sydämen vajaatoiminnasta, kun siellä on "heart failure", biisiä en nyt kyllä muista.
Käyttäjä210 kirjoitti:
Tänä yönä en nuku kuuntelen Gorgea hän niin rauhallisesti lauloi automankasta kun sain kortin.
Jouluna on väkeä ja olen väärässä paikassa, mutta kun Leonard Cohein kuoli makasin päivän sängyssä ja huudatin hänen musiikkia naapureille asti. Me kaikki kuolemme. Sen alkaa ymmärtää kun vanhin veljeni on Georgea pari kuukautta vanhempi, lähdössä ollaan.
Ei pahalla, mutta aivan helevetin säälittävää tollainen jonkun tuntemattoman laulajan kuolemasta noin kovasti masentuminen ja pakosti sen omaan elämään liittäminen jotain kautta. En ymmärrä tällaista pakkoliikuttumista, kun se oli iso nimi. Mulle Lemmy oli paras laulaja ikinä, olin jo vaahtosammuttimen kokoisena isän kans pinkit peltorit päässä jossain festareilla ulkomailla kuuntelemassa Motörheadia, mutta en silti kyennyt toteaan, kuin että oho nytkö se sit kuoli, koska ei henkilökohtaisesti koskettanut mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän heart failure ole laajemmin mikä tahansa sydänongelma nimenomaan? Vai miksi Guns N' Rosesinkinkin biisissä laulettaisiin nimenomaan sydämen vajaatoiminnasta, kun siellä on "heart failure", biisiä en nyt kyllä muista.
Ei kun se olikin failure to communicate...
Jatkakaa
Yksi etuoikeutettu heebo, josta lööpit kirkuvat varmaan seuraavat puoli vuotta. Tulevanakin vuonna kuolee 6250000 lasta ruoan, veden, lääkkeiden puutteeseen, aikuisten hulluuteen. Heidän joukossaan monta lahjakkuutta. Ihmisten suhteellisuudentaju on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä210 kirjoitti:
Tänä yönä en nuku kuuntelen Gorgea hän niin rauhallisesti lauloi automankasta kun sain kortin.
Jouluna on väkeä ja olen väärässä paikassa, mutta kun Leonard Cohein kuoli makasin päivän sängyssä ja huudatin hänen musiikkia naapureille asti. Me kaikki kuolemme. Sen alkaa ymmärtää kun vanhin veljeni on Georgea pari kuukautta vanhempi, lähdössä ollaan.Ei pahalla, mutta aivan helevetin säälittävää tollainen jonkun tuntemattoman laulajan kuolemasta noin kovasti masentuminen ja pakosti sen omaan elämään liittäminen jotain kautta. En ymmärrä tällaista pakkoliikuttumista, kun se oli iso nimi. Mulle Lemmy oli paras laulaja ikinä, olin jo vaahtosammuttimen kokoisena isän kans pinkit peltorit päässä jossain festareilla ulkomailla kuuntelemassa Motörheadia, mutta en silti kyennyt toteaan, kuin että oho nytkö se sit kuoli, koska ei henkilökohtaisesti koskettanut mua.
Mutta jos G.M. :n musiikki merkitsee ihmisille jotain mistä liikuttuu, ja Motörhead oli vain sellaista rokkia, joka ei kosketa sillälailla? Tai G.M.:n musiikinkuunteluun liittyy itselle koskettavia muistoja liittyen laulajan henkilöönkin? Tai kirjoittajakin on homo, ja on kokenut samoja salailuja ja tuntee nyt sympatiaa, tai ihan mitä tahansa?
Aina sama juttu. Ääliöt tunkee ketjuun kehuskelemaan, kuinka tuntematon/lahjaton henkilö oli kyseessä tai kuinka sureminen on tyhmää. Suksikaa kuuseen!😠
Ne lukuisat lapset saavatkin kuolla, kun aikuiset vastuuttomasti lisääntyvät vailla resursseja. Se ei kosketa. Oma vika.
Mä suren sitä, että ei tuu uusia biisejä.
heart failure=sydän petti eli pysähtyi. Täähän se syy yleensä viimekädessä on, jos ei muuta syytä vielä tiedetä.
Kukahan se oli kotonaan joka huomasi ettei George hengitä? Oliko poikaystävä, oliko joku pitkäaikainen, en seurannut niin tarkkaan että kenen kaa hän asui?
Turvonneen näköiseltähän hän kyllä näytti.
Narkkari homo,ketä kiinnostaa mihin kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Mä suren sitä, että ei tuu uusia biisejä.
Niin minäkin, tosin niitä ei ollut tullut muutenkaan viime vuosina. Mutta toivoin, että George vielä saisi elämäsnä kuntoon ja tekisi uutta musiikkia. Hän oli loistava biisintekijä.
Uusi levy oli minun käsittääkseni jo valmisteilla. Luultavasti hänen kappaleitaan tullaan vielä julkaisemaan.
Katsokaa tuota George Michaelin kuvaa. Aika pelottavan oloinen, hän on siinä kuin punaisessa tulimeressä ojentaen käsiään, kuin huutaen apua.
Tämä on varoitus: tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.
Hän näytti huonoa esimerkkiä monille ihmisille elämäntavoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän näytti huonoa esimerkkiä monille ihmisille elämäntavoillaan.
Minä osaan erottaa mikä on musiikkia ja mikä on hänen henkilökohtaista elämäänsä. En tuomitse sinuakaan ahdasmielisen kommenttisi vuoksi, koska tiedän, että se on vain yksi osa sinua. Saatat olla esim. hyvä äiti siitä huolimatta,
Irtois.