Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lepää rauhassa George Michael.❤

80-luvulta asti olen nauttinut hänen musiikistaan ja Careless whisper on kyllä kaikkien aikojen suosikkikappaleeni. Musiikki elää ikuisesti.🎶🖤

Careless whisper on pahinta paskavonkausmusiikkia, mitä olla ja voi illan viimeisillä hitailla. Ei irtoa.

Irtois. 

Vierailija
22/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielisessä uutisoinnissa kuolinsyyksi ilmoitettiin heart failure = sydämen vajaatoiminta, se selittäisi turvotuksenkin. Suomalaisissa uutisissa taas puhuttiin sydänkohtauksesta, mahtoiko olla tietämättömän kääntäjän moka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

It was the last Christmas

Vierailija
24/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Englanninkielisessä uutisoinnissa kuolinsyyksi ilmoitettiin heart failure = sydämen vajaatoiminta, se selittäisi turvotuksenkin. Suomalaisissa uutisissa taas puhuttiin sydänkohtauksesta, mahtoiko olla tietämättömän kääntäjän moka?

Eiköhän heart failure ole laajemmin mikä tahansa sydänongelma nimenomaan? Vai miksi Guns N' Rosesinkinkin biisissä laulettaisiin nimenomaan sydämen vajaatoiminnasta, kun siellä on "heart failure", biisiä en nyt kyllä muista.

Vierailija
25/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P

Vierailija
26/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä210 kirjoitti:

Tänä yönä en nuku kuuntelen Gorgea hän niin rauhallisesti lauloi automankasta kun sain kortin.

Jouluna on väkeä ja olen väärässä paikassa, mutta kun Leonard Cohein kuoli makasin päivän sängyssä ja huudatin hänen musiikkia naapureille asti. Me kaikki kuolemme. Sen alkaa ymmärtää kun vanhin veljeni on Georgea pari kuukautta vanhempi, lähdössä ollaan.

Ei pahalla, mutta aivan helevetin säälittävää tollainen jonkun tuntemattoman laulajan kuolemasta noin kovasti masentuminen ja pakosti sen omaan elämään liittäminen jotain kautta. En ymmärrä tällaista pakkoliikuttumista, kun se oli iso nimi. Mulle Lemmy oli paras laulaja ikinä, olin jo vaahtosammuttimen kokoisena isän kans pinkit peltorit päässä jossain festareilla ulkomailla kuuntelemassa Motörheadia, mutta en silti kyennyt toteaan, kuin että oho nytkö se sit kuoli, koska ei henkilökohtaisesti koskettanut mua.

Vierailija
27/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän heart failure ole laajemmin mikä tahansa sydänongelma nimenomaan? Vai miksi Guns N' Rosesinkinkin biisissä laulettaisiin nimenomaan sydämen vajaatoiminnasta, kun siellä on "heart failure", biisiä en nyt kyllä muista.

Ei kun se olikin failure to communicate...

Jatkakaa

Vierailija
28/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi etuoikeutettu heebo, josta lööpit kirkuvat varmaan seuraavat puoli vuotta. Tulevanakin vuonna kuolee 6250000 lasta ruoan, veden, lääkkeiden puutteeseen, aikuisten hulluuteen. Heidän joukossaan monta lahjakkuutta. Ihmisten suhteellisuudentaju on kuollut.

Vierailija
29/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä210 kirjoitti:

Tänä yönä en nuku kuuntelen Gorgea hän niin rauhallisesti lauloi automankasta kun sain kortin.

Jouluna on väkeä ja olen väärässä paikassa, mutta kun Leonard Cohein kuoli makasin päivän sängyssä ja huudatin hänen musiikkia naapureille asti. Me kaikki kuolemme. Sen alkaa ymmärtää kun vanhin veljeni on Georgea pari kuukautta vanhempi, lähdössä ollaan.

Ei pahalla, mutta aivan helevetin säälittävää tollainen jonkun tuntemattoman laulajan kuolemasta noin kovasti masentuminen ja pakosti sen omaan elämään liittäminen jotain kautta. En ymmärrä tällaista pakkoliikuttumista, kun se oli iso nimi. Mulle Lemmy oli paras laulaja ikinä, olin jo vaahtosammuttimen kokoisena isän kans pinkit peltorit päässä jossain festareilla ulkomailla kuuntelemassa Motörheadia, mutta en silti kyennyt toteaan, kuin että oho nytkö se sit kuoli, koska ei henkilökohtaisesti koskettanut mua.

Mutta jos G.M. :n musiikki merkitsee ihmisille jotain mistä liikuttuu, ja Motörhead oli vain sellaista rokkia, joka ei kosketa sillälailla? Tai G.M.:n musiikinkuunteluun liittyy itselle koskettavia muistoja liittyen laulajan henkilöönkin? Tai kirjoittajakin on homo, ja on kokenut samoja salailuja ja tuntee nyt sympatiaa, tai ihan mitä tahansa?

Vierailija
30/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama juttu. Ääliöt tunkee ketjuun kehuskelemaan, kuinka tuntematon/lahjaton henkilö oli kyseessä tai kuinka sureminen on tyhmää. Suksikaa kuuseen!😠

Vierailija
31/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lukuisat lapset saavatkin kuolla, kun aikuiset vastuuttomasti lisääntyvät vailla resursseja. Se ei kosketa. Oma vika.

Vierailija
32/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suren sitä, että ei tuu uusia biisejä.

Vierailija
33/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

heart failure=sydän petti eli pysähtyi. Täähän se syy yleensä viimekädessä on, jos ei muuta syytä vielä tiedetä.

Kukahan se oli kotonaan joka huomasi ettei George hengitä? Oliko poikaystävä, oliko joku pitkäaikainen, en seurannut niin tarkkaan että kenen kaa hän asui?

Turvonneen näköiseltähän hän kyllä näytti.

Vierailija
34/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkari homo,ketä kiinnostaa mihin kuoli.

Vierailija
35/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suren sitä, että ei tuu uusia biisejä.

Niin minäkin, tosin niitä ei ollut tullut muutenkaan viime vuosina. Mutta toivoin, että George vielä saisi elämäsnä kuntoon ja tekisi uutta musiikkia. Hän oli loistava biisintekijä.

Vierailija
36/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi levy oli minun käsittääkseni jo valmisteilla. Luultavasti hänen kappaleitaan tullaan vielä julkaisemaan.

Vierailija
38/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://edition.cnn.com/

Katsokaa tuota George Michaelin kuvaa. Aika pelottavan oloinen, hän on siinä kuin punaisessa tulimeressä ojentaen käsiään, kuin huutaen apua.

Tämä on varoitus: tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi.

Vierailija
39/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän näytti huonoa esimerkkiä monille ihmisille elämäntavoillaan.

Vierailija
40/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän näytti huonoa esimerkkiä monille ihmisille elämäntavoillaan.

Minä osaan erottaa mikä on musiikkia ja mikä on hänen henkilökohtaista elämäänsä. En tuomitse sinuakaan ahdasmielisen kommenttisi vuoksi, koska tiedän, että se on vain yksi osa sinua. Saatat olla esim. hyvä äiti siitä huolimatta,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan