Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, hmmmm, ok.

2/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wham oli mahtava, tänä joulunakin kuuntelin niin kuin lapsuuteni jouluista alkaen juuri Last Christmasia, kuten aina ennenkin. En voinut edes aavistaa, että mestarin lähtö oli näin lähellä. Tämä todella koskettaa, toisin kuin nämä, joka viikkoiset jutut, joissa uutisoidaan kun ikivanhat yhden hitin ihmeet joista kukaan elossa ei tiedä mitään .

No tämä ei ollut sellainen tapaus. Mihinhän kuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä210 kirjoitti:

Aina uutisoidaan kun ikivanhat yhden hitin ihmeet joista kukaan elossa oleva ei ole kuullutkaan kuolevat.

Taisi selvitä:

"Kuitenkin hänen julkisuuskuvaansa rasittivat jonkin verran huumeidenkäyttöön liittyvät uutisoinnit. Michael myönsi itse vuonna 2007 kannabiksen käytön olevan hänelle ongelma."

Vierailija
4/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä210 kirjoitti:

Käyttäjä210 kirjoitti:

Aina uutisoidaan kun ikivanhat yhden hitin ihmeet joista kukaan elossa oleva ei ole kuullutkaan kuolevat.

Taisi selvitä:

"Kuitenkin hänen julkisuuskuvaansa rasittivat jonkin verran huumeidenkäyttöön liittyvät uutisoinnit. Michael myönsi itse vuonna 2007 kannabiksen käytön olevan hänelle ongelma."

Tekstissä mainitaan että George kuoli rauhallisesti kotonaan. Aineisiin ei kuolla "rauhallisesti kotona". Pilveen ei kuolla koskaan missään tilanteessa.

Jossei kärsivällisyyttä riitä lukemaan uutista, olisi paras jättää kommentoimatta. Todennäköisin vaihtoehto on syöpä tai vastaavanlainen. Rest in peace.

5/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3663 kirjoitti:

Käyttäjä210 kirjoitti:

Käyttäjä210 kirjoitti:

Taisi selvitä:

Tekstissä mainitaan että George kuoli rauhallisesti kotonaan. Aineisiin ei kuolla "rauhallisesti kotona". Pilveen ei kuolla koskaan missään tilanteessa.

Jossei kärsivällisyyttä riitä lukemaan uutista, olisi paras jättää kommentoimatta. Todennäköisin vaihtoehto on syöpä tai vastaavanlainen. Rest in peace.

Et ole varmaan nähnyt ketään huumeisiin menehtynyttä, rauhallisin kuolema ikinä.

Menee nukkumaan ja heräät kuolleena.

6/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä yönä en nuku kuuntelen Gorgea hän niin rauhallisesti lauloi automankasta kun sain kortin.

Jouluna on väkeä ja olen väärässä paikassa, mutta kun Leonard Cohein kuoli makasin päivän sängyssä ja huudatin hänen musiikkia naapureille asti. Me kaikki kuolemme. Sen alkaa ymmärtää kun vanhin veljeni on Georgea pari kuukautta vanhempi, lähdössä ollaan.

7/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin noita sairasteluita ja nähtävästi George Michael kuoli keuhkokuumeeseen.

Olisko taustalla ollut HIV?

Vierailija
8/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP.

9/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä210 kirjoitti:

Tänä yönä en nuku kuuntelen Gorgea hän niin rauhallisesti lauloi automankasta kun sain kortin.

Jouluna on väkeä ja olen väärässä paikassa, mutta kun Leonard Cohein kuoli makasin päivän sängyssä ja huudatin hänen musiikkia naapureille asti. Me kaikki kuolemme. Sen alkaa ymmärtää kun vanhin veljeni on Georgea pari kuukautta vanhempi, lähdössä ollaan.

Tunnet niin syvästi ja syvemmin kuin kukaan muu....ymmärrät elämää ja sen rajallisuuden.

Voisi kyllä sanoa toisinkin. Voisi sanoa että olet kusipää joka häiriköi naapureidensa elämää aiheuttamallaan melusaasteella, kun on niin täynnä itseään.

Vierailija
10/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää rauhassa George Michael.❤

80-luvulta asti olen nauttinut hänen musiikistaan ja Careless whisper on kyllä kaikkien aikojen suosikkikappaleeni. Musiikki elää ikuisesti.🎶🖤

Vierailija
11/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2016 oli kyllä melkoinen vuosi näiden musiikkimaailman lahjakkuuksien poismenossa.

Syyskuussa 2016 otetussa valokuvassa (IS tai IL) GM ei näyttänyt hyvinvoivalta.

Olin GM:n konsertissa vuonna 2007. Eräässäkin kappaleessa vain mies ja yksi kitara... Jumalaisen kaunis ja puhdas ääni, joka täytti koko Hartwall Areenan mennen tullen verrattuna moniin spektaakkelimaisesti rakennettuihin esityksiin.

GM:n musiikki on soinut elämässäni nuoruusvuosistani 80-luvulta lähtien. Kiitosta vaan, mahtavat muistot jäävät ja musiikkihan jää aina elämään.

Vierailija
12/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on, että huumeiden käyttäjät, homot ja taiteilijat kuilevat yleensä nuorena. Jos on niitä kaikkia, tässä on maksimi.

RIP.

Vierailija
13/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikö AIDS vai huumeet?

Vierailija
14/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Michael on ollut todella

sekaisin viime vuodet. Sehän tippui autosta kesken ajon jokin aika sitten. Huumeet ovat vieneet miehen täysin. Yhtään en ihmettele jos on sydän pettänyt. Silti surullista.

Vierailija
15/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä laulaja. Mutta huumeet veivät, kuten Princen ja Michael Jacksonin. Näkihän noista viime aikojen valokuvista jo, ettei mies ole todellakaan terve.

Vierailija
16/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lepää rauhassa George Michael.❤

80-luvulta asti olen nauttinut hänen musiikistaan ja Careless whisper on kyllä kaikkien aikojen suosikkikappaleeni. Musiikki elää ikuisesti.🎶🖤

Careless whisper on pahinta paskavonkausmusiikkia, mitä olla ja voi illan viimeisillä hitailla. Ei irtoa.

Vierailija
17/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rip mike

Vierailija
18/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on kaikille kannabiksen laillistamisen puolesta puhujille vähän esimerkkiä, mihin touhu voi kaiken kaikkiaan johtaa. Ennenaikaiseen hautaan syystä tai toisesta.

Vierailija
19/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen kanssa, et pitkään jatkunut päihdekäyttö oli liikaa sydämelle ja siihen menehtyi. Kannabis ei yksin tähän riitä, mutta eiköhän hänellä ollut käytössä paljon muutakin. George Michael oli yksi suurista minulle. Näe kaunista unta.

Vierailija
20/51 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät nuo julkkiksetkaan ole tuntuneet pitäytyvän pelkässä pilvessä. Siitä se lähtee sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi