Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia rasvaimusta?

Vierailija
25.12.2016 |

Oletko käynyt koskaan rasvaimussa? Tai tunnetko jonkun joka on käynyt?
Ajattelin keväällä mennä mutta alkoi epäilyttää mahdolliset haitat.
Mitenkä toivuitte tästä?
Oliko tulos sellainen kuin kuvittelitte, olitteko tyytyväisiä?
Kauankotähän toipumiseen meni?
Sattuuko se?

Saa myös suositella /moittia tekijöitä/yrityksiä.
Pääkaupunkiseutu kyseessä.

Ja ajankohdasta huolimatta en mene siis jouluherkkuja poistattamaan. :)
Puoli vuotta laihduttamista jo takna. Jatkuu vielä. Keväällä voisin mennä poistattamaan ne kohdat mitä ei oikein muutoin saa pois.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hollantilaisen kaverin sisko oli vuonna 2007 rasvaimussa ja meinasi kuolla. Suomeesa en henkilökohtaisesti TUNNE ketään rasvaimussa olleita. Olen kuullut vain tästä Spies-matkatoimiston naisesta, joka kuoli ja tämän artikkelin mukaan se ei ole ollut vielä vuonna 2011 riskitöntä:

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011041113526902_tr.shtml

Vierailija
2/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hollantilaisen kaverin sisko oli vuonna 2007 rasvaimussa ja meinasi kuolla. Suomeesa en henkilökohtaisesti TUNNE ketään rasvaimussa olleita. Olen kuullut vain tästä Spies-matkatoimiston naisesta, joka kuoli ja tämän artikkelin mukaan se ei ole ollut vielä vuonna 2011 riskitöntä:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä,

Olisi kannattanut jättää se ensimmäinen rasvaimu suorittamatta. Se kun imaisit suklaatit naamariin. 

Vierailija
4/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on imenyt rasvaa nyt pari päivää. Nyt ei uskalla mennä väliin, puree vielä sormeen. Kyselen huomenna miten asian on kokenut ja kerron sitten.

Vierailija
5/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap hyvä,

Olisi kannattanut jättää se ensimmäinen rasvaimu suorittamatta. Se kun imaisit suklaatit naamariin. 

Joo, tiedän.

Mutta eikös oo ihan kiva että teen asian oikaisuksi edes nyt jotain? :) 

Vierailija
6/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai monikaan rasvaimussa käynyt sitä kauheasti kailota... Nykyään rasvaimu on paljon turvallisempaa kuin ennen. Muutaman sadan gramman poisto tehdään paikallispuudutuksessa ja on oikeastaan pientoimenpide, ei tarvi sairaslomaa tms. Mutta isot rasvaimut (kun puhutaan kiloista) on isompia toimenpiteitä. Veritulppa on isoin riski, ylipainoisilla varsinkin. Ja laihdutuskeinohan rasvaimu ei missään nimessä ole...

Vierailija
7/7 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi linkki ei kyllä toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi