Mä kaipaan mun ystävää (mies)
Kumpikin eletään parisuhteessa tahoillamme ja tämä ystävyys on täysin platonista. Hän ei kiinnosta mua missään muussa mielessä kuin ystävänä. Hän on ollut paikalla, kun olen tarvinnut kuuntelijaa. Mun mies tietää tästä ystävästä ja että meillä on ollut keskusteluja. Jotenkin tämä alkaa mennä hankalaksi sen takia, että molemmilla on parisuhteet. Ihmiset suhtautuu oudoksuvasti. Enkä tiedä miten tämä tyttöystävä suhtautuu minuun, sillä en häntä tunne. Täytyypä kysyä. En nimittäin halua aiheuttaa ongelmia. Onko muilla samanlaista tilannetta?
Kommentit (24)
En ihmettele vaimojen suhtautumista miesten naispuolisiin sinkkukavereihin, kun katsoo miten paljon sinkkunaiset käy ennemmin hakemassa ukkomiestä kuin vapaata miestä. Sinkkumiehille ilmainen vinkki, jos lähdette baariin laittakaa sormus sormeen ja katsokaa muuttuuko tuuri.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele vaimojen suhtautumista miesten naispuolisiin sinkkukavereihin, kun katsoo miten paljon sinkkunaiset käy ennemmin hakemassa ukkomiestä kuin vapaata miestä. Sinkkumiehille ilmainen vinkki, jos lähdette baariin laittakaa sormus sormeen ja katsokaa muuttuuko tuuri.
Tässä oli kyse ystävyydestä eikä mistään baarituttavuudesta
Tulee väistämättä mieleen et vielä nykyään kun "sukupuolilla ei ole merkitystä" ystävyys vastaikkasta sukupuolta olevan henkilön kans on aikamoinen tabu heteroilla.
Varmaan kuule paljon enemmän kuin sinulla.