Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävitkö tänään kaupassa? jos kävit, niin mitä ostit?

Vierailija
25.12.2016 |

-

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauppa oli auki?

Vierailija
22/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liivatelehtiä ostin cittarista Klaukkalassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauppa oli auki?

Omilla nurkilla oli kaksi pientä K-kauppaa, Alepa ja ABC.

Vierailija
24/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt. Olin yökkäri päällä koko päivän ja löhösin sohvalla ja katsoin boksin tyhjäksi. Usutin miehen ja lapsen ulos leikkimään, että sain olla rauhassa.

Vierailija
25/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa on kymmeneen auki ja mies lähti juuri käymään hakeakseen keräkaalin ja smetanaa, teen joulukinkun tähteistä borssikeiton. Ihan törkeän hyvää. Lidlissä ei ollut keräkaalia tai smetanaa aatonaattona eikä enää ehtinyt mennä muualle, oli kiire mummolaan lapsen kanssa.

Vierailija
26/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauppa oli auki?

Tänään on olleet lähikaupoista kaikki, sale, k-market ja tokmanni.

Nettitietojen mukaan jopa kahdeksaan tai yhdeksään.

Vierailija
27/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt. To kävin ja ti on suunnitteilla mennä seuraavan kerran. Yleensä 1-2 kauppakäyntiä per viikko, eikä joulu ole poikkeus.

Vierailija
28/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme olutta ja kolme siideriä. Kävin Nesteellä.

Vierailija
29/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käyny, enkä tule käymään. Ei aina tartte olla kaupat auki, sen verran voi ja pitää ennakoida.

Ei kuule kiinnosta ennakoiminen satuolentojen takia, huoh! Ennakoi sinä jos kiinnostaa.

Kävin pesemässä auton ostoskeskuksen pesukadulla tänään.

Älä ny revi persettäs, mutta mieti siltä kannalta et on sulle ja niin monelle suotu vapaata, mutta sun käytös edesauttaa ettei sitä suoda muille. Ja siksi ettet viitsinyt autoasi pesettää muutamaa päivää aiemmin tai pestä muutamaa päivää myöhemmin. Mut hei, kunhan maailma pyörii sun ympärilläs niin saat rauhassa jatkaa navan kaiveluasi.

Kyseessä ei ole siis minkään satujutun kunnioitus vaan muiden ihmisten huomioonotto ja se ei oo mikään satujuttu, ainakaan meidän muitten mielestä.

Vierailija
30/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käyny, enkä tule käymään. Ei aina tartte olla kaupat auki, sen verran voi ja pitää ennakoida.

Ei kuule kiinnosta ennakoiminen satuolentojen takia, huoh! Ennakoi sinä jos kiinnostaa.

Älä ny revi persettäs, mutta mieti siltä kannalta et on sulle ja niin monelle suotu vapaata, mutta sun käytös edesauttaa ettei sitä suoda muille. Ja siksi ettet viitsinyt autoasi pesettää muutamaa päivää aiemmin tai pestä muutamaa päivää myöhemmin. Mut hei, kunhan maailma pyörii sun ympärilläs niin saat rauhassa jatkaa navan kaiveluasi.

Kyseessä ei ole siis minkään satujutun kunnioitus vaan muiden ihmisten huomioonotto ja se ei oo mikään satujuttu, ainakaan meidän muitten mielestä.

Ei minua kiinnosta tippaakaan teidän vapaanne, höh!

Minä olen asiakas ja rahani takuulla kiinnostavat kauppiasta. Suosittelen pikaisesti ammatin vaihtoa jos lomailu on noin tärkeää.

Vierailija
31/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia, maitoa, pari sidukkaa, salmiakkia..

Jääkaappi tuli muutenkin niin täyteen aatonaattona että ostettiin vain pari purkkia maitoa kyn tiedettiin että lähikauppa on pyhänäkin auki niin saa siepattua lisää.

32/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ostin rosolliin ainekset, sinappia, sienisalaattia, pizzaa, sipsiä, pullaa ja mandariineja.

Vierailija
33/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättidildon R:ltä.

Vierailija
34/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi liian täynnä. Liikaa ruokaa. Tosin en oo kotona.

Vierailija
35/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä; sipsiä, dippiä ja cokista.

Vierailija
36/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen asiakas ja rahani takuulla kiinnostavat kauppiasta. Suosittelen pikaisesti ammatin vaihtoa jos lomailu on noin tärkeää.

Minäminä, minä ja vielä kerran minä. Minä en väitä muista en minä koska olen minä. Huhhuh.

Vierailija
37/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwasta Karjala-mäyräkoira, Atria lihapullat ja muusi, Atria nakkikastike ja muusi sekä Marli mustikkaglögi.. :D

Vierailija
38/39 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imellettyä perunalootaa, vissyä, englanninlakua, avokadon ja raejuustoa.

Vierailija
39/39 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminä, minä ja vielä kerran minä. Minä en väitä muista en minä koska olen minä. Huhhuh.

Yhtenäiskulttuurin aika on ohi jos et ole huomannut. Ihmiset voivat nyt äänestää jaloillaan; joko pysytään kotona tai käydään kaupassa. Ja jos olet uutisia seurannut niin moni kävi kaupoissa.

Jätätkö muka itse menemättä kauppaan tukeaksesi myyjien vapaita tms?