Lapsi sai 50 joululahjaa
Meni pikkasen aikaa avata kaikki. Montako pakettia sinun lapsesi sai?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
10. Tosin muutama kaukana asuvilta sukulaisilta vielä saamatta, mutta oli tossakin jo aivan tarpeeksi. Lapsella oli vielä synttärit tässä hiljattain jolloin tuli paketteja myös. 50 pakettia kuulostaa ihan hullulta.
Paljon tuli kaikkea tarpeellistakin mm. Jääkiekkokypärä, maalit, vaatteita yms.
Hyvä että jollain muullakin paljon paketteja kun olen tuskaillut että meidän 3v on lellitty kun sai n. 40 lahjaa. Ainoa lapsi suvussa ja kaveripiirissä ja kaikki ostivat lahjoja, työkaveritkin...
Ehkä n. 25. Ihan sopiva määrä ja hyviä lahjoja tuli. 😊
Itse tosin laitoin joka saippuan/ sukat erilliseen pakettiin että saa avata, nyt kun vielä niin pieniä että pukkiin uskoo. Meidän 2.v jaksoi myös avata kaikki.
Silmät pyöreinä lueskelen... siis onko tuollaiset lahjamäärät ihan yleisiä? Mun lapset ovat saaneet korkeintaan 10 lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että jollain muullakin paljon paketteja kun olen tuskaillut että meidän 3v on lellitty kun sai n. 40 lahjaa. Ainoa lapsi suvussa ja kaveripiirissä ja kaikki ostivat lahjoja, työkaveritkin...
Ei lasta saa leölittyä 1 päivänä vuodessa, kyllä se johtuu sitten ihan muusta jos lellitty tulee, eli ihan huoleta vain. Ihana että sukulaisia jotka muistaa. ❤ Ei kaikilla.
Vierailija kirjoitti:
Silmät pyöreinä lueskelen... siis onko tuollaiset lahjamäärät ihan yleisiä? Mun lapset ovat saaneet korkeintaan 10 lahjaa.
On.
Laatua ei krääsää. Rakkaus on ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Laatua olivat nämä lahjat ja rakkauttakin saa. Mahtaa teitä köyhiä harmittaa siksihän te aina luulette ettei rikkaiden lapsi saisi rakkautta.
Mitäs jos niitä lapsia on vaikka vain kolme?150 uutta ja ilmeisen tarpeellista tavaraa kotiin jo näistä ja siihen aikuisten paketit vielä lisäksi.Olen joo köyhäkin mutta en mieleltäni.En halua noin materialistista joulua meille.Eipä sitten tarvitse joulun jälkeen ahdistuneena konmaritella.
No. Nyt olette luoneet "perinteen", josta ipana sitten pitää kiinni, eli olette ampuneet itseänne jalkaan. Joka joulu täytyy olla vähintään ne 50 lahjaa, ettei jää tämän varjoon... Tyhmiä on näköjään joka lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
No. Nyt olette luoneet "perinteen", josta ipana sitten pitää kiinni, eli olette ampuneet itseänne jalkaan. Joka joulu täytyy olla vähintään ne 50 lahjaa, ettei jää tämän varjoon... Tyhmiä on näköjään joka lähtöön.
Tämä perinne on ollut jo vuosia. Kun on rahaa niin miksi ei sitä lapseen käyttäisi?
n. 20 lahjaa, tyttö 14v. paketeissa oli kalliitakin lahjoja, esimerkiksi iPhone, Beats- kuulokkeet, suoristusrauta, meikkisivellinsetti, hiustuotteita kampaamoista ja Calvin Klein alusvaatesetti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä perinne on ollut jo vuosia. Kun on rahaa niin miksi ei sitä lapseen käyttäisi?
Senkin rahan voi käyttää hyödyllisemmin kuin kakaroiden joululahjoihin. Ovat varmaan itsekkäitä, pilalle hemmoteltuja, huonokäytöksisiä kermaperseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin rahan voi käyttää hyödyllisemmin kuin kakaroiden joululahjoihin. Ovat varmaan itsekkäitä, pilalle hemmoteltuja, huonokäytöksisiä kermaperseitä.
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laatua olivat nämä lahjat ja rakkauttakin saa. Mahtaa teitä köyhiä harmittaa siksihän te aina luulette ettei rikkaiden lapsi saisi rakkautta.
Aika moni erehtyy luulemaan tavaraa rakkaudeksi. Siinä ei ole mitään uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole hyödyllisempää kohdetta kuin lapseni ja hänen hyvinvointinsa. Vaikka lapseen olenkin käyttänyt rahaa, on hän silti erittäin fiksu ja hyväkäytöksinen, koulukin sujuu
14
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni erehtyy luulemaan tavaraa rakkaudeksi. Siinä ei ole mitään uutta.
Meillä annetaan kyllä joka päivä lapselle runsaasti rakkautta ja aikaa.
Yhden lahjan.
Ja oli onnellisempi kuin koskaan. Ei se ilo ole kiinni lahjojen määrästä.
Toivottavasti koulukavereiden kautta ei tule liikaa paineita toivoa kymmeniä lahjoja tulevaisuudessa.
10. Tosin muutama kaukana asuvilta sukulaisilta vielä saamatta, mutta oli tossakin jo aivan tarpeeksi. Lapsella oli vielä synttärit tässä hiljattain jolloin tuli paketteja myös. 50 pakettia kuulostaa ihan hullulta.