Tapailemani mies luuli että tiramisu on kissarotu
Olimme ravintolassa syömässä ja kun katselimme jälkiruokavaihtoehtoja, sanoin tilaavani tiramisun. Miehen kommentti oli "Eikös se ole kissarotu"
Oli aivan vakavissaan. Ei taida tulla enää uusia treffejä.
Kommentit (22)
Naurahdin ääneen, tavallaan aika suloista. Ehkä tämän voi väärinkäsityksen voi antaa anteeksi, jos muuten vaikutti hyvältä.
Siis häh?! Onko tuollainen asia oikeasti naisten mielestä hyvä syy lopettaa juttu ennen kuin alkaakaan?
Joo siis todella, jätä se sika ja niin poispäin.
No ottaen huomioon että suurin osa ihmisistä ei varmaan osaisi määritellä tiramisua kunnolla, ehkä mies ei vain ota itseään liian vakavasti. Mummollani oli kissa nimeltä Tiramisu.
Mun ex luuli, että kissan matokuuri tuupataan ahteriin. Ei se tosin ollut eron syy:)
No kyllä se deitti heitti vaan huumoria - ehkä sitten ei osannut paremmin. Mutta hauska eniveis!:D
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se deitti heitti vaan huumoria - ehkä sitten ei osannut paremmin. Mutta hauska eniveis!:D
Ei somen parissa kasvanut enää osaa erottaa, mikä on huuomoria ja mikä ei ellei siinä ole perässä hymynaamaa tahi sitten livenä ei naura tai hymyile. Lakoninen huumori on usealle nuorelle naiselle tuntematon käsite.
Mun exä ei osannut vaihtaa öljyjä autoon.
Vittu lemppasin.
Notetoself: älä vitsaile deitin jälkkäritilauksella, ei se ymmärrä.
M
Itse sain pakit, kun luulin, että Moby Dick on sukupuolitauti.
Haahaa. Tyhmä äijä. On ne miehet niin tyhmiä. Haahaaa. Maailman kaikki naiset tietävät mikä on tiramisu.
Olin ravintolassa treffeillä. Kaikki meni muuten hyvin, mutta jälkiruokaa tilatessa nainen ei ymmärtänyt lainkaan tiramisu-vitsiäni. Tai sitten huumorintajumme ei kohtaa. Jotenkin tuntui ottavan vitsini kovin tosissaan. En oikein näe suhteellemme jatkoa. Mitä minun pitäisi tehdä?
AP:lla vaikuttaa olevan hyvä huumorintaju. :)
Vierailija kirjoitti:
Naurahdin ääneen, tavallaan aika suloista. Ehkä tämän voi väärinkäsityksen voi antaa anteeksi, jos muuten vaikutti hyvältä.
Mitä anteeksi antamista tuossa on? Kuulostaa alentuvalta. Ei kukaan voi tietää kaikkea. Kuulostaa kaiken lisäksi läpältä miehen taholta.
No abskissa ainakin on jonkin sortin kissarotu.
:D vois olla jostain Asterixista.