Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin tai itseasiassa hyväksyin sen että sairastan

Vierailija
25.12.2016 |

Epävakaata persoonallisuushäiriötä. Onko minulla mahdollisuuksia parantua tästä ilman lääkitystä? Pahimmillaan minulla oireita eli masennusta, alakuloa, raivokohtauksia, mustasukkaisuutta ennen menkkoja. Tämä ei siis ole normaalia pms:sää vaan pahempaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/6 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/6 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Aikuispsykiatriassa on nimenomaan epävakaille persoonallisuushäiriöisille tarkoitettuja hoitomalleja. Siellä opetellaan tunnesäätelyyn liittyviä asioita.

Vierailija
5/6 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoon myös unirytmi ja säännöllinen ruokailu kunnon ravintoa. Hyvää seuraa, luonnossa liikkumista. Lepoa, tavallista tasaista elämää.

Voit itse tukea omaa oloa paljon. Kirjoita vaikka ylös, mitkä asiat tukee hyvinvointia ja lisää niitä jokaiseen viikkoon ja päivään.

Alkoholi ja valvomiset minimiin, ehkä jopa kahvi?

Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista vaikuttaa siihen itsekin, ehkä jopa parantaakin. Kun etsitään syyt ja korjataan niitä perinpohjaisesti, voi oireetkin korjaantua. En nyt ehtinyt kunnolla lukemaan tätä, että onko varmasti asiallista juttua kaikki, mutta tässä nyt jotain asiaa alkuun:

http://www.balancingbrainchemistry.co.uk/peter-smith/12/Bipolar-Treatme…

Hakeutuisin sinuna hyvälle funktionaaliselle lääkärille ja tutkituttaisin kaikki mahdolliset hormoni-, vitamiini-, hivenaine- ja rasvahappopuutokset ja epätasapainot sekä ruoka-aineyliherkkyydet ja elimistöön kertyneet myrkyt ym., jotka voi vaikuttaa sairauteen.