Olen puhunut siskon pojan avovaimon kanssa n 10 lausetta ikinä
Ja hän on jo luokitellut minut sellaiseksi ettei halua olla ikinä missään tekemisissä?
Miten mustavalkoinen maailmankuva täytyy olla? No asunto on just mustavalkoinen kokonaan myöskin ja koko olemus. Mutta oikeasti jos noin hepposilla tehdään johtopäätökset ihmissuhteissa niin ei oikein hyvältä näytä!
Kommentit (9)
Miksi just sinusta pitäisi kaikkien ihmisten pitää. Ole kiitollinen niistä jotka niin tekee.
Itel sama siskon pojan kummin serkun kaiman saunakaverin koiran kanssa.
Älä huoli, minä olen puhunut miehen veljen kanssa ehkä kolme lausetta, ja olemme olleet miehen kanssa yhdessä lähes 15 v. Ja tämä puhumattomuus ei johdu minusta, vaan hänestä koska hän ei puhu minulle mitään. Nice, ja huomenna heille kylään, oliskohan mahataudissa..
Mä luokittelen ap:n jo tän aloituksen perusteella sellaiseksi, että en haluaisi olla tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä luokittelen ap:n jo tän aloituksen perusteella sellaiseksi, että en haluaisi olla tekemisissä.[/quote
Mielenkiintoista . Varmasti arvaat vastatunteet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi just sinusta pitäisi kaikkien ihmisten pitää. Ole kiitollinen niistä jotka niin tekee.
No varmaankin siksi koska hän estää minua tapaamasta omaa verisukulaistani. Mitä hän ei itse ole mutta siskonpoikapa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No varmaankin siksi koska hän estää minua tapaamasta omaa verisukulaistani. Mitä hän ei itse ole mutta siskonpoikapa on.
Heh, estää aikuista miestä?
Niin mun anoppikin on sitä mieltä että minä estän enkä "päästä" poikaansa kyläilemään, totuus nyt vaan sattuu olemaan se että ei poikansa itse halua.
Toisista nyt vaan vaistoo heti ensisekunnilla että tämän kanssa ollaan kuin dynaammittia ja pussillinen tulitikkuja. Ei vaan sovi samaan huoneeseen yhtäaikaa.
Kaikista nyt ei ole pakko pitää edes kymmenen lauseen jälkeen.