Muita, jotka saivat ihania joululahjoja? :)
Sain puolisolta todella kauniin korun, mukavan yöpaidan, meikkilahjakortin ja harrastukseeni liittyvän kirjan, joita on vaikea löytää :)
Siskoilta kauniita vaatteita ja hiustenhoitojuttuja. Isältä ison puisen leikkuulaudan ja suklaata.
Kommentit (14)
Mä sain mieheltäni iphone 7:n. Olin pyytänyt 5sää, mut olikin ostanu uusimman :O olin aiiivan paineessa ku tajusin mitä oli hommannut :O
Mut joo, oon hoitovapaalla, ja mieheni aina pois... Ihan kiva, että tuhlaa välistä minuunkin, vaikka oisin ollu tosi onnellinen jo siitä 5s:stä.
Sain lahjakortteja, joita toivoinkin. Lisäksi villapeiton, rahaa, suklaata, villasukat, viherkasvin ja setin hiustuotteita, joita olen joskus ohimennen ilmaissut haluavani testata. Olin todella tyytyväinen kyllä.
Minä! Sain varsi-imurin ja villasukat :) ihan juuri kuin toivoin.
en saanut mitään ja olen siitä erittäin tyytyväinen. Kaikki nurkat pursuaa tavaraa, joten ei minulle mitään kiitos. Miehelle annoin kirjan ja lapselle kolme pakettia. Niiden antamisesta sain itselleni hyvän joulumielen.
Sain mieheltä karvavuoriset nahkakäsineet, juuri sellaiset joita tarvitsen ja hän oli sen huomioinut. Sitten lahjakortin kampaajalle, käsilaukun (miten se olikin osannut ostaa juuri sellaisen jota olin jo hypistellyt?!) sekä kauan toivomani slow cooker-haudutuspadan.
Muina lahjoina sain kummilasten valokuvat kehyksissä, omilta lapsilta astiasarjaa jota kerään samoin kuin anopiltakin sekä paljon suklaata ja muita jouluherkkuja.
Ihania lahjoja!
Sain sain sain! Mä sain pitkään havittelemastani suvusta lehmävasikan! Se tulee ensi viikolla kun saadaan kuljetus järjestymään. Eilen sain siitä valokuvan. Voi mahoton miten mä olen innoissani.
Sain pari kirjaa, yöpaidan, muumimukin ja laukun. Oli ihania lahjoja :3
Ihanaa ettei joulu ole kaikille aivan paska, vaikka tältä palstalta usein niin voisi päätellä.
Sain vain kivoja lahjoja. Erityisesti ilahdutti kuva rakkaasta kummilapsesta.
Minä sain laskettelutakin ja leffalippuja. Kyllä olin iloinen, toinen tuli kovaan tarpeeseen ja toinen on suosikkijuttuni <3 kiitos kulta <3
Sain takin. Muutoin ihan tyytyväinen paitti mitä nyt toi väri ei oikein ny niinku miellytä nääs nii: vihreä. Tuloo mieleen jokin telttakangas tai metsästäjä-ukko. Lämmin takki. Kiitokset joulupukille.
Sain, Olin yllättynyt, että tänä vuonna lahjoja tuli 8 ja kaikki oli todella mieluisia.
Ensimmäinen joulu ilman äitiä mutta isä jaksoi silti valtavan surunsa keskellä muistaa meitä lapsia. Sain ihanan villahuovan, hänen maalaamansa kauniin öljyvärityön joka esitti koiraani ja herkkukorin. Veli sai myös itselleen mieluisia lahjoja. 4kk äidin poismenosta, olin yllättynyt kuinka isä jaksoi panostaa. Annoimme hänelle tietysti myös lahjoja, juustovalikoiman, suklaata, toivomansa kirjan ja hansikkaat.
Hieman tuossa naureskelin itsekseni kun siskoni oli ostanut 30 euron lahjakortin dressmanniin ja isäpuoleni 50 euron lahjakortin samaan vaatekauppaan. No tuleepahan kledjuja ostettua lisää 😁.