Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Nolo pula, auttakaa...

Vierailija
05.07.2008 |

En haluaisi lähteä päivystykseen jonottamaan oikasti sairaiden ihmisten keskelle.

Tampoonin naru kadoksissa, en saa tamponia millään ilveellä pois!

Oisko jollakin antaa toimivaa kikkaa?

Hävettää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi muka on mahdollista? Etkö muka saa sormea ujutettua sinne sisään tamponin kanssa, eihän sitä siitä narusta tarvii vetää. Vaikea uskoa tätä, oletko mahdollisesti mies?

Vierailija
2/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suihkuttele "sinne" vettä. Kun se kastuu, se alkaa painaa ja tulee sieltä itse pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harrastettu seksi, josta ei sen enempää... Kävin terveyskeskuksessa ja tamponi löytyi. Mene vaan pian, ettei tamponi ehdi kovin ikäväksi tekeytyä siellä sisällä.

Vierailija
4/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastitko seksiä tamponi sisällä???

Vierailija
5/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vaan jotenkin niin kokematon ja ujo, etten saanut kunnolla ei-viestiä menemään perille. Mietin jälkikäteen, pitäisikö minun ajatella sitä raiskauksena ja puhua poliisille, mutta ei sentään, kun en edes kunnolla eitä tainnut osata sanoa. Enkä ollut edes erityisemmin humalassa. Tämä on tunnustus...

Vierailija
6/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raukka, kamala tilanne. Enpä tiedä missä kulkee raiskauksen raja, vaikea kai sitä joskus on määritellä. On mahtanut tuntua kauheelta :( Mitään tunnustettavaa sulla ei ole, mutta jos toi asia vaivaa sua, niin kandee mennä siitä jollekulle juttelemaan. Eikö ne siellä terveyskeskuksessa ihmetelleet ollenkaan? Minkä ikäinen sä olit?

Vierailija
7/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissasi? Miten sun sormet ei yletä? Pyydä miestäs, jos sulla on?

Kyllä minä ainakin olen sen mallinen, että esim. pudonneen kumin kaivaminen mutkan takaa vaati aikaa, vaivaa ja kaksinkerroin menemistä. Oletko itse niin lyhyt, että yletyt sormillasi kohdunsuulle asti?

Vierailija
8/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten sen sieltä saisi!

On liukas, eikä ote pidä vaikka sormi siihen ylettääkin.

Siitähän tulee sisällä kuin pitkä mato...

Pöh. Nolottaa niin pirusti.ap

Vierailija
9/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vaikea näin jälkikäteen tajuta, miksei sitä pompannut ylös sieltä sängystä, johon olin siis vapaaehtoisesti ja halukkaastikin mennyt, ja karjaissut että ei käy, ei yksinkertaisesti käy! Jotenkin tuon oman kokemukseni perusteella tunnen ymmärtäväni monia raiskaustapauksia - moni ei tietenkään koskaan voi kuvitella että juuri tuo ihminen ja tuossa tilanteessa tekisi mitään väkivaltaista tai omavaltaista ja juuri siksi ehkä ihan lamaantuu, kun epämiellyttävät jutut alkavat. Toivon kaikille nuorillekin tytöille vahvaa omanarvontuntoa ja rohkeutta sanoa ei.

Vierailija
10/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaksi sormea. Peukalo-etusormiote voisi olla aika tehokas ;) Kieltämättä aika noloa, mutta toisaalta itse jouduin kerran menemään päivystykseen virkkuukoukku perseessä. Ei se sisällä ollut, kankussa vaan, kun olin istunut sen päälle, mutta oli sekin noloa... Kaikkea ne siellä siis näkee.

Vierailija
11/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lyhyt, pitkä ennemminkin.

Tampooni on liukas ja tiukasti paikoillaan, ei tule ulos!

Narunkin kanssa saa vetää kaksin käsin, eikö muut joudu?

Vituttaa.ap.

Vierailija
12/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nyt jotenkin ihmettelen kovasti. Kyllä mä ihan yletyn sormillani sinne ja saan sen ulos ilman naruakin. Eihän emätin kovin syvä ole.

Vierailija
13/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä itsekin joutunut joskus oikein kaivelemaan, mutta aina olen sen ulos onneksi ihan itse saanut.

Vierailija
14/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lyhyt, pitkä ennemminkin.

Tampooni on liukas ja tiukasti paikoillaan, ei tule ulos!

Narunkin kanssa saa vetää kaksin käsin, eikö muut joudu?

Vituttaa.ap.

Jos joudut vetämään oikein voimalla, tampooni ei ole ollut siellä tarpeeksi kauan. Eikös sen pitäisi antaa tulla melkein läpi asti (siis vuodon tampoonista) ennen kuin sen ottaa pois?

Vierailija
15/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on joutunut sinne mutkan taakse. Jos se on normaalissa paikassa, niin eihän se silloin kovin syvällä ole.

Vierailija
16/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee läpi jo kun vaihdan (runsas vuoto).

Ilmeisesti olen sitten anatomisesti outo.ap.

Vierailija
17/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tuosta tamppooni-jutusta nuoruus mieleen...

Vierailija
18/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei yllä sormillaan sinne, niin sitten ei yllä. En minäkään varmaan yltäisi sormillani, hyvä kun saan sen kunnolla sisään niillä.

Oletko ap yksin?

Vierailija
19/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"virkkuukoukku perseessä"

Vierailija
20/23 |
05.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi lainkaan käyttää tamppoonia juuri em. syystä, se kun ei liu'u lainkaan emättimessä ja tuntuukin aivan kaamealta pitää.

Mene vaan sinne päivystykseen, jos et pian saa sitä tamppoonia pois. Tulee vielä joku tulehdus, jos kamalasti ronkit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä