Oletko tänään yökkäri päällä koko päivän?
Minä taidan olla. Tosin miesystävä tulee illalla,mutta voin sanoa juuri laittaneeni yökkärin päälle.
Kommentit (56)
En! Eilinen meni yökkärissä, tänään sitten tarmoa senkin edestä ja olen juuri lähdössä ulkoilemaan.
Pitää mennä antaa muijalle kunnon persepanot ja satsit naamalle, et joutuu kyl heittää yökkärin syrjään.
No en todellakaan. Ei kuulu tapoihin. Enhän ole masentunut ja sairas. Tulisi ihan plörähtänyt olokin jos hilluisivat yökkäreissä koko päivän. Sitäpaitsi en aio homehtua sisätiloissa koko päivää. Yök.
Saatan olla joo. Pörröinen aamutakki ja pörrösukat vielä lisänä.
Joo lähden yökkäri päällä töihin...
En ole koskaan. Palelen aina ja yöasu on liian vilpoinen ellen ole kahden-kolmen peiton alla. Nyt on päällä trikoopaita, villatakki, leggingsit, farkut, villasukat ja huopatossut.
Uusi sana mulle. Luulin, että ap joi liikaa viinaa eilen ja yökkäilee koko tämän päivän! :) :)
No can do. Tulee vieraita jouluaterialle. Eilen taas itse kyläilin. Oiskin vaan rentoa oleilua :D mutta en halunnu viettää joulua yksinkään ja äidin luona on sit mentävä äidin ohjelman mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä antaa muijalle kunnon persepanot ja satsit naamalle, et joutuu kyl heittää yökkärin syrjään.
Kah, aloittajan miesystävä saapui paikalle.
En tosiaan juonut niin paljon eilen, että pitäisi olla yökkärissä koko päivä. Alkoholistien ongelmia.
Enpäs ole en. Illalla tuli puhelimitse kysely, että jos aamulla töihin lähtisin. No lähdinhän minä. Eli viideltä aamulla jo yöpuku narikkaan ja työtamineet niskaan.
Tänään ja eilen (ja huomenna). Flunssassa kotona. Toivottavasti tiistaiksi parannun ja kykenen töihin. Ahkera työntekijä sairastaa lomalla.😑
Just meikkasin ja laitoin hiukset..kohta mekko päälle ja rakkaimpien sukulaisten luo syömään jouluruoka..illalla sitten serkkujen kanssa vielä lautapelejä ja rentoa yhdessä oloa..
Ja olen yli kolmekymmentä jos jotakuta kiinnostaa..
En. Pitää mennä joulureissaamaan. Muuten olisinkin. Ja niinä muina vuoden päivinä, jotka vietän kotona.
Eikö miesystävälle muka voi sanoa, että olit koko päivän yökkäri päällä?
Ja en ole koko päivää yökkäri päällä, kaverin luokse menen kylään ja näen toistakin kaveria. Käyn lenkillä jne.
Kyllä vaikka joudunkin laittamaan yökkärin päälle ulkovaatteet 3 kertaa tänään koska koirat on pakko käyttää :-)
Aion olla yökkärissä :)