Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää näin sairaanhoitajaopiskelijana

Vierailija
24.12.2016 |

Kuinka koulussani törmään välillä kotikuntani koulukiusaaja wt-muijaan. Itse pääsin sisään erittäin hyvällä lukion keskiarvolla, laudaturejakin kirjoitin. Sitten nämä ravintolalan papereilla hakijat pääsevät kouluun. Ysin keskiarvo tarjoilijalinjalta ei mielestäni pitäisi suoraan vertautua ysin keskiarvoon lukiopapereissa. Kyseisellä henkilöllä ei mielestäni ole empatiataitoja riittävästi sairaanhoitajaksi, hän on liian kyyninen ja riitaisa. Sen vain halusin näin joulun kunniaksi avatua.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo muista sitten sairaalassa sylkeä laitoshuoltajia ja lähihoitajia ja mitä muuta rupusakkia siellä onkaan. Sanot vaan, että sulla on laudatureita x määrä, jotta latua perkele.

Vierailija
2/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo muista sitten sairaalassa sylkeä laitoshuoltajia ja lähihoitajia ja mitä muuta rupusakkia siellä onkaan. Sanot vaan, että sulla on laudatureita x määrä, jotta latua perkele.

No en tarkoittanut snobeilla, vaikka sellaisen kuvan taisin antaa. Kyseisen naisen ylimielisen ilmeen näkeminen vaan saa minut niin raivon partaalle :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot väärällä alalla ap. Laudatureilla olisit päässyt vaikka lääkikseen

Vierailija
4/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on mielenkiintoista, että ammattikoulusta tulleet on samalla viivalla ylioppilaiden kanssa, kun haetaan opiskelemaan ammattikorkeaan. Valitettavasti se tasoero näkyy heti ensimmäisenä syksynä, kun pitäisi tehdä yksin tai ryhmässä kriittistä tiedonhakua edellyttäviä tehtäviä. Amispohjaiset kopioivat jostain wikipediasta suoraa omat työnsä eivätkä ymmärrä, miten tehtäviin tulee vastata.  Lääkelaskut on sitten se kohta, johon monen opinnot jumittuvat.

Vierailija
5/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä sitten pääsykokeissa arvioitu soveltuvuutta alalle? Meillä ainakin oli psykologin haastattelu ja psykologisia testejä kun hain opiskelemaan sairaanhoitajaksi.

Vierailija
6/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt. Täytyyhän tän palstan saada täydennystä. Parin vuoden kuluttua itkemässä täällä paskaa palkkaa vaikka ois päässyt lääkikseen :)

Vierailija
7/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, sun olisi kannattanut pyrkiä lääkäriopintoihin tai kauppakorkeaan. Ja töissä joutuu sietämään kaikkia kansanluokkia

Vierailija
8/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ex koulukiusaaja sua noin ärsyttää niin käy vetäsemässä turpiin sitä, johan helpottaa.

Vierailija
9/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti. Just oon alottamassa korkeakouluopinnot, amis pohjalla. Ja ekalla sisään.

Vierailija
10/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkikseen pääsy olisi tyssännyt fysiikkaan, en lukenut sitä lukiossa kuin yhden kurssin. Ehkä minua masentaa vain se, että koulumenestyminen toi pakokeinon koulukiusaajia vastaan ja tämän naisen näkeminen pani minut vasten sen faktan kanssa ettei "taistelullani" ollutkaan mitään väliä. Ap

Vierailija
11/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, itse valmistun juuri lähihoitaja pohjalta terkaksi ja sh:ksi. Olen saanut hyviä numeroita, ihan yhtä hyviä kuin lukiosta tulleet kaverit, ellen jopa parempia. Ja harkoista olen saanut aina hyvää palautetta ja se on kuule se mikä merkitsee, ei ne numerot.

Vierailija
12/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajakoulu ei todellakaan ole vaikea, edes ammattikoulun käyneille. Hirveästi tehtäviä, joista saa helposti hyviä arvosanoja. Ja näillä arvosanoilla ei ole työelämässä mitään merkitystä.

Vierailija
13/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei halunnut lääkikseen? Ja ei lukiopapereilla vaan marssita sisään, ne ovat vain avustus ja niissäkin vaikuttaa mitä on kirjoittanut. Mistä tiedät että on väärällä alalla jos AP itse sinne on halunnut ja vasta opiskelee?

Vierailija
14/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just, itse valmistun juuri lähihoitaja pohjalta terkaksi ja sh:ksi. Olen saanut hyviä numeroita, ihan yhtä hyviä kuin lukiosta tulleet kaverit, ellen jopa parempia. Ja harkoista olen saanut aina hyvää palautetta ja se on kuule se mikä merkitsee, ei ne numerot.

Oletko yhtä huolimaton työssäsi kuin kirjoittaessasi tänne?

Vierailija
15/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei muuta keksi niin sitten hoitsuksi, niin on aina ollut ja on vieläki.

Sisään pääsee kaikki suth järjissään olevat ja koulusta hyvät arvosanat kunhan muistaa mielistellä tarpeeksi harjoittelun ohjaajia jotka kerrankin luulevat pääsevänsä tekemään jotakin.

Ja itse työnä hoitsuhomma ole kaupan kassaa kummempaa.

Vierailija
16/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista, että lukion suorittaneena olet kuitenkin lääkäri (AMK) ja tämä kyseinen nainen on pelkkä hoitaja. Voit esim. lyödä häntä, jos hän ei tee oikein.

Vierailija
17/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko yhtä huolimaton työssäsi kuin kirjoittaessasi tänne?

Oikean työn tekeminen ja tarinoiden kirjoittaminen usein luonnaa paremmin eri ihmisillä.

Vierailija
18/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista, että lukion suorittaneena olet kuitenkin lääkäri (AMK) ja tämä kyseinen nainen on pelkkä hoitaja. Voit esim. lyödä häntä, jos hän ei tee oikein.

Miksi täm aihe menee joillekin näin tunteisiin? Enkö edes anonyyminä av:lla saisi avautua näistä tuntemuksista? 

Vierailija
19/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lähihoitaja, sairaanhoitaja sekä terveydenhoitaja. Lukiota en ole käynyt, ammattitaitoa löytyy laajasti.

Vierailija
20/22 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sua kuinka ärsyttäisi joku ihminen, niin vaan sillä on merkitystä miten hän hoitaa työnsä. Jos käyttäytyy työajalla ok:sti potilaita kohtaan niin kaikki on ok, näin se menee. Vaikka kuinka olisi sulle ollut ylimielinen niin jos on normaali potilaille/asiakkaille niin kaikki on ihan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän