Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajan rakenne on muuttunut

Vierailija
24.12.2016 |

Aika kuluu noin 2-3 kertaa normaalia nopeammin. Onko joku muu huomannut ja mistä luulette johtuvan?Minä veikkaan avaruudesta tulevaa säteilyä.

Kommentit (10)

Vierailija
2/10 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten aika vaan kiihtyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Olen kuvitellut että se johtuu omasta ikääntymisestäni.

Tuntuu, kuin tunnit, päivät, viikot, kuukaudet ja vuodet vain vilisisivät.

Vierailija
4/10 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole aika subjektiivista. Mitä vanhemmaksi tulet, sitä nopeammin aika kuluu omasta mielestä.

Vierailija
5/10 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain hidastettua hieman ajankulua, kun aloin käyttämään foliohattua ja syömään spirulinaa.

Vierailija
6/10 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olit 9 v vuosi oli 1/10 elämästäsi ja nyt vain 1/30 jos olet kolmekymppinen.

Suhteellista on yhden vuoden pituus

Vierailija
7/10 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://eksopolitiikka.fi/tietoisuus/todisteita-moniulotteisesta-todelli…

Paljon höttöä, ei juuri mitään faktoihin perustuvaa. Kun nuita rupea lukemaan, saa päänsä sekaisin.

Vierailija
8/10 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vähemmän oppii uutta ja mitä urautuneempi on tavoissaan, sitä nopeammin aika kuluu. Ei ole mitään merkittävää mikä erottaa ajat toisistaan. Lapsena yhteen päiväänkin saattaa mahtua monta uutta asiaa ja seikkailua. Yhden päivän mittaan mahtuu enemmän ja aika tuntuu pidemmältä kun on paljon asioita mihin käyttää aivokapasiteettiaan.

Vierailija
9/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää näin kolmelta aamuyöstä

Vierailija
10/10 |
03.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jostain lukenut, että aivojen välittäjäaineiden pitoisuudet muuttuvat jotenkin kun ihminen vanhenee, ja siksi aika tuntuu kuluvan nopeammin.

Jotkut väittävät, että tunne ajan nopeasta kulumisesta johtuu viljojen ja muiden epäterveellisten hiilihydraattien syömisestä. En tiedä, mutta tottahan se on. 80- ja 90-luvut tuntuivat paljon pitemmiltä kuin kuluva ja edellinen vuosikymmen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä