Joulupukkin Kuumalinja OFFICIAL
Kommentit (40)
Mikä sairaus on reprokokki, tiedän että lapsi taisi lausua sen "väärin." Mutta mikähän se sairaus on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus on reprokokki, tiedän että lapsi taisi lausua sen "väärin." Mutta mikähän se sairaus on?
Streptokokki ehkä? Ei ole sairaus, vaan bakteeri joka aiheuttaa sairauksia.
Onko tää se sama pukki jonka piilovittuiluvastauksista viime vuonna oltiin pöyristyneitä?
Säälittää lapset, joille valehdellaan ja heidät nolataan koko kansan edessä. Ei ole heidän vikansa, kun luottavat aikuisiin.
Vierailija kirjoitti:
Säälittää lapset, joille valehdellaan ja heidät nolataan koko kansan edessä. Ei ole heidän vikansa, kun luottavat aikuisiin.
Ihme valittamista
Vierailija kirjoitti:
Kukas tämä pukki on?
No JOULUpukki.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää se sama pukki jonka piilovittuiluvastauksista viime vuonna oltiin pöyristyneitä?
Taitaa olla 😂
Vierailija kirjoitti:
Mikä!? Mikä tuo 666 juttu oli :O
No viittaus Luciferiin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Tahattomasti naurahdin:D
Olen itse 23-vuotias, mutta jostain syystä mun joulu ei tunnu joululta jos en katso tätä ohjelmaa. Ihan huippua kuunnella lasten soittoja ja miten heitä niin paljon jännittää pukin kanssa juttelu. Itsehän löin pukille luurin korvaan pienenä kun pelotti niin valtavasti :)
Ihq tuolla oli se Smakkareissakin vieraillut kaunis teini
poika, josta on nyt kasvanut pitkä ja komea mies =)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui? Mä olin katsomassa Africamin elefantteja:
Mä olen vela ja olen vältellyt tuon katsomista ihan lapsesta saakka, kun aina nolottaa niiden lasten takana (kyllä olin pikkuvanha lapsi ja saman aiheutti silloinkin). Nyt avasin ihan lopussa ja mitä ihmettä: pikkupoika vastaili kysymyksiin, taustalta ei kuulunut äidin kuiskaamalla antamia ohjeita ja lopuksi poika kajautti vapautuneesti Tuiki tuiki tähtönen -laulun. Studion tonttu alkoi säestää pianolla (luulin aluksi, että nyt se äiti siellä musisoi taustalla) ja poika nauroi samalla kun lauloi.. tässä vaiheessa olin jo :o ja uskokaa, jotain lämmintä läikähti velan sydämessä <3
On näköjään lapsetkin nykyään erilaisia. Hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihq tuolla oli se Smakkareissakin vieraillut kaunis teini
poika, josta on nyt kasvanut pitkä ja komea mies =)
Näin kauan kesti muistella nimi. Siis Mikko Kauppila
Mun mielestä tää uus pukki taas on just hyvä, sellanen lempeä. Kosti oli se minunkin aikainen pukki ja itselleni toki se perinteinen, mutta melkoinen murahtelija se tuntui toisinaan olevan.