Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä kerron, miksi jännämiehes sai sulostuttaa jouluani vierailulla (ja miksi ei kilttimies)

Vierailija
24.12.2016 |

Jännämies ottaa vierailun molemminpuolisena, kivana juttuna. Hän näkee vaivaa eteeni, on mukava ja kohtelias ja tietenkin hyvännäköinen, koska käy salilla ja kiinnittää huomiota pukeutumiseen. Koska jännämies on sosiaalinen ja rento, meillä on muutenkin mukavaa kuin sängyssä, missä hän tosiaankin panostaa siihen, että kokemus on loistava. Saman teen minäkin hänelle, kumpikin pitää huolen toisen nautinnosta ja tietää, mitä itse haluaa. Jännämies ei vonkaa. Jos seksiä ei tule, hän ei tee siitä numeroa, varmaankin sitten menee etsimään sitä muualta (en tiedä, koska jännämiehellä on sen verran tilannetajua, että ei kerro minulle muista naisistaan).

Kilttimies sitten: päätellen palstan kirjoitteluista, kilttimies tulisi luokseni odottaen prostituoidun palveluita (=hän yksipuolisesti saajana) ilman maksua. Lisäksi kilttimies on kitkerä kaikille naisille siitä, että ei ole saanut naisia, ja pitää minua tilivelvollisena. Kilttimies olettaa, että jos hän on mukava, seksiä tulee. Kilttimies ajattelee, että minulla on hyödyke, johon hänellä on oikeus. Kilttimies ei edes tule ajatelleeksi, että ehkä minäkin pidän seksistä ja minulla on ihan yhtä paljon odotuksia sen suhteen. Kilttimies ei itse näe vaivaa ulkonäkönsä suhteen, koska hänen pitää toki kelvata sellaisenaan, mutta toki hänkin haluaisin kaltaiseni ulkonäöstään huolehtivan, liikuntaa paljon harrastavan, hyvännäköisen naisen. Siinä ei ole kilttimiehen mielestä mitään epäreilua, että minun pitäisi tyytyä epätyydyttävään seuraan itseni kannalta kaikilta osin.

Onpa tosiaan erikoista, että jännämiehen ovelle on jonoa.

P.s. Mitä seksiin tulee, niin todellakin on olemassa tasoja. Ymmärtäkää kilttimiehet omanne ja toimikaa sen mukaan, niin ei tarvitse ruikuttaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää että pitää väkisin provosoida. Yksinäistä?

Vierailija
2/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä on ihan kuvaus reaalielämästä, ei provo. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpa, että sen vakiokirjoittelijan ei tarvitse kirjoitella niitä jännämiesavauksia koko joulua. ^_^

Vierailija
4/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Et yhtään halunnut provosoida. Ihan vaan neutraalisti kirjoitit "reealielämästä" . Toki.

Vierailija
5/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että jos et anna jännämiehelle niin hän lähtee ovet paukkuen hakemaan pildeä muualta. Saatat saada nyrkistä tai vähintään huorittelua. Jännämiehet eivät ole herrasmiehiä... ne on thug-life-äijiä.

Vierailija
6/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Et yhtään halunnut provosoida. Ihan vaan neutraalisti kirjoitit "reealielämästä" . Toki.

Se, miten kilttimiehet täällä itsensä profiloivat, ei ole kyllä minun vikani. :) Huomasitko, että kirjoitin viittaavaani kilttimiehiin sellaisina kuin he täällä esiintyvät, en väitä että olisin kokeillut (siitä ei ole pelkoa).

Mielestäni kuvaukseni jännämiehen vierailusta ei ollut myöskään mitenkään epärealistinen. Ja se on totta, vaikka et siihen uskoisikaan. Kuka tahansa jännä/peli/jne -mies voi todennäköisesti allekirjoittaa tuosta aika ison osan. 

Tietenkään en irl käytä jännä- tai kilttimies -termejä. Käytän niitä täällä, missä paikallaolijat ymmärtävät, mistä on kyse. 

Vierailija
7/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen, että jos et anna jännämiehelle niin hän lähtee ovet paukkuen hakemaan pildeä muualta. Saatat saada nyrkistä tai vähintään huorittelua. Jännämiehet eivät ole herrasmiehiä... ne on thug-life-äijiä.

Jännämies on palstalla kuka tahansa mies, joka saa naisia. Ei jännämies ole mikään sanakirjamääritelmä, jota voi käyttää vain tietyssä (sinun määrittelemässäsi) merkityksessä. :D

Vierailija
8/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tule sitten itkemään tänne, kun jmies kännissä hakkaa sut ja raiskaa ja vie rahat ja vielä nai naapurin Elliäkin ohimennessään.

T: Kmies

Vierailija
9/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännämiehen tarte hakata eikä raiskata, kas kun uusi nainen on siinä mihin silmänsä kääntää. Vain ulisevat kilttimiehet ovat väkivaltaisia.

Vierailija
10/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tule sitten itkemään tänne, kun jmies kännissä hakkaa sut ja raiskaa ja vie rahat ja vielä nai naapurin Elliäkin ohimennessään.

Jännämiestä käytettiin tässä terminä miehestä, joka saa naisia, ei kuvaamaan rikollisia. Että menee kyllä nyt täysin ohi tuo huutelu. 

Onhan se tietenkin vaikeaa hyväksyä, että tavallinen työssäkäyvä mies voi olla suosittu, mutta niin se on. Muualla paitsi palstan "kilttien" miesten kuvauksissa.

Vierailija
11/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tarinasta jännämiestä enkä kilttimiestä.

Vierailija
12/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

potaskaa kirjoitti:

Kannattaa sitten muuttaa käsityksesi ainakin jännämiehistä. Ap:n kuvaamat miehet ovat niitä, jotka saavat eniten. 

Jos sinä/unelmiesi nainen haaveilee rikollisista, niin koeta hyväksyä, että suurin osa naisista ei kuitenkaan sitä tee. 

Vierailija
13/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää...

Vierailija
14/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti oli se, että kilttimiehet on hyviä, yhden naisen miehiä, vaikka ovatkin tylsiä ja haisevat ja ovat sovinisteja. Jännämiehet lyö, panee ja haisee hyvältä.

Ettekste ny tajuu? Ap

Vierailija
15/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännämiestä käytettiin tässä terminä miehestä, joka saa naisia, ei kuvaamaan rikollisia. Että menee kyllä nyt täysin ohi tuo huutelu. 

Onhan se tietenkin vaikeaa hyväksyä, että tavallinen työssäkäyvä mies voi olla suosittu, mutta niin se on. Muualla paitsi palstan "kilttien" miesten kuvauksissa.

Eli tarinassa ei ollut sen enempää jännämiestä kuin kilttimistäkään.

Tarinassa oli kunnon mies ja peräkammarin poika.

Vierailija
16/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

potaskaa kirjoitti:

Kannattaa sitten muuttaa käsityksesi ainakin jännämiehistä. Ap:n kuvaamat miehet ovat niitä, jotka saavat eniten. 

Jos sinä/unelmiesi nainen haaveilee rikollisista, niin koeta hyväksyä, että suurin osa naisista ei kuitenkaan sitä tee. 

Esitä kritiikkisi ap:lle. Hänellä on väärä käsitys sekkä jännä- että kilttimiehestä.

Vierailija
17/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää vaan että yhteiskunnan pitää näiden jännämiesten vierailut elättää !

T: Veronmaksaja !

Vierailija
18/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti oli se, että kilttimiehet on hyviä, yhden naisen miehiä, vaikka ovatkin tylsiä ja haisevat ja ovat sovinisteja. Jännämiehet lyö, panee ja haisee hyvältä.

Ettekste ny tajuu? Ap

Opettele vähän vielä, nyt oli aika heikko esitys. :) 

Erityisesti sen vuoksi, että en kirjoittanut tappelusta tai lyömisestä. Väkivalta on ihan näiden palstamiesten omaa fantasiaa. 

ap

Vierailija
19/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin nainen joka ymmärtää miehiä

Vierailija
20/38 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mäki haluisin ap.n kaltaista ihanaa vanhempaa miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi