Jos olet haluton, miten osoitat puolisollesi rakkauttasi, siis parisuhderakkautta?
Jotain mitä kavereiden, ystävien ja sukulaisten kanssa ei tehdä. Miten parisuhteesi eroaa ystävyyssuhteesta? Minkälaista rakkautesi puolisoasi kohtaan on kun et halua häntä seksuaalisesti?
Jos olet ollut vuosia haluton, miten se on vaikuttanut rakkaussuhteeseesi puolisosi kanssa? Tunnetko samanlaista rakkautta kuin ennen haluttomuutta, ja tunteeko puolisosi yhtä voimakasta rakkaudentunnetta sinua kohtaan kuin silloin kun teillä vielä oli seksiä?
Jos haluttomuutesi johtuu siitä että seksi puolisosi kanssa on huonoa ja epätyydyttävää, miksi olet hänen kanssaan alunperin mennyt parisuhteeseen? Ja miksi pysyt siinä vielä vuosien jälkeen?
Kommentit (7)
Hiljaista on, eipä taida läheisyys ja hellyys kiinnostaa missään muodossaan.
No tämähän tiedettiin
Siis eikö teillä kaverisuhteet ja parisuhteet eroa kuin seksin osalta? Oho, olen tehnyt jotain pahasti väärin vuosia.
En osaa sanoa, muuten kuin että en vaadi häneltä minun vuokseni muuttumista.
En osoita rakkautta juuri muuten mitenkään, pikemminkin odotan ja katselen, saanko sitä häneltä. Jos en, niin hän voi minun puolestani aivan hyvin unohtaa ja jättää minut. Tulipahan ainakin selväksi, ettei ollut oikeista syistä kanssani, vaan itsekkäistä. Haluttomuus siis itsellekin ongelma, ei valinnaista. Mutta ei ne miehet ole jättäneet, kumma kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö teillä kaverisuhteet ja parisuhteet eroa kuin seksin osalta? Oho, olen tehnyt jotain pahasti väärin vuosia.
Ilmeisesti joillekin vain seksi on asia, joka erottaa ystävyyden rakkaudesta. En itse välittäisi olla sen tyyppisessä suhteessa.
Haluttomat ovat haluttomia yleensä henkisellä puolella, eli eivät halua tehdä mitään puolisolleen mistä tälle tulisi hyvä olo. Avioliitto/parisuhde on karilla, joten ei ole juurikaan mitään tehtävissä.