Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset torjuvat törkeästi?

Vierailija
23.12.2016 |

Lukekaa otsikko. Tarkoituksenani ei siis ole kysyä, miksi naiset ylipäätään torjuvat. Lähestyvän ihmisen torjuminen on täysin normaalia. Itsekin olen näin miehenä joutunut torjumaan minua lähestyviä naisia.

Tarkoituksenani on kysyä, että miksi sen torjumisen täytyy olla töykeää? Tänään lähestyin yhtä naista ja sanottakoon, että tuntuu vielä näin tuntienkin päästä. Lähestymisyritykseni ovat aina niin tavallista kuin olla voi, en siis käy kenenkään iholle (en ollenkaan koskettele) yms.

Onko kyse vain siitä, että hyvännäköisiä naisia lähestytkään liikaa ja he ovat siitä vittuuntuneita? Ei voi olla, sillä olen ennenkin kauniita naisia lähestynyt ja heidän vastaanottonsa (oli sitten torjunta tai ei) on yleensä ollut ystävällistä - siis korostettakoon, että käytös on yleensä ollut ystävällistä myös torjunnoissa. Mutta sitten on ollut muutamia - vähäisiä mutta tuntuvia - erittäin töykeitä torjujia.

Jos olet itse joskus torjunut sinua lähestyvää miestä töykeällä tavalla, niin miksi olet näin tehnyt?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei kiinnosta paskaakaan jonkun palstaluuserin lähentelyt.

Vierailija
2/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nainen torjui tänään töykeästi => miksi (kaikki) naiset torjuvat töykeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei taida olla aistit ihan kohdallaan? Kyllä sen pitäisi huomata, jos naista kiinnostaa, ja lähestyä vasta sitten. Suurin osa aikuisista naisista on varattuja. Sinuna olisin hiukan varovaisempi jatkossa.

Vierailija
4/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, miten lähestyit? Mitä tuo "tavanomainen" lähestyminen siis käytännössä on?

Vierailija
5/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako kaltaisesi miehen lähestyä hyvännäköisiä naisia? Varmaan ovatkin kyllästyneitä vinksahtaneisiin creepereihin, joista näkee jo kilometrin päähän, että heistä ei olisi edes normaaliin parisuhteeseen. Saati jonkun heidän tasoisensa naisen kanssa.

Vierailija
6/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi nainen torjui tänään töykeästi => miksi (kaikki) naiset torjuvat töykeästi.

Et tainnut lukea koko aloitusta. Ei ap todellakaan sanonut, etta kaikki torjuvat toykeasti.... 

Vierailija
7/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos sanoo nätisti ne jää vaan jankkaamaan kuvitellen voivansa väsyttää.

Vierailija
8/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku random mies lähestyisi minua iskuyritys mielessä, voisin torjua hänet aika tylystikin. Käytän sormusta, enkä ikinä anna miehille mitään signaaleja, joista he voisivat päätellä minun olevan vapailla markkinoilla.

Vierailija
9/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole töykeä, enkä koe että se ketään auttaa loukata muita. Jonain päivänä moinen käytös vaan osuu omaan nilkkaan. Joillekin toki "ei" tarkoittaa vaan sitä että pitää terhakkaammin yrittää, sitä en arvosta.

Vierailija
10/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku ei jaksa..

Vierailija
11/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä' muistan kun eräs mies kerran lähestyi minua ja minä säikähdin siitä... luulin, että sillä varmaan jotkut huonot aikeet mielessä, koska kuka nyt minun näköistä haluaisi lähestyä.. siksi kieltäydyin. 

Vierailija
12/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huono onnistumisprosentti sinulla on ollut jos paljon joudut lähestymisyrityksiä tekemään... Ehkä kannattaisi muuttaa taktiikkaa? Kannattaako jouluaaton aattona ensinnäkään iskeä ketään?

Vierailija
13/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan noita jotka sanovat ettei kannata ihan randomisti lahtea lahestymaan naisia, vaan odota etta joku osoittaa kiinnostusta sinuun. Monesti naiset on 'tyttoporukalla'  tai vaan kaksin jutustelemassa ja kylla se arsyttaa jos joku siihen tunkee.. 

Vierailija
14/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen saa olla törkeä. Hänen tulee olla töykeä miehiä kohtaan, koska mies on sika. Alempiarvoinen, eläin.

Vierailija
15/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen torjunut törkeästi ainoastaan silloin, jos lähestyminen on ollut törkeää. 

Vierailija
16/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua ihan siitäkin, että tämä nainen on tyypillinen suomalainen ujo eikä omaa sosiaalisia taitoja. Siis peitti hämmennyksensä - eivät miehet sevin päin niin usein lähesty - hyökkävään ja törkeään käytökseen. Ja sitten osa nuorista naisista nyt vaan on aika rude.... kaikenmaailman huutelu ja keskisormen näyttö on joillekin ihan tavallista.

Fiksu aikuinen osaisi torjua ystävällisesti ja toivottaa vielä vaikka hyvät joulut.

Vierailija
17/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse yhden ein ajan kohtelias, mutta jos toinen jää jankkaamaan, niin on pakko sanoa pahasti, koska muuten jankkaaja jankkaa koko loppuillan.

Vierailija
18/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos esim nätisti sanon "ei kiitos, olen varattu" ja vaikka vähän hymyilen päälle, miehelle se tarkoittaa "ehkä olen varattu mutta petän kyllä kanssasi" ja eivät tajua poistua. Sitten kun sanon "ei kiinnosta" ja lähden itse pois eivät tule perään. Mutta olen törkeä.

Vierailija
19/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiemmat lähestyjät on olleet iilimatoja, joille nätisti sanominen ei ole toiminut, voi ehkä tuntua hyvältä strategialta olla hyvin selkeästi torjuva. Välillä on hyvin pelottavaa, jos torjuttu äijä jää aggressiivisena jankuttamaan. Sitä ei moni mies ymmärrä.

Kokeilkaa välillä miettiä tilannetta sen toisen osapuolen näkökulmasta, että mitä traumaa ja huonoa kokemusta siellä voi olla pinnan alla.

Vierailija
20/29 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätisti torjuminen ei useimmitenkaan toimi.