Olipa mukava tulla jouluksi porukoille
Olin ehtinyt olla sisällä 15 minuuttia ja huutaminen alkoi. Olen itkenyt jo kahdesti, tekisi mieli lähteä takaisin kotiin vaikka sinne onkin lähemmäs tunnin matka busseilla.
Kommentit (8)
Onko se oikeasti sen väärti? Jos ei ole pakko, niin miksi pahoittaa omaa mieltään?
Rauhallista joulua toivottaen.
Älä turhaan pilaa viikonloppuasi tai jouluasi sillä, että kuuntelet toisten syyttelyä, vähättelyä ja sättimistä! Ihan sama, ovatko sukulaisia tai eivät, sinä et tuollaista kohtelua ansaitse. Arvosta itseäsi, kerro heille, että et halua tuollaista kuunnella ja lähde takaisin kotiin. useankin tunnin bussimatka on sen väärti, ei kannata jäädä sinne sylkykupiksi ja mieltään pahoittamaan, jos aikuiset ihmiset eivät osaa käyttäytyä.
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
No huh kun onkin pitkä matka.
No ei ole pitkä matka, mutta olen ostanut bussilipun vasta kahden päivän päähän. Ei se nyt mikään ylitsepääsemättömän suuri hinta ole, mutta voin minä senkin muuhunkin kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti sen väärti? Jos ei ole pakko, niin miksi pahoittaa omaa mieltään?
Rauhallista joulua toivottaen.
Meillä ainakin äiti järjestää ihan kauhean shown jos ei tule jouluksi ,ja loukkaantuu siitä pahasti. Hänkin vanha ihminen, tiedä kuinka montaa joulua enää näkee, ja kylmäsydäminen tytär ei haluaisi tulla jouluksi edes - muutenkin liian havoin käy (miksiköhän?)... Jos ei mene, valitetaan ja huudetaan, jos menee, nalkutetaan ja jäkätetään ja huomautellaan. Ei ole aina helppoja nämä äiti-tytärsuhteet. Veljelleni äiti on ihan erilainen, passaa ja antaa olla rauhassa.
-1
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huh kun onkin pitkä matka.
No ei ole pitkä matka, mutta olen ostanut bussilipun vasta kahden päivän päähän. Ei se nyt mikään ylitsepääsemättömän suuri hinta ole, mutta voin minä senkin muuhunkin kuluttaa.
Kannattaa varmaan olla osallistumatta huutokisaan, mutta myös sanoa ihan rauhallisesti, että ensi vuonna vietät joulun omassa kodissasi ja sitten toteutat sen myös. Mitä sinne turhaan menee mieltään pahoittamaan.
Ei ole helppoja tietyt suhteet, ei.
:-(
Mutta jos ajattelee, että vanhemmat on vanhoja ja siksi käy, niin voivat porskuttaa vaikka 10 vuotta ja hyvä niin heille toki. Tarkoitan, että kannattaa olla rehellinen eikä järkeillä liikaa.
Meillä äiti alkaa syytää myrkkyä mun silmille heti kun nähdään. Taas se on jo alkanut. "Voi voi, oletko sinä TAAS lihonutkin". Huomauttelua ryhdistä, Huomauttelua liian kovaa puhumisesta, teatraalisesti korvia pidellen. Mitään en tee koskaan oikein ja olen häpeä tyttäreksi.