Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko kokemusta laiskasta naisesta?

Vierailija
23.12.2016 |

Millainen hän on/oli jos suhde on jo päättynyt?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa vain kotona, ei käy edes töissä. Itse teen duunin ohella 80% kotihommista. Alkaa pikku hiljaa ketuttamaan

Vierailija
2/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta laiska silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kysyä mun mieheltä, mutten viitti. 

Vierailija
4/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutustuttiin ja muutettiin yhteen sovittiin, että nainen tekee kaikki sisätyöt ja mä ulkotyöt. Asuttiin silloin rivarissa ja oli kietävät talonmiesvuorot ja omalle kohdalle osui 1-2 krt vuodessa. Muutettiin kerrostaloon ja nainen alkoi vaatimaan mua tekemään kotitöitä. En suostunut, kun aikoinaan sovittiin toisin. Mulle jäi kuitenkin kaikki autoon liittyvät jutut. Toki nainen maksoi ajamansa kilometrit. Muija ei pitänyt omaa osaa sopimuksestaan eikä suostunut hoitamaan sisätöitä kaikkineen. Muutti pois. 

Vierailija
5/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ämmät on laiskoja, palstalla kyllä jaksetaan uhriutua jopa lasten koulurepun pakkaamisella.

Vierailija
6/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ämmät on laiskoja, palstalla kyllä jaksetaan uhriutua jopa lasten koulurepun pakkaamisella.

Anna mä arvaan, sulla ei ole mitään omakohtaista kokemusta parisuhteesta.

Vierailija
7/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tutustuttiin ja muutettiin yhteen sovittiin, että nainen tekee kaikki sisätyöt ja mä ulkotyöt. Asuttiin silloin rivarissa ja oli kietävät talonmiesvuorot ja omalle kohdalle osui 1-2 krt vuodessa. Muutettiin kerrostaloon ja nainen alkoi vaatimaan mua tekemään kotitöitä. En suostunut, kun aikoinaan sovittiin toisin. Mulle jäi kuitenkin kaikki autoon liittyvät jutut. Toki nainen maksoi ajamansa kilometrit. Muija ei pitänyt omaa osaa sopimuksestaan eikä suostunut hoitamaan sisätöitä kaikkineen. Muutti pois. 

No olipas outo nainen kun sut jätti. 

Vierailija
8/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipas outo nainen kun sut jätti. 

Hahaha,varsinainen kultapala =D

Vierailija
9/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vajaa kahden vuoden parisuhde naisen kanssa, joka ei tehnyt yhtään mitään. "Etsi" työtä, "suunnitteli" lähtevänsä opiskelemaan yms. Mistään ei kuitenkaan tullut yhtään mitään. Surffaili päivät pitkät tai katsoi sarjoja tv:stä. Hädin tuskin kävi ulkona, söi huonosti, ei harrastanut liikuntaa jne. En tiedä, mistä kiikasti. Yritin vähän aikaa kannustaa ja patistin esim. käymään psykologin juttusilla, mutta lopetin lopulta suhteen, kun huomasin, ettei mitään muutosta ole näköpiirissä.

Vierailija
10/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä kaikille laiskan naisen kanssa suhteessa oleville miehille. Itsellä oli vastaava laiska mies. Töissä ei käynyt, mutta lasten- ja kodinhoito oli mun vastuulla. Meni viinaan ja harrasti sivusuhteita. Oli aidosti järkyttynyt, kun jätin, vaikka viimeiset puoli vuotta varoittelin, että niin käy, jos meno ei muutu (aiemmin en koskaan edes riidan yhteydessä vihjannut eron mahdollisuuteen).

Mutta, jättäkää ne kiviriipat. Ja, jos olette kiinnostuneet nelikymppisestä kauniista hyvätuloisesta naisesta, jolla on kaksi lasta, laittakaa viestejä tulemaan. Siis, jos olette aidosti reippaita ja ahkeria miehiä, ei mitään siipeileviä uhriutuvia vässyköitä.

Vierailija
11/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta avioliittoa takana laiskan naisen kanssa. Käy kyllä töissä, mutta ei siivoa, ei laita ruokaa eikä tee mitään muutakaan kotona. Asumme omakotitalossa, kaikki puutarha-, kunnossapito-, auto- ym. hommat lankeavat minulle, kämppä on sotkuinen pölypesä, ruokansa hankkii kumpikin itse. Minä en osaa laittaa ruokaa ja syön perusmättöä, eli lämmitän valmiseineksen mikrossa kun tulen töistä.

Olen innostunut Konmari-ideologiasta ja karsimassa turhaa roinaa jotta asunnostamme saisi edes jossain määrin siedettävän, mutta vaimollani on järkyttävät määrät omaa roinaa ympäri asuntoa. Olo on ahdistava ja tunkkainen.

Seksiä tai läheisyyttä ei suhteessame ole ollut vuosikymmeneen, mutta tällaistahan se elämän todellisuus tahtoo olla. Säälistä ja velvollisuudentunnosta sinnittelen tässä loppuikäni.

Vierailija
12/12 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta, jättäkää ne kiviriipat. Ja, jos olette kiinnostuneet nelikymppisestä kauniista hyvätuloisesta naisesta, jolla on kaksi lasta, laittakaa viestejä tulemaan. Siis, jos olette aidosti reippaita ja ahkeria miehiä, ei mitään siipeileviä uhriutuvia vässyköitä.

Olen kyllä kotitöissä kohtalaisen ahkera, reipas sekä säntillinen ja palkkanikin on kohtalainen, enkä ole vähimmässäkään määrin siipeilevä, mutta muuten varmaan lähinnä uhriutuva lassukka. Ikääkin on jonkin verran enemmän kuin sinulla, eli ei tämä onnistu.

M (nro 11)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi