Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei miestä saisi miellyttää? Olen nainen, joka täyttää miehensä toiveet

Vierailija
23.12.2016 |

Minä siivoan, teen ruuan ja kotityöt, koska pidän niistä. Seksissä tykkään ottaa mieheltä suihin ja ääntelehtiä niin että mies kiihottuu.

Mies saa tehdä perinteiset miehen hommat, koska se saa hänet tuntemaan itsensä miehekkääksi ja voin myöntää että minä en edes osaisi korjata kodinkoneita, kasata kalusteita tai vaihtaa auton renkaita.

Pidän huolta ulkonäöstäni, harrastan liikuntaa, ajan ylimääräiset karvat (kaikki paitsi kulmakarvat, ripset ja hiukset) meikkaan ja pidän hiukset pitkinä ja värjään platinablondiksi säännöllisesti.

Meistä molemmista asetelma tuntuu hyvältä joten miksi en saisi olla millainen olen ja käyttäytyä niinkuin minusta hyvältä tuntuu?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan.

Vierailija
2/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se ongelman ydin on! Miksei voi hyväksyä sitä että kaikki elää omaa elämäänsä omlla ttavalla. Tuntuu että ääri-feministien aate tuhoutuu jos joku ei noudata heidän tahtoaan. Itselläni on varmaan feministimäisiä filosofioita mutta en mä kiellä ketään elämästä tavallaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama meillä :) toki mieskin tekee osaltaan asioita jotka miellyttävät minua. Muutenhan tämä ei tietysti toimisikaan jos jonkun itsekkään sian kanssa on.

Vierailija
4/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi? Siis kuka sinua on kieltänyt ja millä perusteella? Kai pyysit perustelut? Vai onko tämä taas yksi niitä avauksia, joissa kukaan ei itse asiassa koskaan ole edes kieltänyt mutta kun tekee nyt vaan mieli provota?

Vierailija
5/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii niin kauan kuin toinenkin osapuoli miellyttää toista, eli kun tilanne on win-win.

Miltä kuulostaisi tilanne niin, että mies on alistava, laiska, uskoton kusipää, joka vain hoidattaa kaikki kotityöt ja lastenhoidon kumppanillaan samaan aikaan kun aktiivisesti jättää ottamatta vastuuta mistään asiasta, eli ei tee niitä miesten töitä eikä naisten töitä, ei miellytä vastavuoroisesti puolisoaan millään tavalla vaan vain itsekkäästi vaatii omaa seksuaalista tyydytystä ja palveluita kuten kotiruokaa ja pyykinpesua tekemättä itse mitään.

Miellyttämisessä on järkeä niin kauan kuin se perustuu edes osin vastavuoroisuuteen, muutoin se on vain hyväksikäyttöä, tyhmyyttä ja lammasmaisuutta.

Vierailija
6/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkaa kuvitella, että muidenkin naisen on miellytettävä häntä.

Poistat karvasi miehesi takia, mitä muuta olisit valmis poistamaan, jos se miellyttäisi miestäsi? Entäs jos korvanlehtien poistaminen tulisi muotiin? Tai niiden alimpien kylkiluiden?

Entä jos mies haluaisi sinun ottavan tatuoinnin tai adoptiolapsen, pitääkö miestä tällöin miellyttää myös? Miksei?

Ihmisten vaatimukset toisiaan kohtaan eivät koskaan lopu kesken.

Vierailija
7/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun teet jotain omasta halusta se on ok. Väärin on se, että yleisesti odotettaisiin jotain joltakulta pelkästään sukupuolen perueella.

T. Feministi

Vierailija
8/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinua kieltää miellyttämästä? Mäkin pyrin miellyttämään mun miestä koska rakastan sitä. Ja tää on täysin feministisen aatteen mukaista.

Vierailija
9/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tismalleen samalta kuin minä! Jopa ulkonäkö :)

Meillä toimii, ja mies pitää mua jalustalla, kohtelee hyvin ja tekisi mitä vain minun eteen.

Ei valittamista mistään suunnasta. Eipä meillä riidellä mistään edes :)

Vierailija
10/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama juttu. Meillä on tosi perinteiset roolit ja se on molemmille ok. Molemmilla on omat tehtävät. Ei tarvitse tapella, kuka tekee mitä.

Vierailija
11/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saa.

Miellytämme mieheni kanssa toisiamme.

Vierailija
12/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii niin kauan kuin toinenkin osapuoli miellyttää toista, eli kun tilanne on win-win.

Miltä kuulostaisi tilanne niin, että mies on alistava, laiska, uskoton kusipää, joka vain hoidattaa kaikki kotityöt ja lastenhoidon kumppanillaan samaan aikaan kun aktiivisesti jättää ottamatta vastuuta mistään asiasta, eli ei tee niitä miesten töitä eikä naisten töitä, ei miellytä vastavuoroisesti puolisoaan millään tavalla vaan vain itsekkäästi vaatii omaa seksuaalista tyydytystä ja palveluita kuten kotiruokaa ja pyykinpesua tekemättä itse mitään.

Miellyttämisessä on järkeä niin kauan kuin se perustuu edes osin vastavuoroisuuteen, muutoin se on vain hyväksikäyttöä, tyhmyyttä ja lammasmaisuutta.

Miksi tuollaisella miehellä edes olisi naista?

Mallikelpoisilla miehillä on vaikeuksia saada naisia. Vaikea uskoa, että kellään oikeasti olisi "alistavaa, laiskaa, uskotonta kusipäämiestä".

Vierailija
13/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty saa. Mies tykkää posliinista...siksi mulla semmoinen. Saan parempaa hoitoa sängyssä.

Vierailija
14/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teet langan tästä asiasta? Oletko jotenkin epävarma asiasta kuitenkin. Koska ei kenenkään persettä kutita sun tekoset ja elämä.

Vierailija
15/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot ihan väärässä paikassa. Mene lenkille. Sun kaltaisia ei täällä kaivata. Täällä puretaan katkeroitumista ja ylläpidetään harhakuvitelmaa siitä, että toinen sukupuoli on väärässä ja kaikki on sen vika. Ketään kiinnosta kuulla jos olet onnellinen, etenkään tuolla elämäntyylillä.

Vierailija
16/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt, ihan kuin tänä päivää olisi jotenkin väärin jos nainen tykkääkin olla vähän semmoinen perinteisempi vaimoke. Kaikkien muka pitäisi olla uraa luovia ja superitsenäisiä tai on jotain vikaa.

Vierailija
17/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teet langan tästä asiasta? Oletko jotenkin epävarma asiasta kuitenkin. Koska ei kenenkään persettä kutita sun tekoset ja elämä.

Suomeksi tässä tapauksessa thread sanotaan ketju, ei lanka :). Sori ot

Vierailija
18/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä siivoan, teen ruuan ja kotityöt, koska pidän niistä. Seksissä tykkään ottaa mieheltä suihin ja ääntelehtiä niin että mies kiihottuu.

Mies saa tehdä perinteiset miehen hommat, koska se saa hänet tuntemaan itsensä miehekkääksi ja voin myöntää että minä en edes osaisi korjata kodinkoneita, kasata kalusteita tai vaihtaa auton renkaita.

Pidän huolta ulkonäöstäni, harrastan liikuntaa, ajan ylimääräiset karvat (kaikki paitsi kulmakarvat, ripset ja hiukset) meikkaan ja pidän hiukset pitkinä ja värjään platinablondiksi säännöllisesti.

Meistä molemmista asetelma tuntuu hyvältä joten miksi en saisi olla millainen olen ja käyttäytyä niinkuin minusta hyvältä tuntuu?

Oi niin minäkin täytän mieheni toiveet. Hän haluaa itsenäisen ja vahvan naisen rinnalleen, ja sellaisen hän on saanut. Olemme hyvin onnellisia, meillä on hyvä elämä.

Vierailija
19/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö töissä? Lapsia ei taida olla?

Saahan jokainen olla niinku haluaa. Jos käyt töissä ja tienaat perheseen rahaa ja sen päälle teet kaikki kotityöt ja vielä keskityt vain miellyttämään toista, niin minusta on huono diili sulle. Ite en kyllä olis tollasia toiveita elättelevää miestä huolinutkaan. Mut siis, onnea valitsemallasi tiellä.

Vierailija
20/20 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö. Kuka sinua kieltää? Tee mitä lystäät.