Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moottoripyöräjengiläiset ovat säälittäviä reppanoita jotka porukassa esittävät koviksia

Vierailija
23.12.2016 |

Ei voi muuta kuin nauraa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen tasolle jääneitä pikkupoikia, jep. Miehistä alinta kastia minun näkökulmastani,en sekaantuisi moisiin.

Vierailija
2/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita ennakkoasenteita sinulla on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minäkään sekaantuis. Ovat säälittäviä.

Vierailija
4/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siks koska harrastuksia pitää olla. Lisäksi suurin osa käyttäytyy kyllä ihan ihmisiksi.

Vierailija
5/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan heti sanoisi reppanoiksi. Yksin on riittänyt usealle jos on tullut pään aukomista. Harvempi tavis pärjää monelle. Onhan niistä osa tehnyt ihan paskoja juttuja mutta en tuomitse kaikkia. Tietyssä mielessä jopa vähän ihannoin. Kulkevat omia polkujaan ja noudattavat vain omia sääntöjään.

Tiukka kaveri porukka, jengi tai bändi voi antaa sitä porukkaan kuulumista. Mulle tuollainen liivijengiin osallistuminen ei onnistuisi. Auktoriteetti ongelma on niin paha etten pysty tottelemaan käskyjä. Kerran on 11 kyttää pölähtänyt kämppään kun nukuin. Käskyttivät että älä liiku. Puin kaikessa rauhassa, sanoin vain että ampukaaa jos vittu siltä tuntuu.

Puolitoista vuorokautta olin putkassa. Syy oli että epäilivät rikoksesta. Sitähän eivät uskoneet kun sanoin ettei mulla ole asian kanssa mitään tekemistä. Joku samannäköinen oli pistänyt kolmea jätkää turpiin niin epäilivät mua. Näytin rystysiä että onko näillä muka hakattu? Sulla on saattanut olla hanskat.

Kyllä mä tiedän pari liivijätkää ja pääsisin koejäseneksi mutta en ala.

Vierailija
6/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy toki sanomassa noille kirjoittamasi ja naura päälle, silloinhan se selviää ovatko kovia vai vaan olevinaan sitä.

Vierailija
7/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne kaikki oo perheistä, joissa elämänhallinta on ollut vähän niin ja näin?

Vierailija
8/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy toki sanomassa noille kirjoittamasi ja naura päälle, silloinhan se selviää ovatko kovia vai vaan olevinaan sitä.

Niinpä. En väitä olevani kova. Tiedän etten ole pehmein ja sen aina löytyy se kovempi. Siinä mielessä olen saatanan kova etten yli 15 vuoteen lyönyt ketään. Mä voin istua liivijätkien kanssa ja kaataa juomia. Saahan sitä tulla ja kokeilla kuka on kova. Siitä vain omalla vastuulla.

Vierailija
9/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cannonballin miehet jakoi Myllypurossas 1000 joulukinkkua. Kävinhän siellä minäkin, 7 kg:n kinkun sain ja vielä kuumaa hernekeittoa. Kyllä mieli muuttui porukasta. Olivat tosi kivan tuntuisia. Kiitos.

Vierailija
10/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cannonballin miehet jakoi Myllypurossas 1000 joulukinkkua. Kävinhän siellä minäkin, 7 kg:n kinkun sain ja vielä kuumaa hernekeittoa. Kyllä mieli muuttui porukasta. Olivat tosi kivan tuntuisia. Kiitos.

Olet aika halvalla ostettavissa.

Vierailija
11/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan on!

Tunnen montakin.

Tietäisittepä vaan miten lapsellisia osa heistä on.

Niillä pajoilla tapahtuu vaikka mitä paskaa.

Omia kännyköitä ei tavantallaaja siellä saa edes käyttää, itse kyllä kuvaavat kaiken.

Vierailija
12/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja miksi he halveksivat ja jopa hakkaavat ja raiskaavat naisia? Sen alemmaksi ei voi enää ihminen juuri mennä.

Vierailija
13/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokkaita ja heikkoja ihmisraukkoja, jotka hakevat mopoliiveistä turvallisuudentunnetta ja voimaa, kun äiti ei aikoinaan ottanut syliin ja rauhoitellut. Reppanarikollisia. Pumppaavat rautaa päivisin ja itkevät pahaa oloaan öisin. Päihdeongelmaisia lähes kaikki.

Vierailija
14/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinun mielestäsi he olisivat kovia jos joukolla kävisivät yhden kimppuun joka sanoisi vain mielipiteensä?

Halveksin tätä porukkaa, ihan kuin koulunpihan vajaaälyiset luuserit, jotka eivät uskalla liikkua yksin ja tarvitsevat aina jonkun kovis-auktoriteetin jota seurata. Sitten luulevat olevansa kovia, kun kiusaavat porukalla yksinliikkuvia ekaluokkalaisia. Varmaan moottoripyöräjengiläiset ovatkin tästä porukasta se osa, joka jää varhaisteinin tasolle muiden kehittyessä aikuisiksi.

Vierailija
15/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja miksi he halveksivat ja jopa hakkaavat ja raiskaavat naisia? Sen alemmaksi ei voi enää ihminen juuri mennä.

Miksi alapeukut, tämähän on faktaa. Naisia ei oteta edes mukaan toimintaan muuta kuin panopuiksi ja jengiraiskauksia on tapahtunut (lukekaa esim. Hunter S Thompsonin raportti, myöskin Chrissie Hyne on kertonut kuinka mopojengi raiskasi hänet. Ja entäs se ex.missi jonka poikaystävä hakkasi?)

Vierailija
16/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne kaikki oo perheistä, joissa elämänhallinta on ollut vähän niin ja näin?

Ai mitä täälläkin usein tulee vastaan elämänkoululaisia. Rahat on varsinkin näin ennen joulua "lopussa" ja lapsia on yksinhuoltajalla 7 kpl, isiä 3 kpl. Joten tunteisiin vetoavat peruskoulutasoiset kerjuutarinat kehiin. Tai äidit vailla kasvatusmetodeja, jotka kiroavat pieniä lapsiaan, kun ne rääkyy jatkuvasti.

Vierailija
17/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se onkin jotain, kun täällä muita nimittelee. Sanoisiko ap saman kasvotusten prätkäkerholaiselle?

Vierailija
18/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia naistenhakkaajia.

Vierailija
19/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on varmaan taas jengi lukenut mediasta jotain passaa liivijengiläisistä. Itse kävin pari kk sitten jatkoilla kerholla, oli ihan mukavaa. Laulettiin ja viina virtasi, pidettiin hauskaa aamuun saakka, kunnes toivotun hyvät yöt ja lähdin jengin maksamalla taksilla kotiin. Siitä asti on tehty työni puolesta yhteistyötä.

Ei mulla ole huonoa sanottavaa. Jos tekevät rikoksia niin siinähän tekevät. Kerholla käytettiin monelaista päihdettä, mutta se ei varsinaisesti minulle kuulu, kun en itse käytä mitään. Mukavia ihmisiä, suurin osa elämän koulimia.

Vierailija
20/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiinnostaa niin käy kysymässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi