Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi moottoripyöräjengiläiset ovat säälittäviä reppanoita jotka porukassa esittävät koviksia

Vierailija
23.12.2016 |

Ei voi muuta kuin nauraa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on liivijengiläisistä yksi kokemus. 19-vuotiaana olin baarissa. Olin aika nätti tyttö. Porukka näitä mestareita istui pöytääni. Jokainen oli mua vähintään kaksi kertaa isompi, mikä ei kyllä toisaalta ole paljon sanottu. Ensin juteltiin niitä näitä. Sitten he tarjosivat mulle rahaa. Muuten vain. Sanojensa mukaan. Kieltäydyin setelistä, ja ykskaks he alkoivat käyttäytyä uhkaavasti. Sanoin oksentavani ihan justiinsa ja häivyin. Jäivät vain toljottamaan perääni. Mietin vielä pitkään sen jälkeen, että mikähän hitto heitä vaivasi. Nahkaliivit oli päällä, sen muistan, mutten tunnuksia katsellut. En tynnyrissä kasvaneena oikein tiennyt, mitä nämä liivijengit ovat.

Eipä siinä. Jos taas liivijengiläisen kanssa joutuisin tekemisiin, niin yhtä ystävällinen olisin kuin kenelle tahansa muullekin. En tiedä tuntemattomista mitään. Ihmisyksilöt ovat outoja. Todennäköisesti pelkäisin kuitenkin omaa äitiäni enemmän kuin ketään moottoripyöräjengiläistä, eivätkä kaikki moottoripyöräkerhot ole prosenttijengejä.

Kunnioitustani nämä jengit eivät kyllä ole ansainneet. Teinitytön uhkailu joukkovoimalla on aika säälittävää.

Vierailija
22/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on luusereita. Toki siellä on niitä töitä tekeviäkin ja kerhoa "nostattavia"

Mutta se alasakka joka yrittää pätee on ihan pellejä.

Alaikäisiäkin hakkaavat! Juu ja naiset ei pääse kerhoon, mutta naiset kyllä esim. kelpaavat hakkaamaan sidottuja, kun käsky käy (poikaystävä).

Muutenkin naisia tai no oikeestaan tyttöjä ne on, käytetään hyväksi. Ja nyt en tarkoita seksuaalista hyväksikäyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cannonballin miehet jakoi Myllypurossas 1000 joulukinkkua. Kävinhän siellä minäkin, 7 kg:n kinkun sain ja vielä kuumaa hernekeittoa. Kyllä mieli muuttui porukasta. Olivat tosi kivan tuntuisia. Kiitos.

Olet aika halvalla ostettavissa.

9 vastaa. Siellä oli 1000 muutakin halpaa ihmistä. Tosin minä vein sen kinkun köyhälle lapsiperheelle. Sattui olemaan vapaapäivä silloin. 

Vierailija
24/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko normaaleja ihmisiä ovat olleet mitä olen tuntenut. On ihmisillä muutenkin mitä typerimpiä harrastuksia kuten tällä palstalla roikkuminen. Useimmat miehet ovat harrastuksissaan aika lapsellisia. Siis etenkin jos lapselliseksi määritellään kaikki, mistä ei ole taloudellista hyötyä tai liity muuten omaisuuden tai perheen kannalta hyödyllisiin asioihin, kuten ainakin osa naisista tuntuu lapsellisuuden määrittelevän. Edellä oleva määritelmä on osin tosi. Naisten oma lörpöttely, tuhlailu ja meikkailu on kuitenkin jostain syystä aikuista käytöstä. Omat vikansa se on lähes kaikissa ihmisissä.

Vierailija
25/25 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko normaaleja ihmisiä ovat olleet mitä olen tuntenut. On ihmisillä muutenkin mitä typerimpiä harrastuksia kuten tällä palstalla roikkuminen. Useimmat miehet ovat harrastuksissaan aika lapsellisia. Siis etenkin jos lapselliseksi määritellään kaikki, mistä ei ole taloudellista hyötyä tai liity muuten omaisuuden tai perheen kannalta hyödyllisiin asioihin, kuten ainakin osa naisista tuntuu lapsellisuuden määrittelevän. Edellä oleva määritelmä on osin tosi. Naisten oma lörpöttely, tuhlailu ja meikkailu on kuitenkin jostain syystä aikuista käytöstä. Omat vikansa se on lähes kaikissa ihmisissä.

Sä varmaan tykkäsit leikkiä koiraa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi