Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopin luona vierailu

Super miniä..
23.12.2016 |

Joulu tulee ja taas pitäisi lähteä miehen äidin luo jonne tulee myös miehen sisarukset perheineen. Käyn anoppilassa harvoin, en ole oikeastaan koskaan 6v aikana kokenut olevani tervetullut ja tiedän että miehen äiti ja sisarukset puhuvat minusta paskaa, ovat melko juoruilevaa sorttia mistä en pidä yhtään. Ei tee mieli kertoa heille asioitani ja olen siksi jättäytynyt melko etäiseksi. Mieheni kertoi että nyt he ovat alkaneet laskea kertoja kun olen käynyt heillä kylässä. Ja ihmettelevät kun en käy. Olen ollut viime aikoina elämässäni tosi väsynyt ja joutunut rajaamaan muutakin sos.elämää sen vuoksi. Eivät he ymmärrä. Taustalla on myös miehen ja mun yhä vaikeammaksi käynyt suhde. Meillä ei ole läheisyyttä, mieheni on haluton seksiin. Hän ei tee mitään asian korjaamiseksi ja ongelmaa on ollut 3v. Ei mua itseäkään huvita panostaa (kun ei anoppilan vierailut muutenkaan kiinnosta). Se on yks syy että taidan jättää joulukyläilyn väliin. Vaik tiedän et haukkuja tulee.. vaikea sietää sitä olotilaa..mitä te tekisitte? Help :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisin kotiin.

Vierailija
2/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teet just niinkuin itsestä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin saada selvää otsikon ja viestin yhteydestä. Tiivistettynä vähän kuin, että koska mies ei halua panostaa parisuhteeseen, et halua anoppilaan. Ja sen lisäksi juoruilevat... Sulla on paljon selvitettävää ja keskeneräisiä asioita monen ihmisen kanssa.

Vierailija
4/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää kotiin ja nauti omasta joulusta, ei sun tartte mennä kuuntelemaan toisten p:n jauhantaa.

Vierailija
5/5 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään velvollisuus tuhlata aikaansa sellaisten ihmisotusten seurassa, joiden kanssa on epämukava olo. Elämä on liian lyhyt kärvistelyyn. Pätee myös parisuhteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän