Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat kiellettyjä puheenaiheita AV:lla?

Vierailija
23.12.2016 |

Ainakin maahanmuuttajista keskustelu on kielletty.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu siitä mikä on kiellettyä on kielletty keskustelunaihe.

Vierailija
2/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hoikkien, isorintaisten naisten kehuminen ja ylistäminen. Pari ketjua olen siitä aiheesta aloittanut, ja jostain syystä molemmat poistuivat nopeasti, vaikka en lainkaan ymmärrä miksi, koska ketään ei siinä ketjussa haukuttu eikä solvattu, vaan ketjussa ainoastaan kehuttiin. On se vain nyt kumma, kun oman naisihanteen ilmoittaminen ja kehuminekin on nykyään kielletty puheenaihe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksulliset naiset

Vierailija
4/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut huomaavinani että puolalaisista naisista kannattaa keskustella hyvin hillitysti ja harkiten. Mieluiten välttää koko tätä aihetta.

Vierailija
5/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn-offit naisessa

Vierailija
6/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Must tuntuu et 75% keskusteluista poistetaan. Mulla jää puhelimeen aina auki noita välilehtiä, jos on sellanen kiinnostava/hauska/yms. juttu niin kyllä niissä on päässy kielletty teksti kun availee seuraavana päivänä. En tiedä mikä oli siinä jutussa poistamisen syy jossa mietittiin, että mitä sanoisit 32v äidillesi joka tapailee 20v miestä joka kirjoittaa väitöskirjaa. Trollihan koko juttu oli, mutta miksi se piti poistaa?

Vierailija
7/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden naisten kehuminen on kielletty ja tosiasioiden kertominen rumista naisista on myös kielletty.

Vierailija
8/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki neekereihin liittyvä.

Vierailija
9/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyin joskus, että paljonko Alma painaa ja se lähti saman tien...

Vierailija
10/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut huomaavinani että puolalaisista naisista kannattaa keskustella hyvin hillitysti ja harkiten. Mieluiten välttää koko tätä aihetta.

Jaana on nykyään ihan in tässä jutussa. Ajattelin, että haluaisit tietää.

Vierailija
11/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naisiin kohdistuva nega ja maahanmuutto.Samoin liian kauniita naisia ei sa ylistää.Moderaattorit on kuitenkin niitä 165cm 90kg a-kupin naisia, niin ottaa aika pahasti tunteisiin.

Vierailija
12/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikkaan, että täällä ei saa myöskään puhua siitä mistä ei saa, et tääkin keskustelu suljetaan jossain välissä.

Vierailija
13/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup-kysely Katri-Helenan ja Tommi Liimataisen keskinäisten seksikertojen tiheydestä ainakin poistui yllättävän ripeästi.

Vierailija
14/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesrodun ylistäminen

Vierailija
15/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muuten saanut bannitkin muutaman kerran ihan mitättömästä jutusta, mutta arvon moderaattori EI SE MITÄÄN AUTA! Katkasee netin ja yhdistää uudestaan ja siin on uus ip ja tähän kaikkeen menee ehkä 10-20s

Vierailija
16/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon muuten saanut bannitkin muutaman kerran ihan mitättömästä jutusta, mutta arvon moderaattori EI SE MITÄÄN AUTA! Katkasee netin ja yhdistää uudestaan ja siin on uus ip ja tähän kaikkeen menee ehkä 10-20s

Tietoteknisten neuvojen antaminen on myös kielletty. Se ylittää lähihoitajamoderaattorin käsityskyvyn.

Vierailija
17/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietoteknisten neuvojen antaminen on myös kielletty. Se ylittää lähihoitajamoderaattorin käsityskyvyn.

Ai että nää takkunetistä reväistyt sananvapauden vartijat muka kävisivät töissä?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

Vierailija
18/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtion ja kuntien viranhaltijoiden puutteellisesta ahkeruudesta ei saanut puhua. Keskustelu poistettiin.

Vierailija
19/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, onko mies vastuussa lapsesta, jonka nainen on huijaamalla saanut aluilleen.

T: Gallupin tekijä, joka jäi katkeraksi

Vierailija
20/27 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, onko mies vastuussa lapsesta, jonka nainen on huijaamalla saanut aluilleen.

T: Gallupin tekijä, joka jäi katkeraksi

Kts. Keskustelupalstan sääntö numero yksi: Naisten tekemistä virheistä, huijauksista tai mistään muusta mikä saattaa naisen epäedulliseen valoon ei saa keskustella. Se on kielletty!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi