Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä paikalla The Joulukalenteri-sarjan nähneitä ihmisiä?

Luonnossa viihtyjä.
23.12.2016 |

Olen itse katsonut kyseisen sarjan dvd-levyiltä kolme kertaa parin viikon aikana. Tajusin juuri, että haluaisin asua samanlaisessa luolassa, kun siinä sarjassa olevat tontut Hande, Kauko ja Toivo elävät. Monet kyseisen sarjan katsojat varmasti muistavat, minkälainen luola oli ja tässä on siitä kuva, jos joku ei muista ====> https://www.google.fi/searchq=the+joulukalenteri+luola&biw=1280&bih=929…

Haluaisin oikeasti elää tuollaisessa luolassa, jonka suuaukko olisi keskellä metsää ja jonka oven saisi kiinni, että sieltä ei tulisi kylmää, tuulta, lunta, vettä, muita ihmisiä tai villieläimiä sisään. Tietenkään siellä ei olisi hämähäkinseittejä niin kuin The Joulukalenterissa oli eikä myöskään isoa tynnyriä olutta. Siellä voisi olla myös joitakin mukavuuksia, kuten pattereilla toimiva pieni jääkaappi, jos sellaisia on olemassa ja takka, jolla valmistaisin ruokaa ja lämmittäisin luolaa. Muuten siellä saisi olla melko vaatimatonta. Siellä voisi olla lattialla heiniä, joilla nukkuisin. Olisihan se hienoa nukkua sängyn sijasta heinien päällä tai keskellä kuten Jeesusvauvakin nukkui syntymänsä jälkeen heinillä härkien kaukalon. Sitten olisi tuoli ja pöytä, jossa olisi paljon kaikkia vanhoja kirjoja, kuten se tonttujen viisasten kirja, josta saisi vastauksen jokaiseen kysymykseen. Siellä eläisin yksinkertaisista, luonnonmukaista elämää. Vettä ja mahdollisesti kalaa saisin vaikka läheisestä järvestä, metsästä löytyisi sieniä, marjoja ja syötäviä kasvinosia. Jos minulla olisi ase, voisin ampua ruoaksi vaikka oravia, kettuja, ilveksiä, susia, karhuja, jäniksiä, peuroja, poroja, hirviä ja muita eläimiä, joiden turkiksista tekisin vaatteita.

Kommentit (7)

Vierailija
2/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo on, katsotaan se joka joulu youtubesta, hyvä sarja. Aikaansa edellä oli. Muistan myös nähneeni sen tv.stä silloin joskus sotien jälkeen.

seikka on saletti

Vierailija
4/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa asuu pieni hobitti.

Tuolta maja: http://www.greenmagichomes.com

Vierailija
5/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahotonta meininkiä. Minä asuisin mieluummin siinä maalaistalossa.

Vierailija
6/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin dokaa Pentin kaa...

Lissu 14

Vierailija
7/7 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahotonta meininkiä. Minä asuisin mieluummin siinä maalaistalossa.

Sama täällä. Heinillä nukkuminen ei oikein sykäytä mutta pieni talo landella olis aika ihana. Voisin nukkua sängyssä Vikin kanssa kun ulkona lumimyrsky raivoaa. Päivisin koristelisin taloa joulua varten :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi