Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä sait työnantajaltasi joululahjaksi?

Vierailija
23.12.2016 |

Meillä saadaan joka vuosi partavettä miehille ja jotain meikkejä naisille.

Kommentit (265)

Vierailija
121/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100 euron lahjakortin ruokakauppaan.

Muista maksaa verot

Mitkä verot?

Verottajan mielestä lahjakortti on rinnastettavissa palkkatuloon, ja näin ollen työntekijän, eli lahjakortin saajan on maksettava siitä verot kuten muustakin palkasta.

Vierailija
122/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme saaneet mitään. Henkilökunnan lahjat annettiin pakolaisille Ruotsissa. Pomot kävi keskenään joululounaalla ja keräsi lahjat alihankkijoilta

Tuo on kyllä "hienoa", kun työnantaja käyttää henkilöstön lahjarahat yritysmaineen kiillottamiseen. Täysin perseestä tuollainen hyväntekeväisyyden tekeminen muiden kustannuksella. Annan itsekin useita satasia joulun aikoihin hyväntekeväisyyteen, mutta en jätä kummilasten lahjoja siitä hyvästä ostamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffalipun. Meidän osasto panosti tänä vuonna henkilökunnalta lahjoihin🙄. Kyseessä iso firma.

= pomon lapset tykkää käydä leffassa. Mekin rampattiin lapsina. Sitten tuli netti, meille ikää ja maksukanavat, pitkät työpäivät. Arvatkaas kiinnostaako lähteä teatteriin istumaan, ei. Nämä vihoviimeiset leffaliput jää joka vuosi käyttämättä, kun kaveritkaan ei huoli.

Vierailija
124/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme saaneet mitään. Henkilökunnan lahjat annettiin pakolaisille Ruotsissa. Pomot kävi keskenään joululounaalla ja keräsi lahjat alihankkijoilta

Tuo on kyllä "hienoa", kun työnantaja käyttää henkilöstön lahjarahat yritysmaineen kiillottamiseen. Täysin perseestä tuollainen hyväntekeväisyyden tekeminen muiden kustannuksella. Annan itsekin useita satasia joulun aikoihin hyväntekeväisyyteen, mutta en jätä kummilasten lahjoja siitä hyvästä ostamatta.

Erittäin hyvin todettu! Mikä ihmeen villitys nykyään on antaa lahjarahat muka hyväntekeväisyyteen kun jokainen tietää että sillä tonnilla joka laitetaan Syöpäsäätiölle, ei paljon lahjoja ostella. Sitten jos sinne oikeasti laitettaisiin 10.000 € joka niihin lahjoihin menisi, ymmärtäisi hehkutuksen. Ja ihmiset kopioivat tätä jopa yksityiselämäänsä. Ilmoittavat Facebookissa että joulukortteja en tänä vuonna lähettänyt vaan lahjoitin varat jonnekin. No mulla meni noin 50 € joulukortteihin. Sen lisäksi olisin voinut kyllä lahjoittaa jotain hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
125/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko talolle lähetetyn sähköpostiviestin jossa kannustettiin jaksamaan ensi vuoden haasteet. Sentään joku tontun kuva lisänä.

Suoraansanoen voi vid! Entäs jos ei jakseta. Saataisko burn out-lahja? Jotain rentouttavaa, nestemäistä, kiitos.

Vierailija
126/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukut asiakkaalta. Olen paska enkä osaa tehdä työtäni. Haukkui 15 min. putkeen, tais unohtua että minäkin olen vain ihminen, meni päivä pilalle. Firmalta hyvät joulun toivotukset. Voi kun se influenssa tarttuis nyt siskolta niin ei tarvis välipäivinä mennä töihin. 

Vierailija
127/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei tullut varsinaista joulahjaa, mutta onneksi bonus joka on 5% vuosipalkasta. Ihan kiva kun olen ihan pa :-D

Vierailija
128/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipadin. Värin sai valita itse.

Vierailija
129/265 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mitään. Mutta minähän olenkin kaikkien kadehtima valtion virkamies, joita Suomen syöväksi myös kutsutaan.

Jaa no mutta nyt taisin olla vähän hätäinen. Ensi vuodeksi luvassa on päätös yhtiöittämisestä, jonka seurauksena minäkin todennäköisesti saan kenkää. Ihanaa, lakkaan olemasta veronmaksajien suurin piikki lihassa ja turhin kuluerä huimalla 3000 euron palkallani.

Vierailija
130/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän firma lahjoitti joululahjarahat itämeren hyväksi.

Upea lahja, mutta kuinka paljon lahjoittivat? 

Kymppitonnin.

Vierailija
131/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon astioita (tällä kertaa kaksi lautasta ja yks muki). Antavat saman lahjan joka vuosi :D

Vierailija
132/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammutuspeiton firmanlogolla varustettuna:DD

Vierailija
133/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahapalkkion tunnuksena hyvästä työstä, joululounaan sekä pikkujouluohjelman ja aterian. Asiakkailta sain suklaata, kynttilöitä ja viinipullon.

134/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse oma työnantajani, ostin itselleni toimistotarvikkeita ja sisustustarvikkeita ja kävin herkuttelemassa kahvilassa.

Vierailija
135/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaani liittyvän kirjan.

Vierailija
136/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkukorin, jossa oli ne perus; juustoja, keksejä, suklaata, pähkinöitä ynnä muuta.

Muuten jees, mutta olen ollut jo vuosia vegaani ja pomo (pieni työpaikka) tietää sen harvinaisen hyvin :D Juustot, suklaat ja keksit jäävät siltä osin syömättä. Pitänee antaa herkkukori eteenpäin.

Vierailija
137/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkevakuuutusyhtiöt eivät anna työntekijöilleen lahjoja, ajatuksenakin absurdi. Työntekijä on kone, ei ihminen, ei kone tarvitse lahjoja. Vähän öljyä vaan kerran vuodessa ja taas jaksaa painaa. Jos ei jaksa, niin otetaan uusi koneen osa tilalle. Näin se kuulkaa menee.

Vierailija
138/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konvehtirasian. Asiakkailta ja toimittajilta en mitään. Itse sitä vastoin jaoin n. 3000.- arvosta lahjakortteja ja muuta pienempää.

Vierailija
139/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Valtiolla olen.

Vierailija
140/265 |
24.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta paketista löytyi punaviinipullo, piparimarenkeja, luumu-cointreau-purnukka sekä ohje, joiden avulla edellä mainituista ja kuohukermasta saa luotua jouluisen jälkiruuan.

Näiden lisäksi käytiin oman osaston kesken joululounaalla ravintolassa.