Melkoinen lollodaisari toi Hasselhoffin tytär..
Kommentit (30)
Kokoluokkaa valas ja vielä isukin naaman piirteillä. Taitaa palstarunkkarit olla pahassa puutteessa jos tuohon kyrpänsä upottaisivat. No, kaikille ei riitä laatunaisia.
Tuohan on upea nainen tuo Hayley Hasselhoff! Tuollainen nainen kyllä herättää kiinnostuksen, minua ei viehätä ne ihannoidut fitnessnaiset tai laihat mallinaiset. M35
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on upea nainen tuo Hayley Hasselhoff! Tuollainen nainen kyllä herättää kiinnostuksen, minua ei viehätä ne ihannoidut fitnessnaiset tai laihat mallinaiset. M35
pervo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulispa jo dementia kirjoitti:
Tuon näköisen eukon sain kerran sokkotreffeillle suomi24 kautta. Piti tinttaa monta kaljaa putkeen ennenkuin menin sänkyyn sen kanssa. Vieläkin kauhulla muistelen kun se ratsasti mun päällä. Kohta 20v eikä sitä näkyä unohda millään vaikka kännitkin vetäsin ettei tekisi niin pahaa.
Mitä iniset? Tuohan on naamaltaan ihan nätti. Rinnat on roikkumisesta päätellen aidot. Olen ilmeisesti ainoa tosimies tässä ketjussa kun panisin tuotakin.
Veikkaan, että olet ensimmäinen ketjuun kirjoittanut mies. Nätti, nuori ja isotissinen nainen - kukapa mies ei häntä panisi.
Jos ihan rehellinen olen niin enemmän kiinostaa onko hyvä peppu. Vaikka pillu se kiinostaa niin pakaran kaarissa on sitä jotain. Tissit niin isot kuin vähemmän isot saa aina täyden huomion kuten kaikki muukin naisessa.
Nätti tai kaunis naama on naisessa erittäin iso plussa. Sitähän eniten katselee.
Sitten jos vielä naisen kanssa tulee muutenkin juttuun. Että osaa keskustella niin olen ihan myyty. Sellaisen kanssa olen ja pirullinen kun olen niin kehun tuon taidoissa loistavaksi. Itseäni en kehu koska kukaan ei voi itseään arvostella rehellisesti.
Toinen siskoista on kaunis, hoikka ja osaa laulaa. Oli mukana siinä Rich Kids of Beverly Hills -sarjassa.
Heidän äitinsäkin on näyttelijä ja entinen malli.
Siksikö tämä toinen pyöreämpi tytär heiluu alusvaatteissa, jotta saisi edes jotain huomiota?
Bullys here in force this evening .. Saa olla isot .. tai pienet... kuinka aikuiset (uskoisin et ollaan aikuisia kaikki) kehtaa noin julmasti kommentoida?? Haloo??
Vierailija kirjoitti:
Toinen siskoista on kaunis, hoikka ja osaa laulaa. Oli mukana siinä Rich Kids of Beverly Hills -sarjassa.
Heidän äitinsäkin on näyttelijä ja entinen malli.
Siksikö tämä toinen pyöreämpi tytär heiluu alusvaatteissa, jotta saisi edes jotain huomiota?
Tämä Hayley on mielestäni se kauniimpi. M35
O.o Olisitko mun muusa? Siis jos laitat jonkun kuvan.