meinaatko olla jouluaattona kännissä?
Kommentit (24)
Joo, sitten kun lapset ovat nukkumassa.
Tottakai. Tässä jo vähän aloitellut. Hemmetti kun viimekin on vähän pidempi vapaa niin silloin pitää ottaa kyllä kunnolla. Näytti naapurinkin ylimielinen pariskunta lähtevän jonnekin niin nyt voi sitten remuta oikein niin maan perusteellisesti. Katotaan meneekö sitten vielä painiksi poliisin kanssa. Se on ollut jokavuotinen perinne.
Pitäisi kyllä, sillä ämmä on kärttyinen kuin piru. Tai heitän sen pihalle.
En kännissä, mutta pienessä sievässä.
Tänään tulen olemaan kännissä, huomenna tuskin jaksaa ryypätä muuta kuin tasoittavia
Kyllä jossain määrin. En juo suruuni, vaan haluan että minulla on rattoisampaa kun katson telkkaria yksin.
Meinaan juoda muutaman lasin viiniä iltapäivän ja yön välisenä aikana. Kännistä en osaa sanoa, olen tai en.
Lapset ensimmäistä kertaa isällään joten todennäköisesti tulee otettua.
Olen aloittanut jo tänään. Huomisen ja ylihuomisen aion kännätä myös. Ihan sinkkuna yksin vietän jouluani, joten ketään ei boheemi juhlimistapani häiritse ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jossain määrin. En juo suruuni, vaan haluan että minulla on rattoisampaa kun katson telkkaria yksin.
Joulupukin kuuma linjakin on paljon viihdyttävämpi. Samoilla linjoilla myös täällä.
M35
En, alkoholi ei ole koskaan kuulunut joulunviettooni enkä näe sitä tarpeelliseksi ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
En, alkoholi ei ole koskaan kuulunut joulunviettooni enkä näe sitä tarpeelliseksi ollenkaan.
Miksi tätäkin täytyy miinuspeukuttaa? Miten se sinulta on pois jos minä en näe juomista tarpeelliseksi? En vaan tajua näitä miinuksia, huoh.
Nah, uusivuosi on sitä varten! Ei tee krapulassa mieli jouluruokia :p
Vierailija kirjoitti:
Nah, uusivuosi on sitä varten! Ei tee krapulassa mieli jouluruokia :p
Jaa, mä oon syönyt jouluruoat jo viikko sitten duunipaikan jouluaterialla. Huomenna syön pakastepizzaa ja juon loiventavia ;)
En, mutta pilvessä aion olla. Glögimukillisen saatan juoda.
Pikkuhuppelissa, muutama lasi viiniä, muki tai pari glögiä, kaksi saunasiideriä ja jos saan lahjaksi likööriä niin sitä toki maistelen.
Jonkin verran, olen appivanhemmilla joten kunto sellainen että muistan kaiken :)