Isä osti ihan jäätävät vanhainkotikengät äidille! Miten pelastaa joulu?
Tommosia töppösiä käyttää 80 vuotiaat mummot, ja voin jo kuvitella sen jäätävän ilmeen kun noi ilmestyy joululahjaksi.. minulle sysättiin paketointitehtävä mutta ei, en vosi kuvitellakkaan antavani noita äidille :D Sysäänkö nuo huoletta syrjään, vai paketoinko (mikä voisi aiheuttaa pettymyksen) vai mitä? :DD Äitini ei kuitenkaan ihan vielä tommoisia tarte.
Kommentit (6)
Kuulostaa ihan tupsullisilta Aino-tohveleilta :D
Anna mennä vaan. Minulla on möksällä Reinot.
Voisi kuvitella, että äitisi on jo oppinut tuntemaan isäsi ja hänen onnettoman lahjanostokykynsä.
Tositilanteessa kaiketi laittaisin isän uudelleen ostoksille ja varmuuden vuoksi lähtisin mukaan.
Voi ei, ei tosiaankaan mitkään aino tohvelit vaan punaiset, kiiltävät tossukat joissa on pari kukkaa, vähän sairaalamaiset ja tosi halpatuotannon näköiset :D Kyllä isä oli ostanut kirjan ja sukat mitkä kelpaa, mutta nuo tossukat on aivan järkyttävät! No jospa ottaisi huumorilla, tai sitten nakkaa tossukat isän päähän :D
Meillä osti viime vuona äidilleni siivousvälineitä... Ei ollut järin ilahtunut.
Paketoit vaan nyt kiltisti, etkä murehdi sinulle kuulumatonta asiaa. Jos ihan hirveästi huolettaa, voit tietenkin kautta rantain, hyvin hienovaraisesti tiedustella isältäsi, että onkohan nyt ihan varma, että tossut on äidin makuun. Sillä tavalla ei sitten isällekään tule ihan puskasta, jos äiti tosiaan nakkaa tossut päin isän näköä. Vaikka siihen en kyllä usko. Mun mies on ihan onneton lahjojen ostaja, mutta olen opetellut ajattelemaan, että ajatus on tärkein.
Jotkut reinotossutko? Oletko ihan varma, että äitisi ei ole niitä salaa toivonut?
En ollenkaan ihmettelisi, vaikka tämän aloituksen olisi kirjoittanut minun lapseni. Mutta älä sinä murehdi äitisi loukkaantumista, sillä hän on ehtinyt kokea jo yhtä ja toista isäsi puolelta, kun sinäkin olet jo tuossa iässä. Enemmän se isääsi loukkaisi, jos sinä sekaantuisit asiaan. Vai eikö päähäsi pälkähtänyt, kuinka pettynyt isäsi olisi, kun ei hänen ostamansa lahja olisi kelvannut edes sinulle.
Jos taas äitisi on kaikesta loukkaantuvaa tyyppiä, niin luuletko ettei loukkaantuisi siitä, kun ei sitäkään lahjaa saisi?