Voinkohan siivota kun käsi on niin kipeä
..kysyi ystävä tänä aamuna viestillä. Kävi siis ottamassa influenssarokotteen toissapäivänä ja nyt on käsivarsi niin kipeä ettei ehkä uskalla alkaa siivoamaan. Kysyi ensin että tuliko minulla käsi kipeäksi rokotteesta ja kun kerroin että joo niin kysyi tosissaan että olinko silti töissä silloin kun hänestä tuntuu ettei uskalla alkaa nyt mitään isompaa touhuamaan kun käteen sattuu :D Koitin kysyä että mitä hän kuvittelee tapahtuvan jos kättä nyt rasittaa mutta ei osannut vastata. Viestin syynä oli siis että voisinko minä mennä töiden jälkeen hänen luokseen siivoamaan tai edes auttamaan häntä siivoamisessa kun ei nyt uskalla kättään rasittaa. Mutta en voi, olen töissä viiteen asti ja ja kiidän siitä kalakaupan kautta suoraan kotiin hoitamaan ihan omat jouluvalmisteluni loppuun.
Anteeksi turha aloitus mutta kai näitä tänne mahtuu. Ihan tein tämän vain jotta sain vähän päivitellä miten erilaisia ihmiset onkaan.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä muutenkin taipumusta teettää työnsä muilla?
On. Ja taipumusta löytää omalle laiskuudelleen syyt ja oikeutukset mutta muiden kohdalla kyse on toki vain saamattomuudesta ja laiskuudesta.
Ehdoton ei aina tollaselle ihmiselle
Onko hänellä muutenkin taipumusta teettää työnsä muilla?