Mies, miksi sinulla on parta?
Mies, miksi kasvatat partaa? Millainen parta sinulla on? Onko parrakas mies todennäköisemmin sinkku vai varattu? Sinkkumies, ajatko parran jos on joku kiinnostava nainen kiikarissa?
Kommentit (69)
Enpä viitsi olla jatkuvasti ajelemassa. Naisetkin ovat usein sanoneet, että älä aja pois. Minulla on voimakas parrankasvu. Mitään jihad-partaa en sentään kasvata.
Parta on kiva, jos se on miehellä, jolla parta kasvaa tuuheana ja nättinä. Sellainen harottavat munakarvat -malli on taas oksettava.
Vierailija kirjoitti:
Haittaako parta (ja viikset) suuseksin antamista naisille?
Ei haittaa. Naisen karvamatto sen sijaan voi haitata.
En tunne tarvetta nähdä vaivaa yrittää näyttää naiselta. Koska se on siinä.
Joskus parralla halutaan korostaa miehekkyyttä. Tämän huomaa hyvin mm tästä äijä kulttuurista. Itse ajan aina vajaa viikon sängen pois partakoneella.
Parta on ok, jos se on siisti ja trimmattu. Mikä edellyttää, että on mitä trimmata eli kasvaa kunnolla.
Jos ei kasva ja on vain harvaa haituvaa, niin please aja pois. Näyttää vain häpykarvoilta naamassa. Hyi.
Jos luonto on tarkoittanut, että sitä karvaa kasvaa, niin sitten sitä kasvaa. Miksi puuttuisin siihen? En leikkaa hiuksianikaan.
Vierailija kirjoitti:
Parta on ok, jos se on siisti ja trimmattu. Mikä edellyttää, että on mitä trimmata eli kasvaa kunnolla.
Jos ei kasva ja on vain harvaa haituvaa, niin please aja pois. Näyttää vain häpykarvoilta naamassa. Hyi.
Sä et päätä siitä, mitä mä teen itselleni tai jätän tekemättä.
#kehorauha
Todennäköisesti tällä parrakkaalla kaverilla on myös muutama tatuointi jotka kuvaavat hänen "yksilöllisyyttään".
Epävarmoja narsisteja.
Vierailija kirjoitti:
En tunne tarvetta nähdä vaivaa yrittää näyttää naiselta. Koska se on siinä.
Ruumiin rakenteesi ja kasvonpiirteesi on siis hyvin feminiinisiä jos noin on, Ei löydy maskuliinista laatikko leukaa sulta.
Hoitamaton rehottava parta on kaamea. Tai harmaa parta, tai missä O postilla harmaata karvaa. Vanhentaa nuorempaa ja tekee vanhemmasta huolimattoman näköisen. Ei missään nimessä partaa, on lisäksi melkoinen bakteeripesä. Yök.
Naama rypistyy yllättävän noepasti, hyviä ilmeitä näillä partahönöillä, kun ajavat parran kymmenen vuoden jälkeen ja peilistä katsoo ihan eri mies. Sileästä nuorekkaasta naamasta olisi syytä nauttia silloin kun se on.
Parta on helppohoitoinen. Ei tarvii tehdä mitään viikkoihin jos ei halua. Ja naiset tuppaavat tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tällä parrakkaalla kaverilla on myös muutama tatuointi jotka kuvaavat hänen "yksilöllisyyttään".
Epävarmoja narsisteja.
Olen epävarma, koska en muokkaa ulkonäköäni?
Parran kasvattaminen ei ole aktiivinen toimenpide, se vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä ei kasva karvaa missä kieltä käytetään ;)
Vierailija kirjoitti:
Enpä viitsi olla jatkuvasti ajelemassa. Naisetkin ovat usein sanoneet, että älä aja pois. Minulla on voimakas parrankasvu. Mitään jihad-partaa en sentään kasvata.
Suomalainen tumma mies näyttää parran kanssa aivan arabilta...JAIKS!
Mulla on parta siks, kun vaimo käski kasvattaa. Parta nimittäin peittää osan minun kasvoissa olevasta
psoriaksesta, joka vaihtelee, milloin on pahempi, milloin on huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedotaipumuksia muitakin?