Mies, miksi sinulla on parta?
Mies, miksi kasvatat partaa? Millainen parta sinulla on? Onko parrakas mies todennäköisemmin sinkku vai varattu? Sinkkumies, ajatko parran jos on joku kiinnostava nainen kiikarissa?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Parta on hot. T: nainen
Karvattomuus on hot. T. Nainen
Avopuolisollani on sellainen kunnon kokoparta. Minunkin mielestäni se sopii hänelle. Miehekäs ja tuo sellaista "rosoisuutta". Mieheni itse on tosin myöntänyt peittävänsä parralla leukaansa, koska ei pidä sen ulkonäöstä (ns. hiirenpillu leuan kärjessä).
Tutkimuksissa on todettu, että 50 % naisista tykkää parrakkaista miehistä, ja se toinen puoli ei. Joten miksi kysyt asiasta, joka on jo selvitetty moneen kertaan?
Miksikö on parta? Erästä merkittävää ajattelijaa lainaten: no hitto miksei?
Tuon tyyppinen, mutta viiksillä.
http://www.makeup-fx.com/productgalleries/Goatee%20beard/slides/goatee-…
Jotenkin vaan haluan olla karvaleuka.
Mun miehellä on parta koska toisinaan hyvinkin aikaisia työvuoroja eikä viitti alkaa niihin aikoihin ajelemaan. Ja lapset ei ole nähneet häntä parrattomana.
Haittaako parta (ja viikset) suuseksin antamista naisille?
Olen sinkkumies. En kasvata partaa, annan parran kasvaa. Kerran kuussa höylään parran pois.
Parta piilottaa kasvot kokonaan, ei näe ilmeitä. Miehet partaklooneja? Ei pahalla.
Minulla ei ole partaa. Maksimissaan pystyn pitämään kahden viikon sänkeä. Sitten on viimeistään parranajon aika. Leuassani on sen tyyppinen iho, että jo parin viikon parransänki tekee mielettömän kutinan ja hilseilyn.
No kun se kerran kasvaa ihan kasvattamatakin.
M45
Vierailija kirjoitti:
Parta on hot. T: nainen
Halauaisitko nuolla mun kiveksiä?
Omaksi ilokseni,naiset ei ymmärrä miten hyvältä se tuntuu kun ajatellessa kädellä leikki parrallaan. EI sieltä vaimoketta ole tulossa kuitenkaan vaikka ajaisin pois. Niin miksi en nauttisi luonnon suomasta rikkaudesta?
Vierailija kirjoitti:
Haittaako parta (ja viikset) suuseksin antamista naisille?
Naiset kyllä tykkää karvoista haaroissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehellä on parta koska toisinaan hyvinkin aikaisia työvuoroja eikä viitti alkaa niihin aikoihin ajelemaan. Ja lapset ei ole nähneet häntä parrattomana.
Naisten on pakko ajaa partansa. Miesten ei ilmeisesti ole pakko.
Niin ja uskotko että naisia saa paremmin parralla vai ilman?