Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi me riidellään aina ennen joulua?

Vierailija
22.12.2016 |

Aina. 22.12. ja 23.12. Tällä kertaa olen ostanut liikaa lahjoja, tuhlannut, vaatinut liikaa omaa aikaa, juossut kissan ristiäisissä ym ihanaa. Lopulta kaikki päättyi erouhkaukseen. Normaalisti ollaan normaaleja.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt asuu teissä.

Vierailija
2/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama! Aina! Tosin alkaa jo 1.12.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon joulurähinä puhdistaa ilmaa.

Vierailija
4/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opittu tapa?

Älä vastaa ärhentelyyn, totea rauhallisesti ettet aio tapella hänen kanssaan ja poistu toiseen huoneeseen tai lähde ulos tuulettumaan.

Tietty ymmärrän ärähdyksen tuhlaamisesta lahjoihin, jos summa on oikeasti tuloihin nähden suuri. Joskus on vaan poikkeuksellisen paljon omia menoja, varmasti olet päästänyt miestäsikin omilleen?

Vierailija
5/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi? Kiire? 

Vierailija
6/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että kummallakin on niin kovat odotukset ja paineet joulusta.

Vierailija
7/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästän miestä niin paljon kuin haluaa, mutta hän ei ole yhtä sosiaalinen kuin minä. Ei muistaakseni vanhempiani riidelleet, miehen vanhemmat ovat hyvinkin saattaneet, koska hänen isä oli aivan karmea.

En kestä miehen negatiivisuutta kun olen koko päivän tehnyt iloisena joulua ja leikkinyt lasten kanssa. Mies on maannut töistä tulon jälkeen miesflunssassa koko päivän, samoin eilisen, ei silti hae saikkua. Kuumettakin on, vaikkei ole kuuma.

Mies sanoi, että pitää varmaan erota jos hän ei riitä minulle. Sanoin, että olen valmis eroamaan jos hän haluaa. Huoh!

Ap

Vierailija
8/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän en siis miesflunssan takia saanut hakea vikoihin lahjoihin suklaita, koska eihän hän nyt voi kipeänä olla lasten kanssa! Kuitenkin jaksaa valittaa joka asiasta. Kuten siitä, etten tee hänelle pitsaa (jota kukaan muu kun hän itse ei halua. Käskin tilaamaan, mutta eihän se ole sama asia). Huomenna vielä molemmilla vapaa. Onneksi lähdetään vanhemmilleni.....

Ap

Vierailija
9/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano vielä kerran miesflunssa, niin tulee lopuillekin selväksi, että olet seksisti.

Vierailija
10/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käy lapsuuden kokemuksia läpi? Hänen pitää käsitellä ne ja päästää irti, lopettaa taatuminen.

Vierailija
11/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taantuminen*

Vierailija
12/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän niitä nyt läpi käy? Ja miten voin auttaa häntä?

Ap

Vierailija
13/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyhmää märistä jos ei mene vaikka saisi, itsekään en ole menevää sorttia ja mieheni on, mutta en todellakaan siitä hänelle kaunaa kanna. Flunssassa voi höpötellä mitä nyt höpöttelee, toteat vaan että mikä hänestä parhaimmalta tuntuu, itse et nyt niin tyhmästä syystä viitsisi rakkaasta miehestä eroamaan. (Vaikka rakkaus varmastikkin on nyt hieman koituksella)

Jos märisee vielä miesflunssastaan, totea että jos on niin kunnossa että töihin jaksaa mennä, jaksaa pitää myös osallistua kodin touhuihin tai ainakin pitään turpansa kiinni valituksistaan ja oppii pyytään nätisti apua. Tukkii ainakin mun miehen suun.

Vierailija
14/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin jo, että olisi hiljaa, mutta jatkaa vaan. Kaikki mitä teen on niin väärin. Oli maansa myynyt, kun lapset olivat syöneet hänen rahkansa, kun sanoin että voin hakea kaupasta uuden niin vihainen vastaus: "no ei tarvi!" Rahka voi näköjään olla jollekin kovin rakas.... Meistä mies on se joka valittaa ja nalkuttaa joka ikisestä asiasta. Näin joulufiiliksissä se masentaa erityisesti.

Ap

Vierailija
15/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni vaipuu joka joulun alla jonkin sortin masennukseen eikä laita rikkaa ristiin joulun eteen. Olen ratkaissut asiat niin että teen haluamani joulun valmiiksi hyvissä ajoin niin ukko saa mököttää aatonaaton jos kehtaa, ei löydy tänä vuonnakaan mitään aihetta. Samoin jos olemme lähdössä maalle tapaamaan sukulaisiani niin mies kiukuttelee viikon etukäteen ja vääntää riitaa joka asiasta, hohhoijaa.

Vierailija
16/16 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä myös tuo. Ei silti halua, että menen vanhemmilleni lasten kanssa ilman häntä.

En ymmärrä mistä johtuu. Ei ole ikinä ollut iloinen aatonaattona..

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi