Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään venetsiassa käyneitä?

Vierailija
13.03.2006 |

Minkälainen paikka matkustaa lapsen kanssa? Onko hankala liikkua rattailla? tyttö kesällä 2v8kk, oltaisiin sinne reissuun lähdössä. vinkkejä kaivataan!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siellä rattailla pääsee mut ihan mun mielipide et Italiaan jos menette, olis tarjolla paljon parempiakin paikkoja, jotka puhtaampia yms... itse tykkään Firenzestä, Garda-järven seudusta ja Roomasta tosi kovasti:) Tutustukaa viel paikkoihin esim. netis ja meittikää kohdetta..jos pidempi loma, reissatkaa ja tutustukaa muihinki paikkoihin.

Vierailija
2/10 |
13.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hankala liikkua lasten kanssa. Likainen paikka ja eritoten kesällä melkoinen turistirysä.

Jos kuitenkin Italiaan haluatte mennä, niin minäkin suosittelen Firenzeä tai Roomaa. Molemmat aivan uskomattoman nättejä ja ihania kaupunkeja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosiaan oo iknä käynyt, mutta sinne saatais edulliset lennot, ja hotellitkin näytti olevan kohtuuhintasia.. mietin tosiaan sitä että onko hankala paikka kulkea rattaiden kanssa, kun monessa esitteessä sanotaan että hankala kulkea mukulakivillä rattaiden kanssa, ja että kaupungissa paljon portaita.. ym. olisko muita kaupunkivinkkejä? Mites pariisi lapsen kanssa?

Vierailija
4/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pari kertaa Venetsiassa ja on todellakin aivan yliarvostettu paikka. Kesällä hillittömän kuuma turistien kansoittama pätsi ja vaunujen kanssa varmasti aika hankala liikkua. Lisäksi kaikkialla älyttömän kallista, hinnoissa mojovat turistilisät. Muualta Italiasta löytyy taatusti parempia kohteita.

Vierailija
5/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onneksi oli vain päivän retki. ihan hirmuisesti ihmisiä ja lastenrattaiden kantelu portaita ylös ja alas ei ollut mitään herkkua.

Vierailija
6/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lontoossa olen ite käynyt ja sehän on nykyään aika kallis, eli se ei ehkä oo mukana laskuissa.. kiitos vinkeistä!

ap

Vierailija
7/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

metroasemat on ihan infernaalisia rattaiden kanssa. Portaita ylös ja alas, hissejä ei missään. Minä lähtisin Rivaan Gardalle, ihan tarpeeksi virikeitä pienelle lapselle.

Vierailija
8/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tää rattaiden kanssa kulkeminen on varmaan ongelma, tyttö kyllä kävee myös paljon, mutta rattaita pitäisi varmaan jonkin verran raahata mukana.. monissa kaupungeissahan metrot on just ongelma kun niissä ei oo hissejä.. lisää vinkkejä? Siis kaupunkikohteita?

ap

Vierailija
9/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Venetsiaan ei kannata matkustaa pahimpaan turistiaikaan, alkukevät, syksy tai talvi ovat huomattavasti parempia aikoja matkustaa sinne.

Venetsiassa on - ihan niinkuin muissakin kaupungeissa - turistihinnat turistien kansoittamilla alueilla. Mutta kun lähtee pahimmilta turistialueilta pois kokemaan sitä ihan aitoa Venetsiaa niin hinnatkin laskevat ihan mukavasti. Ja tietysti korkean sesongin aikaan hinnatkin ovat korkealla.

Jos aiotte matkustaa kesällä niin oletteko miettineet suurkaupunki- ajatuksen loppuun asti? Kaupungeissa on todella kuumaa ja hiostavaa - voi olla lapsen kanssa tuskaa.

Itse lähtisin kesällä esim. Gardajärvelle (esim. Malcesine on aivan ihana), siellä ei ole keskikesälläkään liian kuuma.

Kaupunkilomalle taas lähtisin pahimman helle- ja turistiajan ulkopuolella, varsinkin jos mukana olisi pieni lapsi.

Vierailija
10/10 |
14.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitus olisi lähteä koko perheen voimin, ja tosiaan kaupunkiloma voi olla lapsen kanssa hieman haastava.. täytyy vielä pohtia, vinkkejä otetaan vielä vastaan!!!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan